Schwinn-Csepel Tour országúti

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 164.600 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Csola avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kezdésre ideális outi kerékpár.Szerintem nem is kell jobb!(Ha nincs felesleges pénzed)Az outis technikákat simán el lehet sajátítani!Hihetetlenűl sokat mentem vele,megbízható.(Ha karban is tartod)

 

 

 

 

 

Hátrány

Bizony,ahogyan már említették előttem is azok a fékek!!!!Nem egy minőségi darab,az biztos.Csere!!!!Jó időben még elmegy.Na de esőben!!!A fékútra még bizony rá kell számolni!

Másról nem is tudnék beszélni.

Erre ajánlom
Ideális kezdőknek,akik szeretik az országútizást!
Ennyiért vettem
64500
20 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Fekete


villa (merevvilla):

Acél, egyenes


Meghajtás

hajtókar:
  • 175 mm
  • 53/39

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


hátsó váltó:
Shimano RD-A050
 
fokozatok száma:

2×7


Kerék

első agy:

Alu


hátsó agy:

Alu


külső gumi:
Schwalbe Lugano,

700×20C


Irányítás

váltókar:

Shimano A050


kormány:

Koskormány

  • Alu
  • Road
  • 420 mm széles

kormányszár:

Acél

  • 22,2 mm
  • 150×100 mm

Fék

 
féktest:

Calip. 45-54 mm alumínium


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Országúti VS 29" Mtb - melyik a hatékonyabb/gyorsabb országúton?
21 válasz
utolsó: 2014. máj.
Schwinn-Csepel Tour, vagy más országúti 90 ezerig, mit ajánlotok?
3 válasz
utolsó: 2018. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Tour termékkel kapcsolatban: