- karbon villa
- full tiagra szett
- lenyűgöző fényezés
- könnyű súly
- ennyiér az ár / teljesítmény legjobb
- bandázs egész kényelmes
Meglepően a kátyúkat és a sz*r magyar utakat nagyon jól viseli a Kellys ARC 3.0, 1-2 alkalommal sikerült megkátyúzni, de a felni nagyon jól viseli. Dombot mászni vele a monti után, hát meseszerű... nemtudok vele betelni.
Szept 22. : Gyorsan összeszoktunk, nagyon jó edzőtárs. Egyvalamit bánok ezzel a biciklivel kapcsolatban hogy nem előbb vettem meg !
Mondanom sem kell hogy az ülés kuka, rettenetes kényelmetlen. Ezen kívül hála az istennek nincs más. Számomra hibátlan gép a Kellys ARC 3.0!
Szept 22. : Lassan túl az 700 km-ren nem tapasztaltam rajta semmi hibát, egy valami bosszant de ez a fehér festéssel jár, iszonyú kényes.
Lassan meg van az első 100km-rünk, ráadásul tartalmasan! Eláztunk elég bitangul, majdnem borultunk. Esőben kicsit bátortalanul mentem még vele, végülis első országútim nem akartam száguldozni vizes aszfalton. De egy S kanyart majdnem benéztem és elfékeztem magam, de nem lett baj nem feküdtünk el. Meglepően a hátam sem húzza a szokatlan testhelyzet. A full tiagra szett leírhatatlan, soha nem volt még ennyire komoly felszerelés biciklimen, azt csinálja amit mondok neki, terhelés alatt sem vitatkozik.
Szept 22.: Pár hete elütöttem egy motorost sikeresen kikacsázott elém és frontálisan elütütöttem! Az első szegecselt felni totálkárra zúztam, felnibe akkora nyolcas és tojás lett hogy kiengedett féknél is épp hogy átfordult. A vázon és a karbon villán egy karcolás nincs és semmi máson a felnin kívül. A motor sárvédője szétvágta a lugano gumim és a stutni kicsit elmozdult de örülök hogy ennyivel megúszta a gép, masszívan össze van rakva szinte megse kottyant neki pedig a tepmóm olyan 40-50 km/h lehetett. És ez egy remek alkalom volt arra hogy elkezdjem kicsit tuningolni a bicajt, be is szereztem első keréknek egy Mavic OpenPro-t, remélhetőleg ez majd jobban bírja a kátyúkat és a motorosokat is !:D
Tapasztalat: A bőr aszfalton rohadt gyorsan kopik és a nők háztartást vezessenek ne motort ! Ne vegye mindenki magára mert férfiak között is sok a defektes.
Montiról ültem át erre, de a legjobb választás volt kezdésnek. Edzésre, hosszú túrázásra és versenyre is.