- jó geometria
- szép, mégsem hivalkodó (az enyém szürke, fekete alkatrészekkel- kormány, felni, fékek, csomagtartó, stb)
- minőségi alkatrészekből van, ezáltal minden alkatrésze minden irányba állítható, tehát jól személyre szabható
- fém hajtókar, pedál, ami egy élesebb fordulásnál ha lekoccol a betonra, nem sérül
- jól össze van rakva, 1000 km után sem zörög-csörög-csattog, csak a gumi surrogását hallani. A hajtáslánc már kezdett nyikorogni, de egy kevés WD40 megoldotta :)
- precíz a váltó
- a fekete alkatrészeken jobban látszanak a karcolások, mert kivillan a fekete borítás alól a fém
- a gumi nekem városi használatra túl vastag, ezt fogom először lecserélni.
- gagyi gumi markolat, megül rajta a kosz, izzadt, mocskos, bőrkeményedéses lesz tőle az ember tenyere >> csere.
- nem tartalmazza a KRESZ által előírt kötelező tartozékokat (első-hátsó prizma, kerékprizma, csengő, lámpa közül csak hátsó prizma van)
Mivel a keró a vásárlás évéhez képest tavalyi modell, már nem az eredetileg írt Maxxis Overdrive hanem Duro Cordoba külsői vannak. Valószínűleg egy Continental Touring Plus lesz, a lehető legvékonyabb, ami a felnihez passzol.
A csatolt kép nem az én bringámat ábrázolja, de pont így néz ki, leszámítva az eltérő gumikat.