Magura MT2 tárcsafék

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 37.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Balika avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Jó fékerő 180-as tárcsákkal és organikus betéttel
  • Gyári Magura Storm tárcsákkal brutális fékerő
  • Nem engedi az olajat
  • Nem hajlamos levegősödni
  • Jól adagolható a fékerő
  • Német
  • Vizesen sem hangos
  • Könnyű a légtelenítése
  • Jól bírják a gyári betétek
Hátrány

Sajnos ez az MT2 nem sikerült túl jól a magurának. 3 év használat után a hátrányok a következők:

  • Nagyon kopik a festék a fékkaron (mindig kesztyűvel volt használva)
  • A dugattyú szimplán kb kiugrik a helyéről a fékkarnál, hiába állítod be hogy mekkora legyen a fékkartávolság. Ez az elején még teljesen jól működik úgy 1 év használat után kezd előjönni. Rettentő idegesítő és egy szervízben sem tudják megmondani, hogy mi okozza. Valószínűleg kikopik a dugattyúba csatlakozó csavar gömb feje, de ennek köszönhetően nagyon nyújtózni kell a fékkarhoz. Megoldás, hogy rendelsz új fékkarokat németországból horror áron (kb 30k+ szállítással együtt egy pár) vagy cseréled az egész féket ahogy én is tettem.
  • Beállítási lehetőség nem nagyon van. Csak a fékkartávolságot lehet állítani a karon ami mint írtam 1 év után úgyis megadja magát.
  • A fékkar felfogató csavarjai hajlamosak "begyógyulni" + vigyázni kell hogy csakis a gyári nyomattékkal húzzuk meg ezeket a csavarokat, mert a carbotexture anyag eléggé úgy néz ki mint ami hajlamos a repedésre (elég műanyag hatású)
  • 3 ujjas, ez nyilván nem hátrány, de jobb lenne ha 2 ujjasban is kapható lenne, mert így nagyon bentre kell rakni a fékkarokat a kormányon, ami miatt a váltó is beljebb kerül.
  • A gyári vezeték megtört 3 év után, még nem lyukadt ki, de ahogy látom már nem sok kell hozzá
Tapasztalat

Amíg együtt tudsz élni a bajajival vagy nem jönnek elő egyáltalán, mert szerencsés darabot sikerül kifognod addig tökéletes. Én megelégeltem és inkább shimanora váltottam amihez egyszerűbb az alkatrészeket beszerezni.

Erre ajánlom

XC, túra, városba, igazából kb mindenre jó, mert a fékerő fantasztikus.

Ennyiért vettem
25000
Csatolt képek
Magura MT2  2015 tárcsafék
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

Hidraulikus


 
fékkar anyaga:

Alumínium


 
féktest anyaga:

Carbotexture


 
féktárcsa mérete:

a féktárcsa nem tartozék


 
szín:

Fekete


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

Fékkar elérés


 
szimmetrikus fékkar:

Nem


 
fékbetétcsere:

Szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

Automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

345 g


 
további információk:
  • Elektromotor kapcsoló előkészítés.
  • EBT légtelenítő csatlakozás
  • Storm rotor.
  • 160 mm 180 mm és 203 mm-es tárcsákhoz
  • PM és IS felfogatáshoz.

Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Magura MT2 nem fog úgy ahogy kellene. Mi lehet a baj?
2 válasz
utolsó: 2015. aug.
Magura MT2 Storm tárcsa csere
20 válasz
utolsó: 2014. júl.
Magura MT2 -t debrecen környékén hol tudják légteleníteni?
6 válasz
utolsó: 2013. szept.
Magura MT2-n lehet cserélni a fékkart?
3 válasz
utolsó: 2013. ápr.
A Shimano SLX vagy a Magura MT2 tárcsaféket ajánljátok jobban?
2 válasz
utolsó: 2012. dec.
Magura MT2 légtelenítés után nem működik rendesen.Mi lehet a gond?
11 válasz
utolsó: 2013. máj.
Magura mt-2 vélemények?
60 válasz
utolsó: 2014. nov.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura MT2 termékkel kapcsolatban: