- Jó fékerő 180-as tárcsákkal és organikus betéttel
- Gyári Magura Storm tárcsákkal brutális fékerő
- Nem engedi az olajat
- Nem hajlamos levegősödni
- Jól adagolható a fékerő
- Német
- Vizesen sem hangos
- Könnyű a légtelenítése
- Jól bírják a gyári betétek
Sajnos ez az MT2 nem sikerült túl jól a magurának. 3 év használat után a hátrányok a következők:
- Nagyon kopik a festék a fékkaron (mindig kesztyűvel volt használva)
- A dugattyú szimplán kb kiugrik a helyéről a fékkarnál, hiába állítod be hogy mekkora legyen a fékkartávolság. Ez az elején még teljesen jól működik úgy 1 év használat után kezd előjönni. Rettentő idegesítő és egy szervízben sem tudják megmondani, hogy mi okozza. Valószínűleg kikopik a dugattyúba csatlakozó csavar gömb feje, de ennek köszönhetően nagyon nyújtózni kell a fékkarhoz. Megoldás, hogy rendelsz új fékkarokat németországból horror áron (kb 30k+ szállítással együtt egy pár) vagy cseréled az egész féket ahogy én is tettem.
- Beállítási lehetőség nem nagyon van. Csak a fékkartávolságot lehet állítani a karon ami mint írtam 1 év után úgyis megadja magát.
- A fékkar felfogató csavarjai hajlamosak "begyógyulni" + vigyázni kell hogy csakis a gyári nyomattékkal húzzuk meg ezeket a csavarokat, mert a carbotexture anyag eléggé úgy néz ki mint ami hajlamos a repedésre (elég műanyag hatású)
- 3 ujjas, ez nyilván nem hátrány, de jobb lenne ha 2 ujjasban is kapható lenne, mert így nagyon bentre kell rakni a fékkarokat a kormányon, ami miatt a váltó is beljebb kerül.
- A gyári vezeték megtört 3 év után, még nem lyukadt ki, de ahogy látom már nem sok kell hozzá
Amíg együtt tudsz élni a bajajival vagy nem jönnek elő egyáltalán, mert szerencsés darabot sikerül kifognod addig tökéletes. Én megelégeltem és inkább shimanora váltottam amihez egyszerűbb az alkatrészeket beszerezni.
XC, túra, városba, igazából kb mindenre jó, mert a fékerő fantasztikus.