Schwinn-Csepel Tour országúti

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 164.600 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




-atti- avatar
-atti-
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az ára, duplafalú a gyárilag rászerelt felni, jól néz ki. Könnyű hajtani. Visszintesen nagyon kényelmes a 30-as utazósebesség. Kerekek gyorszárasak. Nem kormányváltós ami nálam az eddig használt kerékpár miatt előnynek számít, ugyanis ehhez szoktam hozzá. Öcsém kerékpárján engem zavart a Shimano Sora.
Hátrány
Az első váltókar meglazul, de szerintem a szervízben meg tudják csinálni. Klipsz nem jár hozzá gyárilag. Az ülés még kicsit szokatlan és nem gyorszáras. Már az első nap átszereltem a régi Montimról a gyorszárat. Azt a biciklit úgysem használom már.
Tapasztalat
Egy régebbi (kb. 10-12 éves) acélvázas KTM-et használtam ami kölcsönben volt nálam. Szinte semmi különbséget nem érzek a kettő között ami nevezhető pozitívumnak, hiszen az nagyon bejött nekem, csak most én vagyok elpunnyadva, nameg ne egy 40 km-s sárdagasztós gyalogtúra másnapján menjen az ember hosszabb kerékpártúrára a Mecsekben. :) Ahhoz a KTM-hez képest egyébként könnyebb hajtani. megj: Az ajánlott fogyasztói árnál picit olcsóbban lehet kapni...
Erre ajánlom
Városban teljesen jó de hosszabb (82km) túrán is bevált.
Ennyiért vettem
58700
37 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Fekete


villa (merevvilla):

Acél, egyenes


Meghajtás

hajtókar:
  • 175 mm
  • 53/39

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


hátsó váltó:
Shimano RD-A050
 
fokozatok száma:

2×7


Kerék

első agy:

Alu


hátsó agy:

Alu


külső gumi:
Schwalbe Lugano,

700×20C


Irányítás

váltókar:

Shimano A050


kormány:

Koskormány

  • Alu
  • Road
  • 420 mm széles

kormányszár:

Acél

  • 22,2 mm
  • 150×100 mm

Fék

 
féktest:

Calip. 45-54 mm alumínium


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Országúti VS 29" Mtb - melyik a hatékonyabb/gyorsabb országúton?
21 válasz
utolsó: 2014. máj.
Schwinn-Csepel Tour, vagy más országúti 90 ezerig, mit ajánlotok?
3 válasz
utolsó: 2018. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Tour termékkel kapcsolatban: