- Jó összeszerelés, minőségi alkatrészek
- Kényelmes SR ülés
- Alacsony átlépési magasság
- Jó támasztó, csomagokal is bírja
- Jó úttartás
- Fém pedál
- Jó gyári gumik (Continental Contact II)
- Csak aszfaltozott úton, a többin kicsit bizonytalannak éreztem
- Túl rugalmas, műanyag láncvédő (szintén eltört)
- Ramaty a csengő, két hosszabb túra után a rázkódás megette
- Ramaty első lámpa, 20. hosszabb túra után letört
Egy hete vásároltam, így még csak barátkozunk (gyorsan kapott 100km-et), de egyelőre jól teljesít, pláne ha figyelembe veszem az árát (135k). X száz kilóméterenként majd frissítem, mivel egyelőre túl szép, hogy igaz legyen szerintem a küllő és a blokk lesz a gyenge pontja, de ne legyen igazam (azért majd frissítem, ugyanebből az évjáratból vettünk egy nőit is, így idővel a vele szerzett tapasztalatok is felkerülnek)
- Első 1000, megette a csengőt, minden más rendben. A női társán is letört a csengő, úgy néz ki príma típushiba
- Megette az első lámpát. Egyszerűen elgyengült a műanyag. Aki sokat megy murván, erdei utakon az feltétlenül cserélje, vagy rakjon alá gumit. A női társán is letört, nem magyar utakra való az a széria Axxa :-)
Összességében szeretem, cserélgetni fogom rajta a dolgokat, de sokáig nálam lesz.
Aszfaltos közép, hosszú távú túrák