Magura MT2 tárcsafék

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 37.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Tucana avatar
122 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szintetikus olajat igényel.

Én organikus betétekkel használom és elég jó fékereje van, plusz emiatt picit hangja is van, ami nekem nagyon tetszik.

Ha normálisan van beállítva, akkor jó, de amint hozzá kell nyúlni már jönnek a bajok.

Hátrány

-Akárhogy húzom meg a csavart, az első fékkar mindig kilazul és forog a kormányon (ez a nyomáspont állítós kar).

És ha már nyomáspont.. Ez a "fejlesztés", hogy ide oda tudod állítani ez egy baromság.. fölösleges helyet foglal, és a rendes dugattyúállytási lehetőség emiatt nem került bele.. Tekergetem ide oda azt a csavart és tudom állítani atom rossz, és - nagy jószívűséggel - a normális közt, olyan beállítási pont, hogy "na most jó, ennél jobb nem lehet" nincsen, mindig van egy hatalmas holtjátéka a fékkarnak. (Személy szerint azt a beállítási pontot szeretem ahol csak nagyon kicsit kell behúzni a kart, és már tépi a betont.) Ezzel a csavarral igazából egy rugót tudok előfeszíteni ami a holtjáték nagyságát adja meg, de holtjátéknak alapból nem szabad lennie, tehát innentől már full felesleges.

-Szervizelése nehézkes, és külön figyelmet igényel, nem úgy mint egy szokványos hidraulikus fék..

Ez alatt annyit értek, hogy nincs benne egy rendes légtelenítő csavar sem, se túlfolyótartály, ám utóbbi talán elnézhető. Viszont lent a féknyeregnél csak egy hernyócsavar zárja a kört. (What?!) Legyártják a féket, oké, fel kell tölteni olajjal, oké, de mikor készen vannak a légtelenítéssel, hogy zárják le úgy, hogy egy csepp se folyjon ki? Tanulmányoztam a gyári Magura által feltöltött videót, ahol ennél a résznél azt mondták, hogy vegyük ki a beletekert légtelenítő csövet, majd legyünk gyorsak, és csavarjuk be a gyári csavart.. De az a "gyors" idő alatt már van olajveszteség, tehát amit fentebb írtam: nem lehet normálisan beállítani.

-Túl sok alkatrésze műanyag, ami egy nem túl szívós anyag, főleg ha csavarokat készítünk belőle

Tapasztalat

Nem is tudom, attól, hogy Magura nem vagyok elájulva tőle. Mikor megvettem a bringát, nézegettem, gondoltam biztos jó lehet, ha már Magura, de így használat után inkább azt mondanám rá, hogy egy tipikus újfajta műanyag világba született cserélhető termék.

Nem akarom nagyon lehúzni szegény kis féket, de azért láttam már kezesebb darabot is.

Erre ajánlom

Aki inkább szervizbe viszi a bringát és nem szórakozik vele otthon. Használatra meg.. város, túrázgatás, nagy terepre már érdemes egy komolyabb darabot választani.

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Magura MT2  2015 tárcsafék
Magura MT2  2015 tárcsafék
Magura MT2  2015 tárcsafék
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

Hidraulikus


 
fékkar anyaga:

Alumínium


 
féktest anyaga:

Carbotexture


 
féktárcsa mérete:

a féktárcsa nem tartozék


 
szín:

Fekete


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

Fékkar elérés


 
szimmetrikus fékkar:

Nem


 
fékbetétcsere:

Szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

Automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

345 g


 
további információk:
  • Elektromotor kapcsoló előkészítés.
  • EBT légtelenítő csatlakozás
  • Storm rotor.
  • 160 mm 180 mm és 203 mm-es tárcsákhoz
  • PM és IS felfogatáshoz.

Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Magura MT2 nem fog úgy ahogy kellene. Mi lehet a baj?
2 válasz
utolsó: 2015. aug.
Magura MT2 Storm tárcsa csere
20 válasz
utolsó: 2014. júl.
Magura MT2 -t debrecen környékén hol tudják légteleníteni?
6 válasz
utolsó: 2013. szept.
Magura MT2-n lehet cserélni a fékkart?
3 válasz
utolsó: 2013. ápr.
A Shimano SLX vagy a Magura MT2 tárcsaféket ajánljátok jobban?
2 válasz
utolsó: 2012. dec.
Magura MT2 légtelenítés után nem működik rendesen.Mi lehet a gond?
11 válasz
utolsó: 2013. máj.
Magura mt-2 vélemények?
60 válasz
utolsó: 2014. nov.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura MT2 termékkel kapcsolatban: