Kb 1 hete vettem. Sok tapasztalatom még nincs. Eddig kb 200km-t mentem vele műúton, és földúton.
Nagyon farnkó masina. A festése nagyon szép. A váz geometriája, merevsége nagyon jó és szerintem gyönyörű szép, nagyon stabil kiállású. Kényelmes fordulékony. Én főleg műúton használom, de könnyebb terepre is tökéletes. A vázon mindennek van kialakított helye ami nekem szükséges, sikerült rá csomagtartót szerelni /topeak/, de V féknek is meg van a gyári helye , ha idővel még is lecserélném a tárcsát.Sárvádőt is lehet, szóval nekem épp ez kellett. a legtöbb tárcsáson nincs normális lehetőség ezkre a felszerelésekre..
A fékekkel egyenlőre teljesen megvagyok elégedve. Ugyan sok tapasztalatom nincs tárcsa fékről /eddig v fémem volt mindig/ nagyon finoman fog, és ha kell keményen megállít. Nem gondolkozik :) 95kg vagyok
A deore váltók finoman, precizen,gyorsan terelgetik a láncot, eddig nem vettem észre semmit ami nem tetszene. A vátókarok is nagyon precizek.
A teleszkóp a gödrös terepen egész jól csillapít, lockolható . Lockolt állapotban halkan koppanik , mikor rázós terepre tévedek . Mintha kottyanna kicsit fel le. De ez megszűnik ha visszapuhítom a telót.
Felnivel , köpennyel is meg vagyok elégedve.
Ami nekem kicsit kényelmetlen, az a gyári nyereg. Szerintem nem rosz minűségű, és a brinkához is passzol, de nekem kényelmetlen hosszútávon /ha nem szokom meg, cserélem :)
És nem értem trekking biciklire minek raknak 44 fogas MTB hajtóművet/FC-M430/ jobban örültem volna 48 fogasnak. Szeretek repeszteni, és jobban kedvelem a nagyobb áttételt. valószínű idővel cserélem nagyobbra.
Egyenlőre több hátrányt nem említenék, ha idővel akad módosítok.
Kellys axis 2011-ese és ez között kellett választanom. És erre esett a döntésem :)
Nem bántam meg.
Műút, enyhe terep. Hosszabb túrákon is szépen muzsikál.