Avid Juicy 7 tárcsafék

34 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 42.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



16-30 (34 vélemény)
Rendezés

spityek avatar
spityek
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Mutatós darab. Egyszerűen installálható. Brutál fékerő. Igénytelen.
Hátrány
Két éve használom, nem tapasztaltam eddig.
Tapasztalat
Én többnyire XC maratonokon és túrákon használtam. Eddig torony magasan a legjobb fékem, pedig próbáltam már jónéhány tárcsást is. Egyszer cseréltem betétet eddig a két szezon alatt.
Erre ajánlom
Lassításra.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

milan89ers avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az a baj h az lőnyök van előrébb. De azért leírom őket: -nagyon jol adagolható -nehezebben melegszik -szép, igényes a fékkar kinézete mindenél szebb
Hátrány
Mostmár szeretem ezt a féket, pedig mikor megvettem csak hátrányai voltak.Mikor megvettem 3 hétig birta után szétfosta magát( a dugattyuknál hányta az olajat ) és utána csinálhattam vele bármit az istenért nem lett jó. Fél év elteltével megcsináltattam kértem bele egy dugattyutömitéscserét mert akárhányszor küldtem vissza "Fossa az olajat a fékem" cimszoval szartak a fejemre igy célirányos voltam. A dugattyutömitések kicsérélése óta nagyon jol fog pont olyan mint ujkorában.
Tapasztalat
Nagyon jo fék lett, a kezdeti nehézségek után csodálatosan fog.Azért előre én személy szerint nem vennék ilyet mert azért még mindig nem bizok meg benne előre ajánlom a Hayes Magot nekem is az van nem a hfx9-et mert az télleg nem fog de a Mag egy isten és ha szerencsétek van akkor annyiért juttok hozzá mint egy juicy 7-eshez és sztem sokkal megbizhatobb is. Csak 4-4 répát adok a kezdeti gondok miatt, amugy fasza fék.
Erre ajánlom
Bármire merem ajánlani megfelelő tárcsamérettel.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

avid avatar
avid
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
nagyon nagyon király fék, semmi baja a dugattyúknak, pedíg sokat használom, igaz hátul...nemtom mért kell fikázni soha semmi bajon nem volt még vele avidéktól a megszokott csukló ropogtató fékerő :)
Hátrány
nem találtam még
Tapasztalat
nemtudom az sem, mért mondjátok, hogy a nine sokkal jobb. az egy nagyon alap fék. fékereje=0 és egy szar!!! aról is van véleményem.
Erre ajánlom
amire akarod nagyon jó!
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

valaki senki avatar
valaki senki
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép kialakítás
Hátrány
rohadtul melegszik(a HFX9 10-szer jobb)szarrá ment a dugattyúja, az állító csavar csak 5-10cm-et állít rajta.Amikor
Tapasztalat
Ez a fék inkább csak streetre jó.Inkább HFX9-et vegyetek mert olcsóbb és 10-szer jobb.
Erre ajánlom
csak streetre!!!!
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zsót avatar
Zsót
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
A Juicy 5-nél megtaláljátok a véleményem.Ide csak annyit,hogy mindenkivel előfordulhat,hogy kifog egy szar szériát.Nekem az a remek Hayes HFX 9-esem nem akart az istennek sem működni.Erre mondjam,hogy egy kalap szar?Nem mondhatom,mert másnál meg hibátlanul működik és fog mint az állat.Itt is ez a helyzet.A konstrukció azért nem lehet túl szar,ha ezt használja jópár kemény csávó(pl:Nathan Rennie) és Steve Pete is Juicy-val lett vilábajnok.Bár lehet,hogy ők csak gurigáznak ellenben TI keményen nyomjátok.De az is lehet,hogy csak fékezni nem szabad vele:-)
Szerinted hasznos?

valaki avatar
valaki
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép. Az az állytó csavar elég hasznos mert a tárcsa hamar felmelegedik. hát nem is tudom. szerintem ennyi.
Hátrány
a HFX 9 ( amit sokan fikáznak de szerintem 1000 szer jobb). A híres neves avid juliska egy kalap szart se fog. A tárcsa hőelvezetése egy kalap szar.
Tapasztalat
Hát ilyet ne vegyetek, mert egy kalap szar. Az előző hfx9 és a magura juliska jobban harapott mint ez a kalap szar.
Erre ajánlom
én semmire.
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biczaj avatar
biczaj
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
azért érdemes megfigyelni kink mit jelent a DH- mert aki gurulgat-lájtosan az bátran ajánlja Dh-ra....., pedig arra aztán nem való-vagy fogalomzavarvan
Szerinted hasznos?

Biczaj avatar
Biczaj
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép-mindenki azt mondja szép, ja és pofás...És azért fog is.. szépen adagolható
Hátrány
-z már több van.. Gyenge konstrukció az átalakító-nem merev.. - gyári olajat jobb cserélni... - a tekerős bizgentyű igazából szerintem semmire nem jó.. (szubjektív) - Lejtőzéskor mindössze 5cm-es holtpont változás!!!!!!!!!!!!!!! Csak ennyire melegedik-még a nem fémes betéttel is annyira felmelegszik hogy tojás sülne a fék-testen.. Szóval mivel nekem a lejtő nem 400m -ezér arra nem ajánlanám senkinek, vagyis lejtőre igen de komolyabb lefelére nem!!!semmiképpen.. mire leérsz addigra nincs hova húzni a féket-pedig úgy indulsz hogy hozzáse érsz de fog.!
Tapasztalat
A hozzászólásom úgy vegyétek figyelembe-többiek akiknek segíteni próbáltam hogy ismeritek mikor álltak fenn ezek a negatív dolgok!:: Tehát, nekem ez a fék adódott hátra-mérettől függetlenül igaz- hogy iszonyatosan melegedik- a hosszabb lefeléken-tehát pl külföldi versenypályára nem érdemes menni vele, de persze arra rajtam kívül más fel se rakná.. Annyira melegedik, hogy elindúltam lefelé (PILA-ban) és olyan 5-10 percig jó, de aztán elkezd beesni a fékkar, és végig küzdeni kell a túlmelegedés ellen! kemény harc volt, néha már fék nélkül maradtam. Na erre ne vegyétek-bár kérdés az is hogy mire jó, mert én nemtom..dh, fr nem akkor marad a cc? a a gyár szerintem nem arra szánta! amíg utcára használja az ember, meg Mo-i terepre addig király
Erre ajánlom
Dh-ra nem-frírájdra nem, hátvégi bringázáshoz, ide oda csavarni nem rossz vele, csak komolyabbteljesítményt nem szabad várni tőle..
Szerinted hasznos?

Sanyi01 avatar
Sanyi01
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon erős és jó fékhatás.
Hátrány
Kicsit hangos, amikor kopik a betét.
Tapasztalat
Én naponta a 80 kg-mal 400m-es szintkülönbséget gurulok le. A fékemnek nagyon erősnek kell így lennie. 2 havonta fékpofacsere. :) a hangja nagy lesz, ezért gyakran kell beállítani úgy, hogy a tárcsa pontosan középen legyen és így ne kopjon ívesen!!!!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

joso avatar
joso
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az az elönye hogy 2 hónapig műkdik
Hátrány
az hogy egy szar
Tapasztalat
Nekem 2Hónapig volt aztán egyszer behúztam aztán szétment bent a dugattyú.Inkább vegyetek Hope-ot.
Erre ajánlom
xc-seknek
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bence19890606 avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
igényes kidolgozás, nyomáspont állitó, a fékkar távolságállito kis hernyocsavrja nemtud elmozogni, mert fokozatosan lehet állítani!
Hátrány
A hátsó csöppet nyulik.....
Tapasztalat
A nyommáspontállító kis biszbaszt érdemes a fékakr aljára átrakni, igy nem sérülékeny.
Erre ajánlom
xc, fr, dh, street....
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Áron avatar
Áron
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jo fék mindenhol megfog és még a legszarabb talajon is!!!
Hátrány
Igen szar hangot ad egy idö után olyan mintha kavics lenne a tárcsába vagy a fékpofán.
Tapasztalat
Szerintem egy quva jo fék csak az a hülye hang idegesit, de azt is ellehet kerülni ha letörlöd a tárcsát aztán megint visszajön de azért jo fék!!
Erre ajánlom
Mindenre DH,Fr én erre nyomom.
Szerinted hasznos?

Papa™ avatar
Papa™
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon szép és nagyon nagyon erős fék, MINDIG, mindenféle talajon blokkolja a kerekemet akár egy újjal is..
Hátrány
Talán túl erős nekem.. 66kg-hoz előre sok a 203-as tárcsa és az átütőtengely kombináció
Tapasztalat
160-as tárcsával kiválló adagolhatóság, 185-ös lemezzel nagyon erős, minden gépre jó, 203-assal csak finoman.. Az első fékezés óta recseg a Pike nyaka.. :( Komolyan mondom hogy sok lehet, nekem ujra meg kell tanulnom elsőkeréken gurulni fékkel.. 6 répát adnék neki
Erre ajánlom
MOTORRA!! !! !! :) Meg akinek 20kg-os bicóját kellene megfogni a szakadék elött..
Szerinted hasznos?

smookey avatar
smookey
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Nagyon jol adagolhato,brutális fékerö,könnyen beállitható,szép külsöre is.A hullámos tárcsa miatt hajlamos nagy tempóju fékezésnél kerregni,de nem ront a fékerön, puha anyagu pofa,tehát nehéz besütni.Állítható nyomáspont.Én meg vagyok vele elégedve,nagyon jo fék,csak (mint itthon minden) felsökategóriás termék lévén nem olcsó..
Szerinted hasznos?

tamás avatar
tamás
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
kb.7000km alatt semmi gond nem volt vele, még szervizelni sem kellett. A tárcsa nem kopott, a betétek is úgy 50%-osak maradtak. Szóval fékként használtam és fékként működött, a teljesítménye pedig kifogástalan..
Hátrány
Ha csak óvatosan akarsz lassítani "berezonál" olyan hangot ad, mint egy 50 éves ikarus..nem sikerült megoldani a rejtélyt, hogy a fékkart miért lehet magamtól kifelé is pozícionálni... valamint a piros melegvizescsap fogáspont állító és a kisimbuszos fogáspont állító között mi a különbség, a hullámos tárcsa erős fékezésnél berreg mint a römi kártya...
Tapasztalat
Én az e-bike-n vettem és legalább húsz ezer forintot spóroltam, ennyiért a legjobb érték/ár arányú terméket kapod...előtte Hayes Xc-m volt kb 3000km alatt tárcsát és fékpofát kellett cserélni , a fogáspont pedig állandóan változott, szóval jól jártam hogy váltottam
Erre ajánlom
maraton, enduro, talán xc mert tökéletes de nem a legkönnyebb a piacon
Szerinted hasznos?

16-30 (34 vélemény)
Rendezés
Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.