Avid Juicy 3 tárcsafék

44 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2009
    (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 25.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



31-44 (44 vélemény)
Rendezés

BikeUMF avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-brutális fékerő

-erős fékkar

-jól adagolható

-ár/teljesítmény arány szerintem nagyon jó mert 30ezer forintért ilyen féket kapni az elég jó

Hátrány

hidegben lelassul szal ha ilyen 0 fok körül bringázol(én szoktam néha) akkor előbb fékezz mint gondolnád mert nem állsz meg:D

Tapasztalat

nagyon zsír ennyi pénz nem sok érte,de ha jót akartok magatoknak akkor inkább bikeshopban vegyétek mert neten kb 30%al drágább.

Erre ajánlom

én 160as tárcsával használom fr-re de szerintem 203assal dhra elég jó fék.

Ennyiért vettem
32000 párban
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

asztix avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Egy éve használom ezt a féket 185mm-es Avid G2 tárcsával. Fékerejét nézve elegendő, de ha 70kg felett vagy érdemes inkább Juicy 5-öt venni. Adagolhatósága elég jó.DOT 5.1-es vagy 4.0  fékfolyadék való bele. A fékbetét szerszám mentesen cserélhető. Fékkar elérési távolság állítás van rajta imbuszkulccsal. Kényelmes fékkar, szép és egyszerű kialakítás.  A tárcsa nekem bejön, bár nem tudom összehasonlítani pl. egy Hayes tárcsával. Könnyű fék és kicsi.

Hátrány

Nekem és néhány havernak is olajfolyás volt a dugattyúnál, ami nem tudom mi miatt lehet egy pár hónapos féknél.      

Sajnos a fékbetét ( mint minden másik tárcsaféknél )  beszívja a rá kerülő olajos szennyeződéseket, amit nagyon nehéz eltávolítani ha egyáltalán el lehet. Ha nem lehet,   az olajos felület lecsiszolása segíthet még.

Tapasztalat

Elegendő a fékerő, de koránt sem olyan mint pl. Tektro Auriga. Ez a munkahenger és fékbetét nagysága miatt van, ami ebben a Juicyban nem túl nagy sajnos.    Adagolhatóságban viszont legyőzi a Tektro-t...   Versenyben lehet vele még Hayes Stroker Ride, de ezt nem ismerem.

 

Erre ajánlom

- CC

- Allmountain / Enduro

Ennyiért vettem
17000
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PeterUFo avatar
35 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó. Elfogadható fékerő, megbízható. Avid. Nagyon jó a fékkar kialakítás.
Hátrány

Hát én használok Juicy 5-ot is, na hát ahhoz képest ég és föld. A fékerő elegendő cc-re, xc-re, de azért hamar elérni a határait. Mivel DH-zom is ezért cc-zés közben is veretek lefelé, és azért hagy némi kívánnivalót maga után. A fékcsövek nyúlnak, a fogáspont után érezhető a nyúlós érzés olyan mintha egy átlagos v-féket huzogatnánk. Elég zavaró rezonacia lép fel minden fékezésnél, kivéve amikor már igazán bemelegedett.  Akkor viszont elkezd vándorolni a nyomáspont, és a rugalmasság megmarad. A vibráció érezhető a fékhatásban is. A féktestbe vezető fékcső csatlakozása nem állítható, elég igénytelen, viszont olcsó megoldás. Nem egyszerűen egy régi Juicy 5-ről van szó, hanem egy erősen butított, egyszerű változatról.

Nekem nem jön be, és mivel ma már megtehetném, vennék inkább egy pár Juicy 5-öt még ha sokkal drágább is, mert azzal nincsenek ilyen gondjaim. Igazából ha már rajta van a bringán nem érdemes leszedni, de sok kis gond van vele ami öszeségében zzavaró. Megállítja a bringát, de van ennél jobb is.

Én 70 kg alatt vagyok, és 160-as tárcsákkal használom.

Tapasztalat

Mindent leírtam fentebb.

 Azért adtam 3 répát teljesítményre, mert lecserélni mostanában nem nagyon fogom, mert végülis működik, de szívem szerint 2,5-öt adnék neki.

Ár/ teljesítményre négy répa, mert azért nem a legjobb vétel, szerintem ha teheted spórolj össze egy Juicy 5-re, az tényleg sokkal jobb.

Erre ajánlom
Költséghatékony bringát építőknek-vásárlóknak, cc-re, túrára, dirtre, alacsony tömegű rájdereknek.
Ennyiért vettem
13000/db
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

etnies01 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-tetszik a fékkar kialakitás

-rendkivül adagolható fékerő

-persze hidraulikus :)

-könnyű

-korrekt fék korrekt áron

 -mellesleg szép fekete :)

Hátrány

- én parázok h letörik a fékkar egy esésnél(denemfog) :D

- tárcsa hamar melegedik

 

Tapasztalat
egyértelmüen legjobb vétel hayesban nem bizok :S
Erre ajánlom
dirt/street :D
Ennyiért vettem
20 000 forint
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pratz avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-olcsó

- ebben az árkategóriában a legjobb választás

- nagyon jól fog

- legjobb vétel

- nem igényel sok szervízt.

Hátrány
- szerintem egyáltalán nincs neki.
Tapasztalat
Még mindig használom.
Erre ajánlom
Dirt / Street / All Mountain
Ennyiért vettem
19.000
Csatolt képek
Avid Juicy 3  2009 tárcsafék
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gyuszi95 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
-Félévente maximum egyszer légtelenítés .
-Formás,kis  féktest.
-Még roszabb olajjal is brutális.
-Az egészben a fékkar a legszebb.
-Hamar bekopott.
-A fékbetétet még nem cseréltem ki egyszer sem.(1 éves)
-Árban ez a legjobb amit kapsz hidraulikus fékek közül.
-Nehezen melegszik.
-203mm el használom, se az adapter sem a féktest csavarjai sem lazulnak meg.
Hátrány
Semmi. Max h. esőben előbb kicsit melegíteni kell h ne nyikorogjon.
Erre ajánlom
hihi... mindenre !!!Gyenge dh., nem ara van :/
Csatolt képek
Avid Juicy 3 tárcsafék
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gubi0925 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nemrég vettem, de látam haveromat elég szépen megfogja akítől vettem! Így hát megvettem tőle. Amikor csak akarok fejreállok vele! Nagyon jó fék ajánlom mindenkinek de ha a pénz nem számít akkor vegyen Juicy 5-őt 203mm-es tárcsával ajánlom h meg fog mindenhol. Az enyém csak 180mm-es de ez is elég szépen fog. Ha pedíg megondoltad magad akkor pedíg izgass be egy 203-as adaptert meg tárcsát és hidd el gecijó lessz. DH ra is ajánlom!!! Én is arra használom.

Hátrány

Eddig nem vettem észre semmit használtan vettem havertól és nála sem volt semmi gond!! MEG VAGYOK ELÉGEDVE

Erre ajánlom

Downhill, Freeride, Freestile faszt ragozom MINDENRE

Ennyiért vettem
16000
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balintdh avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Én ugyan nem vagyok nagy darab. bárhol bármikor megfog. Esztétikus egyszerű szép fék. Olyan mint a plug and play felrkod és kész. Nem igényel szinte semmi állítgatást.
Hátrány
Kevés az olaj és a pofa is gyorsan kopik. Szinte nincs állítási lehetőség.
Erre ajánlom
Amire akarod használni. Attól függ, hogy hány kilót kell megfognia.
Ennyiért vettem
10000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kapos avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Én több évig használtam Juicy 5 féket, tökéletes volt. Idén megadta magát ezért gondoltam veszek hasonlót olcsóbban. A 3 széria előnyét nem tudom kihangsúlyozni, mert nem fedeztem fel. A fékereje amúgy nem rossz, de korántsem olyan, mint a Juicy 5-é.

Szép teste és felületkezelése van, a tárcsák is esztétikusak.

Hátrány
Jelentős butitás ez a széria az 5-höz képest. Nem állitható a fékkar helyzete, nekem gyárilag kevés olajjal szállitották. Nagyon hamar elkopott a fékbetét (kb. 800km).
Tapasztalat
Nekem jelentős csalódás volt ez a fék. Az Avidban megbiztam, ezért is választottam ismét ezt a márkát (barátom a Hayes idei modelljeit javasolta). Kicsit bánom.
Erre ajánlom
Hobby, városi vagy túrázós CC-nek javaslom.
Ennyiért vettem
32.000.-/ pár akciósan
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

red87 avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

elég jó áron hozzá lehet jutni.

bekopás után komoly fékereje van

szép, legalábbis szerintem

könnyen felszerelhető, beállítható

kényelmes fékkar

 

Hátrány

pár apróság:

sajnos ez még 2007-es, nem kétcsavaros fékkar, szóval kicsit szívás a kar felrakása, az ideivel már nem gond...

nagyon figyeljetek a bekoptatásra, nehogy túlfékezzétek! én a jánoshegyról lefelé szándékoztam ezt megtenni, és 60-as tempónál kikanyarodott, majd lefulladt előttem egy kalapos skodás papa... volt 30 méterem megállni... sikerült, de 5 perccel később még füstölt a fék... eredmény: új fékbetét-szett

megérdemelne egy jó kis fém fékcsövet, vagy simán valami komolyabbat, mert sajnos érezhetően nyúlik... aki nem hiszi, taperolja meg ezt, meg mondjuk egy Juicy 5-öst... érezni lehet a különbséget...

 

ezek igazából nem nagy gondok, ha tudod, mire kell, simán nem zavaróak

Tapasztalat
szeretem... megállít... kell ennél több?
Erre ajánlom
tulajdonképpen bármire jó lehet, de nehézsúlyú embernek DH-ra Freeride-ra nem igazán:D ne feledjük, hogy ez azért még eléggé az alapja a hidrós avidoknak...
Ennyiért vettem
23k/185front, 21k/160rear
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Giant avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

AVID. Szép kidolgozás, iszonyú jó fékerő, átlag alatti súly. Nagyon frankó 185-ös tárcsák.

Hátrány
Eddig nem tapasztaltam. Nem annyira állítható mint a Juicy7-es, de jóval olcsóbb annál.
Tapasztalat

Minden oké vele.

Erre ajánlom

Déhára a gyártó  nem ajánlja, inkább frírájd és minden más.

Ennyiért vettem
38000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kara.wa avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

csak 1napot használtam és máris bekopott nagyon egyszerű fölszerelni finom és jó a fogása

Hátrány

az sztem nics mert elégsokan használják és legaláb 2éve de nincs próblámájuk vele

 

Erre ajánlom
sztem ez mindenre jó
Ennyiért vettem
20 990Ft
10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Farkas Gábor avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 81%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon hamar bekopott és nem igényel utólagos beállitásokat, persze karbantartást sem !Nagyon franko a fékereje!!Akülsöröl sem feledkezünk meg,nagyon mutatós,karcsú fékkarja van,a féktest is szép%!!!
Tapasztalat
Ezelött használtam már Magura Julie-t és Hayes HFX 9-et is de egyik sem volt főnyeremény.A Magurárol nem nyilatkozom.....HFX9-nek viszon a sulya és a buta nagy fékkarja nem tetszett!Ezeel szemben a Juice 3 nyert!!!
Erre ajánlom
CC-re és komolyabb,durvább használatra is.
Ennyiért vettem
bringával együtt
16 olvasó 81%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tuczee avatar
Tuczee
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyű, jól adagolható, megbízható.
Hátrány
Nem tapasztaltam még.
Tapasztalat
Nekem tökéletesen megfelel, nyugodtan vegyétek ti is.
Erre ajánlom
AM, FR, meghát végülis bármire.
Ennyiért vettem
bringán van
17 olvasó 53%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-44 (44 vélemény)
Rendezés
 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:

160 mm


 
szín:
  • Fekete
  • Fehér

 
dugattyúk száma:

2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

adapter nélkül


tömeg:

404 g (160 mm-s tárcsával)


 
további információk:
  • Továbbfejlesztett geometria
  • Tri-Align féktest pozicionáló rendszer
  • Power Reserve geometria
  • Mindkét oldalra felszerelhető bilincs
  • Csepegés mentes légtelenítés
  • G3 Clean Sweep, 160 mm-es tárcsa

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-8 (8 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid BB7 vagy Juicy éri meg jobban hosszú távon ?
6 válasz
utolsó: 2013. dec.
Avid juicy 3 fékkar távolsága állítható?
6 válasz
utolsó: 2013. márc.
Avid Juicy 3 feltöltéséhez mi kell? Van házi megoldás?
21 válasz
utolsó: 2013. feb.
Shimano RT62 tárcsához milyen MX4 és Juicy 3 fékbetét kellene?
4 válasz
utolsó: 2012. júl.
Avid Juicy 3, miért vannak túl közel egymáshoz a betétek?
14 válasz
utolsó: 2012. nov.
Avid Juicy 3 hogyan kell a fékpofákat állítani?
7 válasz
utolsó: 2011. nov.
Avid Juicy 5 fékkart hogy lehet beállítani?
9 válasz
utolsó: 2011. dec.
Avid Juicy 3-at hogy kell olajjal feltölteni?
12 válasz
utolsó: 2018. szept.
1-8 (8 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Juicy 3 termékkel kapcsolatban: