Schwinn-Csepel Tour országúti

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 164.600 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




mdattila avatar
mdattila
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Jó ár, könnyű, jó ergonómiájú váz, a fékek kivételével jó alkatrészek,jól néz ki, nagyon jó vele tekerni.
Hátrány
A fékek katasztrofálisak, mitöbb balesetveszélyesek, azonnal cserélendőek, egyebekben teljesen OK.
Tapasztalat
A gépet a budapesti márkaboltban vettem, ahol a fiúknak elsőre nem sikerült rendesen összerakni... egy nap után vihettem vissza váltó és fék beállításra. A hozzáállásuk nem volt maradéktalanul ügyfélbarát, mindenesetre a váltó megjavult, a fék menthetetlen... de a tapasztalatokból okulva nem bajlódtam a garanciával inkább vettem hozzá egy jobb minőségű féket.
Erre ajánlom
Városi bringázáshoz, túrázáshoz.
Ennyiért vettem
61500
14 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Fekete


villa (merevvilla):

Acél, egyenes


Meghajtás

hajtókar:
  • 175 mm
  • 53/39

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


hátsó váltó:
Shimano RD-A050
 
fokozatok száma:

2×7


Kerék

első agy:

Alu


hátsó agy:

Alu


külső gumi:
Schwalbe Lugano,

700×20C


Irányítás

váltókar:

Shimano A050


kormány:

Koskormány

  • Alu
  • Road
  • 420 mm széles

kormányszár:

Acél

  • 22,2 mm
  • 150×100 mm

Fék

 
féktest:

Calip. 45-54 mm alumínium


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Országúti VS 29" Mtb - melyik a hatékonyabb/gyorsabb országúton?
21 válasz
utolsó: 2014. máj.
Schwinn-Csepel Tour, vagy más országúti 90 ezerig, mit ajánlotok?
3 válasz
utolsó: 2018. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Tour termékkel kapcsolatban: