Egy teljesen elfogadható túrakerékpárt lehet csinálni belőle.
- Érzékeny az úthibákra
- váltót gyakran kell után állítani
A részegységek nem a legjobb minőségűek, de néhány évig el lehet járni velük.
Nem rossz kis bringa, az évek folyamán szépen lecserélgettem a nem megfelelően működő alkatrészeket, így szépen lassan, már csak a váz/villa/kormányszerkezet maradt az eredeti bringából.
Felső bowdenvezetésű a váz, itt érdemes figyelni a kis gumigengerek meglétére, ellenkező esetben a bowdenek megrongálják a fényezést. A kormánynál ahol szétválnak a bowdenek, és bowdenházban folytatódnak, kormányzáskor folyamatosan súrlódnak a vázhoz, ami 4-5 év alatt szépen leszedi a fényezést szintén, erre mondjuk nem tudom, mi lenne a megoldás, mert elég laza így is a kábelezés, mindenképpen hozzáér a vázhoz. A telót nem árt néha megnézni, én úgy 5 év után szedtem szét, vagy 2 deci víz jött ki belőle.
A jelenlegi összeállítás:
Hajtómű: Shimano Tiagra 9 speed FC-4403
Fékkarok: Shimano Deore LX (2006)
Első Fék: Shimano Altus/Acera (2014)
hátsó fék: Shimano Deore LX paralelles (2006)
Hátsó váltókar: Shimano Alivio rapidfire SL-M410
Első váltókar: Shimano Deore
Első váltó: Shimano Deore (2008)
Hátsó váltó: Shimano Acera 8 (gyári)
Fogaskoszorú: Shimano Acera 8 HG41 (11-32)
Felni: Bikepositive Acrobat Expert (szegecselt)
Agyak: Shimano LX (2006)
A hajtómű és az első váltó hivatalosan nem kompatibilis, gyakorlatban használható.
Elhasználódások:
A gyári monoblokk 7 évet bírt, ami nem rossz tőle
Gyári pedál (trekking alu) még mindig gyűri az ipart egy MTB-n
A hajtómű szintén.
Városba, országútra, akár többnapos túrákra is, gyenge terepre, földútra, röviden minden, hagyományos értelemben vett felhasználásra.