Schwinn-Csepel archivált trekking kerékpár

Rendezés

1-5 (5 termék)
Schwinn-Csepel Traction 2013
Schwinn-Csepel Traction 2013
Listaár: 89.000 Ft-tól
6 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): 28" Alu Traction | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4110 V2 | hajtókar: 170 mm, 48-38-28T | hátsó váltó: Shimano Tourney, RD-TX35 | fokozatok száma: 3x7 | tömeg: 16.3 (Sport), 16.8 (Agydinamós)


Schwinn-Csepel Elite TX 2013
Schwinn-Csepel Elite TX 2013
Listaár: 97.700 Ft
7 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): Cross Elite, 28" | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO, 4610 | hajtókar: 170 mm, 22-32-44T | hátsó váltó: Shimano Tourney | fokozatok száma: 3×7


Schwinn-Csepel Elite Acera 2013
Schwinn-Csepel Elite Acera 2013
Listaár: 93.600 Ft-tól
2 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): Cross Elite | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 V2 | hajtókar: Shimano 22-32-44T, 170 mm | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3×9


nincs kép
Schwinn-Csepel Landrider Izi 1999
Listaár: 45.000 Ft
11 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


Schwinn-Csepel Elite SLX 2013
Schwinn-Csepel Elite SLX 2013
Listaár: 164.800 Ft-tól
1 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

váz (trekking): Cross Elite | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour Nec 4610 V2 | hajtókar: Shimano SLX, 170 mm, 44-32-22T | hátsó váltó: Shimano SLX | fokozatok száma: 3×9


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
tegnapelőtt, 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.