Gepida Alboin 500 női trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 251.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Gepida Alboin 500 női terméket!
Légy TE az első!
A Gepida Alboin 500 női termékhez hasonló Gepida Alboin 500 véleményei:
1-11 (11 vélemény)
Rendezés

mPitta avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A hidraulikus tárcsafékek kitűnőek, esőben is megfelelően, biztosan fognak.
  • A váltó jól működik, könnyen kapcsolható fel/le. 
  • A hajtás és a gyári fém pedálok is jók, bár hogy tempósabban haladhassak, így SPD pedálra cseréltem.
  • A váz formája és matt színe kifejezetten tetszik.
  • Az első kerékbe épített agydinamó hangtalan, csak kis mértékben fogja meg a tekerést, amikor a lámpa világít.
  • Led világítás elől és hátul.
  • A kormányzás megbízható. Könnyen állítható a kormány magassága és dőlése.
  • A rugós nyeregcső meglepően jól működik, jól csillapítja az út egyenetlenségét. A gyári nyeregre még raktam zselés nyeregvédőt, hogy kényelmesebb legyen.
  • Tetszik, hogy a kábelek a vázon belül futnak.
  • A gumiabroncson reflektív festés van, így sötétben oldalról megvilágítva is jól látható.
Hátrány
  • A váltóval az első 30 km-en voltak gondok, pedig be lett állítva átvételkor. Bizonyos fokozatokban automatikusan fel/le váltott, de aztán a hiba megszűnt. 500 km-en túl sem jött elő.
  • Az első váltóval már háromszor jártam úgy, hogy a legmagasabb fokozatnál túlváltottam és ledobta a láncot, amit aztán elég nehezen lehet visszahelyezni a műanyag láncvédő miatt, persze ez részben az én hibám.
  • Az első váltó kicsit hangos leváltáskor, különösen ha a legmagasabb fokozatról váltunk le egyet.
  • A műanyag láncvédő jó dolog, hogy ne legyél olajos a lánctól, de szerintem nem valami esztétikus a biciklin, könnyen törik és nehéz felrakni a láncot, illetve ha kisebb emelkedőn odalépek, akkor hangosan kattog, mert beleér valahol a lánc vagy a hajtókar. Némileg lehet orvosolni kisebb hajlítgatással.
  • A hátsó lámpa szerintem nem túlzottan világít nagyot, ezért én felraktam egy nagy teljesítményű, villogós, akkus ledlámpát, hogy nappal is jól lássanak távolról, ha városon kívül, főúton tekerek.
  • Kicsit zavaró, hogy araszoló tekerésnél vibrál az első lámpa, ezért felraktam egy akkus lámpát előre is.
  • Az első lengéscsillapító a kátyúsabb utakra már kicsit kevés, rázós.
  • A gumiabroncs nem alkalmas homokos utakra (pl. szántóföldi utakra)
  • A 17,2 kg-jával kicsit nehéz, ezért a kocsi tetejére szerelhető tetőcsomagtartóból és kerékpárhordozóból is erősebbet kellett venni.
  • Kár, hogy csak egy színben volt a 2018-as model. 
  • A csengővel nem lehet finoman csengetni. :)
Tapasztalat

A korábbi, 2000-es évek elején vásárolt összteleszkópos MTB-om cseréltem le, mert már nagyon zsibbadtam rajta 20 km után. Egy kényelmes, vegyes használatú kerékpárt kerestem, mert szeretek terepen is tekerni, de ugyanakkor szerettem volna messzebb is eljutni, így végül ezt a trekking verziót választottam. Nagyon örülök, hogy megvehettem ezt a biciklit. Jó választás volt, bár a terepről (szántóföldi út) részben így le kell mondanom, mert sajnos kisebb homokos talaj is már jelentősen megfogja a gépet, bár ez gumicserével orvosolható.

A bicikli roppant jól néz ki és nagyon jó vele tekeregni, végre élvezhető a hosszabb túra is. Nem kell görnyedni, nem fáj a hát, nem zsibbad a kar. 500 km megtétele után kapott egy Shimano PD-T421 patentpedált, hogy jobban kihasználhassam a teljesítményt.

Erre ajánlom

Hosszabb-rövidebb túrákra, városi tekergetésre ajánlom, inkább aszfaltos útra, esetleg rövid távon jobb földes útra. Kisebb homok/sár már megfogja a gépet.

Ennyiért vettem
229900
Csatolt képek
Gepida Alboin 500  2018 trekking
Gepida Alboin 500  2018 trekking
Gepida Alboin 500  2018 trekking
25 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

klihageri avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kiváló minőségű alkatrészek

Agydinamó

Strapabíró szerkezet

Kitűnő küllők

Halk, csendes, gyönyörűen suhan városban

Hátrány

Nem tapasztaltam ilyet. Csak néhány apróság: a váltó egy kicsit elállítódott, a fokozatot nem mindig veszi be. Kicsit merev az első teleszkóp (de be lehet állítani). A nyeregteleszkópból folyt ki némi olaj.

Tapasztalat

Mindenkinek csak ajánlani tudom, egy megfelelő U-lakattal. Élmény vele a bringázás! Megéri a rászánt összeget.

Erre ajánlom

Városba, aszfaltra.

Ennyiért vettem
199600
32 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wizi avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kiváló kerékpár!
Nagyon jó ár/érték arány!
Ami a formáját illeti kimondottan szép, nagyon jó és érdekes a vázkialakítás.
 

Minőségi anyagokból és alkatrészekből!
Nem volt még tárcsafékes bringám, féltem hogy nagyon nehéz lesz kezelni hogy megfelelő erővel fékezzek, de nem okoz porblémát, nagyon jól fognak a fékek, nagy a fékezőerő.
A váltója pontos, precíz szinte zaj nélkül vált.
A megbízhatóságról még nemsokat tudok mondani mert  pár alkalommal használtam csak, nem vagyok túl az egy hónapos felülvizsgálaton sem.
Jó a rugózása, mind az első villának mind pedig az ülésnek.Stabil, fordulékony, nagyon jól gurul, eltalálták a csapágyazást.Bekapcsolt lámpánál sem tapasztaltam különösebb ellenállást.


Úgy gondolom nem lesz vele probléma!
(Sokaknak az ülés lesz a gyenge pontja, nekem megfelel!)
 

Hátrány

Hátrány talán a súlya, de véleményem szerint ez  csak a statisztikában mutat rosszul .
Használat közben nem veszed észre hogy egy nehéz bringán ülsz...

Az ülés talán egy kicsit kemény és első ránézésre fura h ilyen vékony, de nekem azzal sincs gond meg kell szokni... ha nem megy akkor puhábbra kell váltani.

Tapasztalat

Nekem ez az első ilyen komoly bringám, nem bánom hogy ennyit költöttem rá.

Egy élmény vele menni.
Nem lehet összehasonlítani egy olcsóbb katergóriás bringával...(amit már szintén nagyon jónak tartottam)
Ja és a kategória... nah hát ez nem a tipikus 200 ezres bringa... ez annál több...
Más gyártok egy ilyen felszerelt bringát jóval nagyobb áron adnák.

/Többet bringázom amióta megvásároltam :) /

Erre ajánlom

Valószínűleg én nem használom ki ezt a kerékpárt teljes mértékben nem szelem át vele az országot. De ez volt az álmom, azt szerettem volna, hogy ha elmegyek bringázni akkor az jól essen, és élvezzem.
És ha nagyobb távra akarok menni akkor oda is tökéletes legyen.
Nyílván lehet  jó kerékprát venni olcsóbban is. (Nem feltételn szükséges ennyit szánni rá.)
DE, NEM fogja megbánni senki aki ilyent vásárol.
Ne csak az merje megvenni aki sokat túrázik!
 

Ennyiért vettem
209.000
Csatolt képek
Gepida Alboin 500  2014 trekking
97 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csiccso avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- kényelmes

- strapabíró

- esztétikus megjelenés

- ár- érték arány

 

Hátrány

---------------

( Talán csak annyi, hogy ne hagyd ott sehol, mert....)

Tapasztalat

Eddig több belépőkategóriás mtb- t használtam és most értem meg arra, hogy vegyek egy kényelmes és a magasságomnak is megfelelő bringát...

Mielőtt megvettem, jártam ezen a honlapon és nekem is segített néhány felhasználói hozzászólás, ezért vettem a fáradtságot, talán én is tudok segíteni valakinek a megf. választásban. 

Akinek elsősorban nem az számít, hogy mi van ,rávésve' a váz oldalára, hanem maga a tartalom, akkor mindenképp ezt a típust ajánlom ! Csak röviden azért, mert aki kb. ennyi pénzt szán egy drótszamárra az ennyiért már kap egy megfelelő, túrázásra alkalmas bringát ezen márkán belül, más márkáknál kevésbé../ tessék csak nézegetni a felszereltséget és magát a megjelenést, talán a Merida ami még szóba jöhet.../ Ja és élőben sokkal szebb a fényezés !

Erre ajánlom

Olyan mint egy jó autó, ki se ill. le se akarsz szállni róla ha kipróbálod...

ENNYI

40 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mumifika57 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szuper fékhatású Avid tárcsafékek vannak a bicón, bár az első probléma pont a hátsó fékkel volt! A tárcsa kb. 500 kilóméter megtétele után súrolta a tárcsafék felfogató részét, le kellett szerelni a féket és egy kis csiszolás segített rajta! Az első és a hátsó váltó is kiválóan működik, igaz szükség volt a hátsó váltó utánállítására kb. 1200 kilóméter megtétele után, azóta semmi gond! A teleszkópot a legpuhábbra állítottam mert nagyon sokat megyek rossz minőségű földúton, igaz a csillapítása nem nagyon érezhető. Az első váltót ritkán használom,főleg a középső fogaskereket hajtom meg,de a hátsó váltóval úgy teszem a sebességeket akár  egy autóban! Nagyon szuperül műkodik az Acera klattyantós váltókar! Kiváló az Alboin 500 váza, remek az agydinamó, így a világítás is! Naponta 20-30 kilómétert teszek mega a bicóval, főleg szar földúton, nyáron 35-38 fokos melegben,így felszereltem rá egy kulacstartót kulaccsal!

Hátrány

Szerintem lehetne erősebb a felni, már van egy kis nyolcas a hátsó kerékben! Az első teleszkóp csillapítása alig észrevehető! A pedálokat már lecseréltem a bicón, most készülök a lánc lecserélésére,egy faxa Sram PC 991 Cross Step láncot néztem ki! Az ülést szokni kell, de utána jó!

Tapasztalat

Nem egy KTM vagy Cube Delhi de ár-érték arányban verhetetlen az Alboin 500! Magyar bicó, igaz tele van márkás külföldi cuccokkal!

Erre ajánlom

Túrázni, mindennapi használatra!!

Ennyiért vettem
165000
Mért tömeg
17200 g
Csatolt képek
Gepida Alboin 500  2012 trekking
Ő az
Gepida Alboin 500  2012 trekking
Bicóm
29 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

- Mikey - avatar
138 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Nekem szokatlan volt  sok monti után a 28-as trekking, de meg lehet szokni, Olyan, mintha egy tornyon ülnél. Kényelmes, csak leszállni ne kelljen :-)
  • Állati jók a fékek (Magura HS11 hidraulikus abroncsfék).
  • A Shimano Hubdinamo is remek, nem kell elemet cserélni, nem merül le, cserébe viszont rendes súlya van. 
  • A teleszkóp lock-olható, de mozogni is remekül tud, pedig az enyém korábban nem sokat volt karbantartva.
  • A Shimano váltó is remekül teszi a dolgát.
  • Abszolút megbízható társ, de a virsligumikkal inkább ne menj le az útról, az apróbb kavicsot, homokot nem fogja szeretni és ilyen magasságból nagyot lehet esni.
  • Ha nyugdíjas leszek, majd ilyenem lesz ;-)
Hátrány
  • Nekem az ülés nem jött be.
  • A hátsó fékem nagyobb fékezésnél nyikorgott.
  • Elég emberes súlya van, de ha leszámítjuk a csomagtartót, a kitámsztót és az agydinamót, akkor már talán nem olyan vészes.
Erre ajánlom

Mindenkinek, aki túúúrázgatni akar és 28-as kerekű trekkinget akar venni jó áron.

Ennyiért vettem
Kölcsön vettem.
Csatolt képek
Gepida Alboin 500 trekking
34 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Shadowspirit avatar
16 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Magura hs11 hidraulikus fékek (brutális fékerő)
  • Pontos, precíz váltás. Eddig minden körülmény között azonnali váltás (terhelés esetén is). Abszolút recsegesmentes
  • Kényelmes váz, szerintem nagyon stabil úttartás
  • Masszív, szerintem akkor érzi magát a legjobban ha a hátulja terhelve van.
  • Élettartam garancia a vázra
  • Minden igényt kielégítő testreszabási lehetőségek
  • Agydinamó
  • Lámpa fényereje elég, megállás után a hátsó lámpa kb 10 percet világít
  • Nagy teherbírású csomagtartó
  • Gumik tapadása nagyon jó, esőben is, hóban is boldogultam, de ott már érezni hogy nem az igazi
  • Szemmel láthatóan masszív hátsó papucs
  • Lockolható első teló
Hátrány

Eddig még minimális hátrányokat tudok felsorolni, icipici negatívumokat.

  • a láncvédő rosszul volt felhelyezve gyárilag, beleért a hajtókarba, pici utómunkával korrigáltam
  • az első teló lehetne érzékenyebb is
  • a nyerget sokáig tartott megszoknom
  • a váz felülete nem csillogó, hanem picit matt, tapintásra is (2009). Fehér színű így ha piszkos lesz nehezen tisztítható.
Tapasztalat

A bringámmal abszolút elégedett vagyok. Hosszabb, többnapos túrákra egynapos túrákra és a hétköznapi munkábajárásra vásároltam a gépet, és nekem bejött. Induláskor picit lomha a súlya miatt. Egyenesben és kanyarban is jól viselkedik, érzem hogy fekszik az úton. Nagyon stabil, 60-70-nél is. Üresjáratban kicsit orrnehéz a gép, megpakolva viszont nagyon jól viselkedik. +10-15 kg-al tudtam eddig kipróbálni, nem tapasztaltam a megpakolt bringákra jellemző kacsázós mozgást. Nekem fehér fekete van, kinézetre is nagyon bejövős :) Nagyon szeretek vele mászni. A hidraulikus fékek nagyon ütősek, eddigi fékeim után brutális a fékerő. A váltó gyors pontos és azonnali. Semmi recsegés, erőlködés. A gumik nagyon jók, tapadnak, esőben is. Kb 3000 km után  a hátsó gumin erős kopás jelei mutatkoznak. Sárban (noha semmi keresnivalója ott) meghal a gép. Az első teló picit kemény, talán a kisebb egyenetlenségekre érzékenyebb lehetne. Földúton egyértelműen érződik hogy nem odevaló, de túra erejéig megpakolva is veszi az akadályt. Nem utolsó sorban magyar érdekeltségű (jó látni, hogy jó dolgokat is tudunk készíteni)

 

Összességében egy strapabíró bringa ami kiválóan megállja a helyét a nagyvárosban, és nyugodtan rá lehet pakolni a 25+ kg-os túrapakkot.  Élvezet végighajtani vele minden km-t. 

Erre ajánlom

Aki minőségi bringát vár el a pénzéért, de nem kell hogy ktm legyen ráírva. Túrabringának kitűnő, de városba, munkábajárni is ideális. 

Ennyiért vettem
160000
Csatolt képek
Gepida Alboin 500  2009 trekking
1 órásan :)
Gepida Alboin 500  2009 trekking
Dobogőkőn
Gepida Alboin 500  2009 trekking
Királykúti-nyereg után
43 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kpeter avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Agydinamó(nem kell a lámpával bajlódni elem stb)igazi túrázós testtartást lehet felvenni rajta(kormány jól beállítható) jól látszik sötétben (gumi fényvisszaverőcsík prízmák stb) lehet érezni a teleszkópot ami ebben a kategóriában nem mindig van így , árához képest jó szett (lx)és igen erős a fék (magura hs-11 hidraulikus felnifék) a felnikkel eddig semmi probléma ugyhogy jók a felnik is.Szép a hátsó papucs környéke :)

 

Hátrány

a lánc egy **ar (nyúlik mint a nyál) 402km után elszakadt beakadt a váltóba azt letőrte és elhajlította a csomagtartót :( (egy túra kellős közepén így az félbemaradt nagyon mérges voltam) nehéz 17,6kg (ami azért még ebben a kategóriában is sok) nekem kicsit talán az első villa picit ingatagnak tűnik.Illetve tehettek volna lx váltókarokat a deore helyett 

 A SHIMANO LÁNC a gyenge pontja magyarul ,csere SRAMra

Tapasztalat

elötte egy acera szettem volt természetesen jobb az lx megéri az árát a fék elötte V-fék volt most Hidraulikus egy ujjal bármikor bárhol megállok, A hajtóművel nem volt probléma 90kgos emberke létemre ,pedig nem kimélem ,alapból nagyon gazdagon felszerelt (sárvédő csomagtartó)

A pedált egyből cseréltem spdre (ki mit szeret) de szerintem aki ilyen biciklit vesz alapból cserélje , a gumi már kezd picit kopni 1000km után .Lomha egy jószág de lehet vele menni (lejtőn) de hát nem is azért kell

Még egy fontos dolog szerintem : Mikor szakadt a lánc stb visszavittem a boltba és egy szó nélkül visszavették és kb 1,5hét múlva kicserélték a sérült alkastrészeket tehát megbízható garanciális háttér. Illetve a ha nyugat európába mész minden szervízben ismerik minden porcikáját, főbb piaca Németország Hollandia 

Erre ajánlom

Aki nem azért vesz kerékpárt mert KTM vagy Trek van ráírva mert kb ugyanazt tudja csak 50-80ezerrel ólcsobban .

Aszfaltra vagy kőútra igen, Mély sárba,homokba nagyon nem.

Bármilyen túrára ,de városba talán nem ,mert félteném hogy ellopják és ha veszek egy olyan zárat amivel nem lopják el akkor meg nagyon nagyon nehéz szóval városba csak ha van garázs vagy ilyesmi  ahová mész.

Ennyiért vettem
145.000
32 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyurma avatar
Gyurma
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem nagyon precíz - kellemes és megbízható szerkezet. És ami fontos, hogy Ár-Érték arányban verhetetlen..!!
Hátrány
Még semmi...
Tapasztalat
Nekem fantasztikusan bejött...Nagyon Megbízható.!! Csak vigyázni kell rá, mert tetszetős..!!
Erre ajánlom
Aki szeret komolyabban túrázgatni egy precíz - megbízható kerékpárral....
Ennyiért vettem
Kevesebbért...
23 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

clermont avatar
clermont
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 81%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
minden lánynak nagyon tetszik...
Hátrány
nem szívesen hagyom kikötve magára az utcán.hátha nem csak a lányoknak tetszik meg...
Tapasztalat
vagy 3 hete van meg,még ismerkedünk ,de már igy is van néhány dolog... +felszereltségéhez képest nem volt szerintem drága +nagyon megy!!!iszonyat gyorsul!negyedannyit váltok mint a régi gépeimmel +a teló nagyon jó,lock-olva is rengeteget csillapit +"lassu csorgasnal" kicsit nehezkesen reagal,de amugy nagyon jo a manoverezo képessége +a váltó nagyon megbizható +és tényleg NAGYON TETSZIK a csajoknak :) (ezüst váz) -bárhogy piszkálom a racsni nagyon ciripel.. -a kormányt nehany naponként utána kell húzni -volt egy 15 éves SchwinCsepel Woodlands-em.na ahhoz képest bazi nehéz a váza.kis csalódás :( (mivel nem nagyon merem utcán hagyni mászunk mindenhova fel,a Cr-Mo vázzal könnyebb volt anno) -kicsit csúszik a gyári gumi,s van azért hangja kanyarodáskor,de ez már most sokat javult h kopott ergo: "aki pont ilyet szeretne,annak melegen ajánlom!"
Erre ajánlom
városi lótifuti."ahogyazidőnkengedi" túrák.napi 20-50km
Ennyiért vettem
104e+20e kiegeszitok
21 olvasó 81%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cszfc avatar
Cszfc
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hatalmas vázméret, Nagyon gyors és kényelmes. Nagyon jó a teló csillapítása. Városba és túrákra ideális bringa. Nagyon jók a felnik. Sokat bír.
Hátrány
Gyári gumival sok defektem volt ezért lecseréltem egy defektállóra. A küllővédő gumik elcsúsztak és ez is sok bosszúságot okozott már. A gyári pedálok se a legjobbak. Egyszerűen szétestek.
Tapasztalat
Nagyon örülök, hogy ezt a bringát választottam. Mindenképpen lock out-os villát akartam és nagy vázat. Sokat nézegettem vásárlás előtt a konkurenseket is. Kellys Axis grey, Merida Crossway és a Mongoose Crossway 450 volt még számításba. Végül nem döntöttem rosszul. Én nagyon ajánlom mindenkinek.
Erre ajánlom
Nekem egy alboin 500 crs-em van. Túrákra felszerelem csomival és sárvédőkkel. Melóba járva és itthoni használatra mint cross bicikli üzemel. Nagyon könnyű és gyors. A gyenge terep sem okoz neki problémát, ezért azoknak ajánlom, akik városi és túra bringások. Sokoldalú canga.
Ennyiért vettem
108000
69 olvasó 61%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 44 cm
  • 48 cm
  • 52 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR NEX DS 700C HLO 63MM


Meghajtás

hajtókar:

SUNTOUR XCM-T418 OC 48-36-26T 170/175MM


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG201 11-32T 9S


középrész:

Shimano BB-ES300 Octalink


első váltó:
Shimano Acera,

FD-T3000 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Deore,

RD-M592 SHADOW


 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

XERAMA SP-811 ALLOY W/ CATEYE


Kerék

felni:

Rodi Excalibur XC


első agy:

QR 32H


hátsó agy:

FORMULA DC-22 QR 32H


külső gumi:
Schwalbe Silento,

KEVLARGUARD 42-622 W/ REFELCTIVE TAPE


Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

SL-M3000 3X9S


kormány:

GEPIDA ALLOY AL-155TP W: 640MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-519A


kormányszár:

GEPIDA MTS-C297 EXT: 90/110MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Ariel,

DRC


nyeregcső:

KALLOY SP-509 27,2X300MM


Fék

tárcsafék:

SHIMANO ALTUS BR-M365


 
féktárcsa:

SHIMANO RT-56S 160MM


fékkar:

SHIMANO ALTUS BL-M365


Kiegészítők

 
első lámpa:

Axa Pico 15 késleltetős


 
hátsó lámpa:

Basta Slim késleltetős


 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő
  • Csengő
  • Pumpa

tömeg:

17.2 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 500 női termékkel kapcsolatban: