Gepida Alboin 700 CRS trekking

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 288.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




műkedvelő avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó minőségérzet, igényes festés, pontos matricázás, jól beállított bowdenház hosszak, remek felszereltség. Részben vázban vezetett bowdenek, egyedi keresztmetszetű felsőcső, ízléses összkép. Lockolható első villa.Szezon végi akcióban kiváló ár-érték arány.

Hátrány

Csúszós pedál. Igen kemény ülés, "kilógó" középrész, a féktárcsákhoz nagyon szorosan illeszkedő fékpofák. Csak egy színváltozatban gyártják. Remek, minőségi terepgumik, de aszfaltgumival a legtöbb használónak praktikusabb lenne.

Tapasztalat

Év végi akcióban, kitűnő felszereltségű bringát kaptam, regisztráció után örök vázgarancia jár hozzá. Teljesen hangtalanul működik, főleg ha lecseréljük a bütykös gumikat valami hosszabb életű és érezhetően gyorsabb aszfaltra valóra. Én országútihoz vagyok szokva, úgyhogy nem fogom kiemelni hogy milyen gyors, mtb után biztos annak tűnik, és én is mentem már vele ötvennel, de közepes tempóban a legkellemesebb vele haladni. Az áttétel kombinációk  nem igazán fekszenek, vagy kicsit túl nehéz tekerni, vagy túl könnyű, vagy keresztbe kell váltani a láncot. A pedálján spóroltak, de inkább azon mint valami nehezebben cserélhető és fontosabb alkatrészen, mint pl. a kerékagy. A nyerge is csak bringás nadrággal ajánlott, a kicsit túl egyenes kormány és főképp a markolata jól eltalált, az alkatrészek jól pozicionáltak, minden a helyén van, odafigyeltek a bowdenházak hosszára, és ívére, még én sem tudok belekötni. Sajnos csak egy színváltozatban kapható, ugyanebben a színben de másmilyen színű matricázással többet is eladhatnának belőle, biztos van más is rajtam kívül aki nem bírja a fekete-zöld kombinációt. Festése érdekes tapintású, csak a nyeregcső bilincsnél van kicsit megvastagodva, de nem feltűnő. A gyári fékpofák igen közel vannak a féktárcsákhoz, gumi csere után kicsit megfeszítve kellett visszatenni a kereket hogy ne súroljon valamelyik oldalt. Az egyetlen érthetetlen alkatrésze a bringának a gyári Shimano BB-ES25 octalinkes középrész, ugyanis egyik oldalt kilátszik 3-4 menet a rögzítőcsészéből,amint a képen látható. Szervizben megnézték, próbálták teljesen betekerni, nem sikerült, gyártót megkérdezték, azt mondták ez ilyen, a többi is ilyen amit összeraktak(?!). Ilyenkor csak arra tud gondolni az ember hogy tévedésből nem jó hosszúságú középrészt vettek hozzá, és hát el kell "használni". Kitámasztója felcsapva kicsit zörög, az érintkezési pontokhoz filcet vagy gumit kell ragasztani és megszűnik a probléma.

Ennyiért vettem
185.000
Csatolt képek
Gepida Alboin 700 CRS  2014 trekking
Újonnan, gyári gumikkal.
Gepida Alboin 700 CRS  2014 trekking
A "kilógó" középrész.
Gepida Alboin 700 CRS  2014 trekking
jelen állapotban.
27 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Matt fekete


villa (teló):

SUNTOUR NCX-D 700C LO TRAVEL: 63MM


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore trekking,

SHIMANO DEORE FC-T521 48-36-26T 170/175MM


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG500 (Deore,Tiagra),

11-34


középrész:

Shimano BB-ES300


első váltó:
Shimano Deore,

FD-T6000


hátsó váltó:
Shimano Deore LX,

RD-T670 SGS


 
fokozatok száma:

3x9


Kerék

felni:

Rodi Excalibur XC Disc 32H


első agy:

FORMULA DC-20LW QR 32H


hátsó agy:

FORMULA DC-22W QR 32H


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

700Cx40c


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

SL-T6000


kormány:

GEPIDA ALLOY MTB AL-118 600MM BB: 31,8MM


markolat:

VELO VLG-1185D3


kormányszár:

TRANZX JDST-58A EXT: 70/80/90MM


kormánycsapágy:

FSA NO.11N


nyereg:

SELLE ROYAL DARDO GEL HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-226 27.2X300 MM


Fék

tárcsafék:
Shimano Acera,

BR-M396


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

SHIMANO ACERA BL-M395


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Láncvédő

tömeg:

14,1 kg


 
további információk:

Mach1 küllők


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
"Pihekonnyu" trekking bicikli
1 válasz
utolsó: 2018. okt.
Gepida Alboin 700 CRS
30 válasz
utolsó: 2014. szept.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 700 CRS termékkel kapcsolatban: