- kategóriájában szuper váltók (SLX hátsó váltó)
- strapabíró és hatékony hidraulikus tárcsafék
- strapabíró felnik és gumik
- az egész bringa nagyon jól össze van rakva
- csomagtartó, sárvédő könnyen felszerelhető, tele van rögzítési pontokkal.
- gagyi és kikapcsolhatatlan gyári teló - RockShox Paragon Gold egy remek upgrade!
- alap négyszögtengelyes hajtókar/lánckerék
- ülés elég alap, de viselhető
- a pedál strapabíró, csapágyas, de puha talpú cipőben kényelmetlen - cseréltem
Városban is használtam, de inkább túrázom vele. Bringaúton - nagy tavaink körül - is hatékony és erdei túrautakon, közepes hegyi terepen sem vallott szégyent. Újkorától sárvédő és hajtogatós zár van rajta, így 14kg volt amíg a telót könnyebbre nem cseréltem. 7 évig gyakorlatilag hozzá sem kellett nyúlni az alapvető karbantartáson túl. Így 7 év után a fogaskerekek lassan megérnek a cserére, gondolkodom hogy 1x11-re upgrade-elem. A váz nagyon jól tartja magát, a festék szuper minőség. A gyári teló volt a gyenge pont, sajnálom hogy nem cseréltem korábban le - most levegős RockShox Paragon Gold van benne, tökéletesen azonos méret és színben is perfekt (fekete váz), nagyon jó teló. A kerékagyak, felnik nagyon jól bírják, a Smart Sam gumikat sokan szidják, de nekem defektem sosem volt - mondjuk nagyon figyelek a helyes légnyomásra... 6 évig bírták a gumik és annyira szerettem, hogy ugyanolyat vettem (drótperemest!). Ja, újkorától Ergon GP2 markolat van rajta, szuper döntés volt. A fékben 7 év után cseréltem olajat, alig volt elkoszolódva. A gyári betétek nagyon jók és alig kopnak, vettem már egy csere szettet de még nem kellett beraknom! Talán még az ülés nem egy über jó darab, de viselhető és nem kell félteni.
Gondolkodtam a cserén, de amire használom tökéletesen megfelel, megtartom.
Városra, bringa utakra, hosszabb túrákra, könnyű hegyi terepre.