Nagyon jól felszerelt, különösebben nem emelnék ki semmit. A gyári nyereg rendesen beállítva teljesen jó, megfelelően párnázott, a váz könnyű és merev, a Taurus felnik Deore agyakkal remekül futnak, elől SLX, hátul Deore XT váltás, fékhatás egyenletes, nem harap be, nagy sebességről is jól és határozottan lassít. A gyári ergon markolat tökéletes, szépen megtámasztja az egész kezet és nem a csuklóízület viseli a súly, a hagyományos markolathoz képest nekem tökéletes, hosszabb távon sem jön elő a kínzó csuklózsibbadás. A kormányról egy ujjal állítható villalock is nagyszerű megoldás. 2011-es szóval nem mai jószág de mindenki megnézi bár nem célom a villogás én használni vettem, én magam is meglepődtem mennyivel minőségibb hatást kelt akár egy szintén KTM life one mellé beállva, rögtön látszik hogy nem egy ligában játszanak.
Kemény a Suntour villa, alig rugózik, szépen rázza a kezem, aki ismeri a magyar betont vagy a macskakövet tudja hogy kimondottan kellemetlen élmény.
A szarv inkább csak dísz, nagyobb kezűek meg se tudják fogni rendesen.
Szép festés, de a feliratok hajlamosak sérülni, kopni.
A nyereggel csak annyi gond van mint a festett műbőrrel általában: Hajlamos kopni, ha meleg van nyomot is hagyhat ha világos színű nadrágot hordasz.
A 2011-es modellév. Rögtön leszögezném hogy használtan vettem, így hogy gyári állapotban milyen arról nem tudok érdemben nyilatkozni. Jó kis túragép, a 27 sebesség a legtöbb esetben elegendő, felvitt 200-300 méter hosszan a Balaton-felvidéki meredek utcákon és szépen lehet vele tempózni bringás úton is, azt kell hogy mondjam szinte kerülgettem vele az alsóbb kategóriás túragépeket, gyakorlatilag outin kívül nem nagyon van ellenfele ha átlagtempót kell menni, pedig én edzetlen, középkorú amatőr vagyok. A középső lánckereket használva útviszonytól függően a 20-25km/h sebesség stabilan, erőlködés nélkül tartható vele, 30km/h átlag is hosszú kilométereken át a legnagyobb lánckeréken ha az útviszonyok engedik. Hosszú túrákra cross kialakítás miatt nem igazán alkalmas, csak feltáskázva, viszont csak váztáskák fogadására alkalmas, az ejtett vázcsöves geometria miatt arra is korlátozottan, amit a 46-os méret ami nekem van szintén nem könnyít meg. Viszont rövidebb, egy napos szállásra visszatérős utakra inkább ajánlom, nem kell pluszban a csomagtartó súlyát is megmozgatni, ésszel elég rá 1-2 kulacs, egy telefontartós tatyó és kész. Odahaza vegyes felhasználású gépként üzemel, városban elszaladni ide-oda, napi 30-40km hobbitekerésre. Csere eddig semmi, tárcsafékeket, pofákat leszámítva, ám ezek amúgy is kopó alkatrészek.
Up: Az első agyat generálozni kellett. Egy kónusz és egy csapágypersely adta meg magát. Hátsó most is tökéletes, 10 éves bringától ez nem rossz teljesítmény, főleg hogy közel 3 éve használom.
Rövidebb nem málhás túrák, napi használat, hobbi szintű mozgás, sport.