Kross Trans Pacific női trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 136.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Kross Trans Pacific női terméket!
Légy TE az első!
A Kross Trans Pacific női termékhez hasonló Kross Trans Pacific véleményei:
1-4 (4 vélemény)
Rendezés

fcs avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Baromi jól néz ki

Kényelmes nyereg

Kényelmes kormány

Agydinamó!!!

Jól felszerelt (csomagtartó, sárvédő, lámpa, csengő)

Hátrány

Nekem a fekete változat van, és ez könnyen porosodik, minden kis piszok egyből meglátszik rajta

Az első teleszkóp semmit nem ér

A fékkar túl hosszú, bár előtte 2 ujjasat használtam, majd' fél év múltán még mindig nem tudtam megszokni

Rövid a váz a magasságához képest

 

Tapasztalat

A 2012-es modellt használom, de nem sok különbség van a 2013-ashoz képest. 1200 km után azt mondom, hogy összességében nagyon jó kis bicikli. Arra persze amire kell, túrázásra, városi tekerésre, hétvégi kirándulásra. Gyorsan nem lehet vele menni, mert túl picik az első fogaskerekek. Napi kb. 20 km-t tekerek vele, és sokszor érzem hogy nem haladok, szóval ha valaki betont szeretné gyúrni akkor nem ajánlom. Inkább mint említettem nézelődős beszélgetős bicaj a Trans Pacific.

Egy rövid túrán is kipróbáltam, a bringa tökéletesen teljesített. A nyereg középső részében viszont lett egy buborék ami  tönkreteszi a kényelmes ülés élményét. Megpakolva is jól lehet tekerni. Viszonylag stabil csomagtartója van, ha jól rögzítve van a csomag nem lötyög. A dinamó jól teljesít, nem csak látszódok hanem látok is, ez lényeges! A váltó hibátlan, persze a bejáratás után újra be lett lőve így pontos. Terhelés mellett nehezebben vált, dehát ki vár ilyet el egy ilyen árú bringától? A fék mondhatni elmegy. Persze ez a felnitől is függ, az enyémben kis nyolcas van. Egyébként a felni jól bírja. A kerekek jól össze vannak rakva. A külső gumin már látszódnak az használat jelei, valószínű már jövőre cserés lesz. De ez egy 2000 Ft-os gumi, szerintem ahhoz képest jól teljesít. A hajtómű is jól bírja, még nem volt rá semmi panaszom.

Jól összerakták a lengyelek ezt a bringát, szóval csak ajánlani tudom. Néhány apró kellemetlenségtől eltekintve hibátlan.

Erre ajánlom

Városba, túrára

Ennyiért vettem
98000
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rozina avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ez igazi első biciklim. Nekem női változata van fehér színben. 3 hónaoja van meg ez a Kross trekking 3.000,- km tettem meg vele eddig. Kiváló országúton, erdőben.

Stabil, jó az út tartása, nagyon jól lehet vele kis helyen megfordúlni, könnyű kormányozni. Nagyon kényelmes a Kross Trans Pacific, hosszú távokat minden probléma nélkül lehet vele megtenni, kényelmes az ülése, több napon keresztül is megülhető 110-120 km megtétele mellett is.

Nagyon jój vannak kitalálva az áttételek, meredek hegyen is jól lehet vele felfele menni, és vízszintesen is magas sebességet tudok vele tartósan tartani ( 30-32 Km/ óra). Nekem ez tura biciklinél nagyon jónak tünik.

Ha cserélni fogok rajta valamit akkor az, ha lejártam a gumikat, akkor egy nagyon profi keskenyebb gumikat teszek rá, hogy még jobban lehessen vele teperni.

Hátrány

Hátrányát csak a szállításnál találtam a női váz miatt.( Nem tetőn szállítjuk.)

Ennyiért vettem
105000
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

adam.little avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó az ár érték aránya

első pillantásra nem vonza ugy a szemet a Trans Pacific, de ha párszor rálesel akkor egész dekorativvá válik :D

szépek a hegesztések

jó a festése

minőségi cuccok (agydinamó, massziv csomagtartó, késleltetős lámpa stb..)

Hátrány

terhelés alatt hajlik a hajtókar hajlik és talán van benne egy kicsi 8as is

az első váltót emiatt igencsak szivatós dolog jól beállitani h semmillyen sebességben se érjen néha a lánchoz (nincs az az isten hogy mindig jó legyen)

szintén a hajtókar pedálnál levő részén van egy müanyag tányér...  na ha 3as ban van az első váltó akkor van h hozzáér a müanyaghoz és hülye hangot ad.....   körbemész a müanyagon egy kis csiszolóval és miután leszedtél olyan 3 millit akkor semmi gondja többé :D

teleszkóp kis kattogós előfeszitőjét ha nem érzéssel tekergeted akkor ügyesen meg tud szorulni végállásnál (Merida Crossway 800-on is..)  de persze ez nem a bringagyártók hibája

Tapasztalat

Nemrég vettem a gépsárkányt fekete szinben, szóval kopásokról még nemigen tudok irni, ha lesznek akkor irom

De összeségében jó a canga ez a Kross trekking

a teleszkóp ahhoz képest hogy nem egy komoly darab elég jól kimozogja azt a 63 millit (nekem eddig meleg időben ugy hogy egykerekezve fékeztem olyan 54-et mértem, de puhára állitva nekem jól mozog és méregeti a fene, ezis csak kiváncsiságból volt) és puhára állitva meglepően finoman veszi a nagy huplikat is  (persze meglátjuk mit szól majd a télhez, de valószinű nem lesz gond vele)

csomagtartó és a lámpák faszák :D

agydinamó mindig ott van és nem kell szarakodni az elemes izékkel

nyereg kicsit széles de elég kényelmes

fém pedál nem fog széttörni utközben

felni oldala is szinre van fujva... ott is ahol a fékpofák fognak  de eddig még nem kottyant meg a fekete festéknek, bár idővel biztos ledobja magáról...

amugy a fékek jól egész jól fognak és a gumik annak ellenére h életemben nem hallottam erről a thailand-i csodáról...  nekem jól tapadnak, nem kopnak gyorsan..  defektem sem volt még vele

kormány formája nekem elsőre nagyon furcsa volt(buzis :D )  de ha beállitja az ember jó szögben a dolgokat akkor rájön hogy nem néz ki végülis rosszul és kényelmes

nyeregcső rugós...  háát 80 egykét kiló vagyok de majdnem leül teljesen...  kicsit tompit ugyan de méretezhették volna jobban, más baja nincs,  nem nyeklik ki oldalra

teleszkóp sem nyeklik fékezéskor (gepida alboin 200-én mocskosul mozog)

fékváltókar kicsit hangos (deore-hoz képest)  de hát annyi baj legyen (váltók teszik a dolgukat, még ha nem versenyre valók akkor is)

hát ugy nagyjából felsoroltam az elsőre tapasztalható dolgokat a cangáról

szerintem egy jó választás a Kross Trans Pacific és ár érték aránya tényleg vetekszik a gepidáéval vagy talán jobb is

mindennel meg vagyok rajta elégedve, egyedül a hajtókarral szopok de ha megunom kicserélem

igazából ezért az árért nemigen kapsz egy felszerelt (igaz majdnem 17 kiló) és fasza massziv gépet

tényleg csak ajánlani tudom a Kross Trans Pacific-ot

 

UPDATE: most, egy év után már a kétezredik kilométerébe hajszolom bele a masinát, és eddig igen jól muzsikál. A defekt hajlam teljesen elmúlt miután kicseréltem a felni és a belső gumi között lévő gumiszalagot egy jobb minőségűre ( 800 huf volt asszem és max egy óra barbrálás). De nem értem ezeket a cégeket, egyik haverom háromszázezres meridája is ugyanigy belülről lett defektes és az új gumiszalag annak is jót tett.
Amit még észrevettem, hogy a teleszkóp a nagy minuszokban azért felkeményedik, és erős első fékezésnél berezonál, bár még igy is jóval masszivabb, mint a (2011-es) 200as gepidán

Még mindig ajánlani tudom csak a gépet a kategóriájában! Bár az új modellnek már feljebb szaladt az ára

Erre ajánlom

arra amire kitalálták

körbetekerni a balatont vagy menni vele a szántóföldek közti uton / erdőben túrázni

birni fogja a hosszu távot is és nem fogja összeszarni magát akkor sem ha kicsit szaduljuk

Ennyiért vettem
108 000 HUF
44 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Közlekedő Edény avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mindennel felszerelt ez a Kross trekking, és a 2012-es modellen hosszú láncvédő is van, mint a városi bicajoknál általában, ahogy a fenti képen is látszik.
Az agydinamó nagy találmány. Nem fog vissza és úgy világít, hogy vak sötétben is látni az utat – kipróbáltam. A hátsó lámpa megállás után még percekig világít.
A kormány íveltebb, mint az átlagos trekking bicajoké, a markolatot pedig egyenesen a kezedre öntötték, én eddig még nem is húztam biciklis kesztyűt, mert rontja a fogást, bár esésnél hasznos egyébként. A kormány lehetővé teszi a teljesen egyenes hátú menetet, ami akkor hasznos, ha hosszú távon pihentetően akarunk hajtani és nem a tempó a lényeg. A kormány nyakánál is állítható a szög, de ezt nem babráltam, pont jó volt a gyári beállítás.
A bronz barna metál színe napfényben gyönyörű.
A csomagtartó szemmel láthatóan egy százkilós sellőt is elbírna.
A váz (alu) erősebbnek tűnik, mint amilyen használatra ez a Kross trekking a kerékpár való, magyarán, ezzel biztos nem lesz probléma hosszú távon.
Rugós az ülés.
A teleszkóp trekking stílust és könnyed földutat bír el, óvatos használatra van, hogy javítsa a komfortot. Városi használatnál a padkáknál csak ésszel. Nem túl nehéz egyébként, bár lehetne könnyebb is.
Hangtalan lánc és jól működő váltó.
Jó, hogy 47-622-es gumija van, és nem csak 37-es. Fényvisszaverős, de nappal is feldobja a fekete gumit a látványa.
A duplafalú felni ma már alapkövetelmény.
A V fékek teszik a dolgukat.

Hátrány

Az első váltó terelőjéhez több pozícióban odaér a lánc, de nem láttam még biciklit, amelyiknél ne így lenne, ez az egekig magasztalt Shimano gyár hülyesége.
Egy-két kilóval lehetne könnyebb is a Kross Trans Pacific, akkor legalább nem tartanám túlságosan plusz súlynak az erős lakatot. ( Egy ilyen biciklit nem zárunk sodronnyal)
Az ülés ugyan rugós, de a formájával nem vagyok kibékülve. A mtb-ról megörökölte a zselés feltétet, így már jobb. Picit hátrébb kell dönteni, az használhat.
A tengely elég magasan van, legalábbis szabályosan beállított ülésmagasságnál lábujjhegyen érhető el a talaj. A váz viszont nem vízszintes, hanem lejtős, így könnyű lábunk közé venni, főleg alacsonyabb férfiaknak számít ez.

Tapasztalat

A vásárláskor a gepida 200-al volt versenyben. Akciósan mind a kettő megéri, de a Kross jobban, mert sokkal kényelmesebb a kormány és a fogása, jobb a váltója, rugós az ülése és talán nincs olyan defekthajlama, mint a gepidának, bár az előző véleményező szerint nála előfordult. Ezenkívül jobb a teleszkópja is. Mindent összevetve a Kross trans pacific jobb vétel, mint a Gepida 200, de akciósan érdemes igazán megvenni, ahogy én is tettem.

Erre ajánlom

Trekkingre kiválóan alkalmas, hiszen arra van kitalálva. Sokkal több előnye van, mint hátránya, és aki vigyáz a meghajtásra, szervizeli, vagy maga szereli, jól fog alatta muzsikálni a kerékpár.

Ennyiért vettem
88.000
Csatolt képek
Kross Trans Pacific  2011 trekking
-
40 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Aluminium Performance


anyag:

Alumínium


méretek:
  • M
  • L

 
színválaszték:
  • Mattkék
  • Matt sötétgrafit

villa (teló):

SR Suntour NEX (rugóút: 63 mm)


Meghajtás

hajtókar:

SR Suntour XCC 48/38/28T


lánc:
KMC Z72
középrész:

SR Suntour


első váltó:
Shimano Tourney,

TX51


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

M410


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Alu csúszásgátlóval


Kerék

felni:

Kross (alu, duplafalú)


első agy:

Shimano DH-3N31-NT agydinamó 32H


hátsó agy:

Shimano FH-RM30 32H


külső gumi:
Schwalbe Silento,

Puncture Protection 28"x1,6"


Irányítás

kormány:

Kross (acél, hajlított, 25,4mm)


markolat:

Herrmans Primergo


kormányszár:

Kross (alu, állítható, 25,4mm)


kormánycsapágy:

Feimin H815A


nyereg:
Selle Royal Freedom,

Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel


nyeregcső:

Kross (alu, teleszkópos, 27,2mm)


Fék

 
féktest:

Kross V-fék


 
fékváltó kar:
Shimano Tourney,

ST-EF65


Kiegészítők

 
első lámpa:

Kross


 
hátsó lámpa:

Kross


 
sárvédő:

Kross


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Láncvédő

Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Trans Pacific női termékkel kapcsolatban: