KTM Life Race trekking

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 375.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




Géza13 avatar
17 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jól felszerelt, különösebben nem emelnék ki semmit. A gyári nyereg rendesen beállítva teljesen jó, megfelelően párnázott, a váz könnyű és merev, a Taurus felnik Deore agyakkal remekül futnak, elől SLX, hátul Deore XT váltás, fékhatás egyenletes, nem harap be, nagy sebességről is jól és határozottan lassít. A gyári ergon markolat tökéletes, szépen megtámasztja az egész kezet és nem a csuklóízület viseli a súly, a hagyományos markolathoz képest nekem tökéletes, hosszabb távon sem jön elő a kínzó csuklózsibbadás. A kormányról egy ujjal állítható villalock is nagyszerű megoldás. 2011-es szóval nem mai jószág de mindenki megnézi bár nem célom a villogás én használni vettem, én magam is meglepődtem mennyivel minőségibb hatást kelt akár egy szintén KTM life one mellé beállva, rögtön látszik hogy nem egy ligában játszanak.

 

Hátrány

Kemény a Suntour villa, alig rugózik, szépen rázza a kezem, aki ismeri a magyar betont vagy a macskakövet tudja hogy kimondottan kellemetlen élmény.

A szarv inkább csak dísz, nagyobb kezűek meg se tudják fogni rendesen.

Szép festés, de a feliratok hajlamosak sérülni, kopni.

A nyereggel csak annyi gond van mint a festett műbőrrel általában: Hajlamos kopni, ha meleg van nyomot is hagyhat ha világos színű nadrágot hordasz.

Tapasztalat

A 2011-es modellév. Rögtön leszögezném hogy használtan vettem, így hogy gyári állapotban milyen arról nem tudok érdemben nyilatkozni. Jó kis túragép, a 27 sebesség a legtöbb esetben elegendő, felvitt 200-300 méter hosszan a Balaton-felvidéki meredek utcákon és szépen lehet vele tempózni bringás úton is, azt kell hogy mondjam szinte kerülgettem vele az alsóbb kategóriás túragépeket, gyakorlatilag outin kívül nem nagyon van ellenfele ha átlagtempót kell menni, pedig én edzetlen, középkorú amatőr vagyok. A középső lánckereket használva útviszonytól függően a 20-25km/h sebesség stabilan, erőlködés nélkül tartható vele, 30km/h átlag is hosszú kilométereken át a legnagyobb lánckeréken ha az útviszonyok engedik. Hosszú túrákra cross kialakítás miatt nem igazán alkalmas, csak feltáskázva, viszont csak váztáskák fogadására alkalmas, az ejtett vázcsöves geometria miatt arra is korlátozottan, amit a 46-os méret ami nekem van szintén nem könnyít meg. Viszont rövidebb, egy napos szállásra visszatérős utakra inkább ajánlom, nem kell pluszban a csomagtartó súlyát is megmozgatni, ésszel elég rá 1-2 kulacs, egy telefontartós tatyó és kész. Odahaza vegyes felhasználású gépként üzemel, városban elszaladni ide-oda, napi 30-40km hobbitekerésre. Csere eddig semmi, tárcsafékeket, pofákat leszámítva, ám ezek amúgy is kopó alkatrészek.

Up: Az első agyat generálozni kellett. Egy kónusz és egy csapágypersely adta meg magát. Hátsó most is tökéletes, 10 éves bringától ez nem rossz teljesítmény, főleg hogy közel 3 éve használom.

Erre ajánlom

Rövidebb nem málhás túrák, napi használat, hobbi szintű mozgás, sport.

Ennyiért vettem
140000
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
KTM Life Race trekking
Még dombornyott márkajelzés
KTM Life Race trekking
KTM Life Race trekking
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Life Alloy T: 1439 Cross


anyag:

6061 Alumínium, triplán húzott


méretek:
  • 46 cm
  • 51 cm
  • 56 cm
  • 60 cm

 
színválaszték:

Fekete-fehér


villa (teló):

Suntour SF14 NCX-E LO 700C levegős


Meghajtás

hajtókar:

Shimano T551 48-36-26/CG


fogaskoszorú:

Shimano HG62-10 11-34


középrész:

Shimano BB70-Unit BSA


első váltó:
Shimano Deore XT,

T780


hátsó váltó:
Shimano Deore XT,

T780


 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

VP-195-E MTB-Alloy-light


Kerék

felni:

Ryde Taurus Disc 700C


első agy:
Shimano SLX első,

M675-CL


hátsó agy:
Shimano SLX hátsó,

M675-CL


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

47-622 hajtogathatós (29")


Irányítás

váltókar:
Shimano SLX,

M670


kormány:

KTM Line JD-442A Lowrizer 31.8/620


kormányszár:

KTM Line AS-021 A-Head


kormánycsapágy:

Ritchey OE Logic Zero Drop-In


nyereg:

KTM VL-3257


nyeregcső:

KTM Line SP-612 350/27.2


Fék

tárcsafék:
Shimano SLX,

T675 hidraulikus


 
féktárcsa:
Shimano SM-RT54,
  • 180mm (első)
  • 160mm (hátsó)

fékkar:
Shimano SLX,

T675


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Hebie 0662M kitámasztó


tömeg:

12,2 kg


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Life Race termékkel kapcsolatban: