Trek 8.6 DS trekking

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2014.10.)
  • Listaár: 329.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

gladius avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Igényes alkatrészek (pl. SLX váltó), szuper fékek, kormányról lezárható villa, jó vázgeometria, menő dizájn.

Hátrány

Gyári pedálok gagyi műanyagok, a bowdenek, fékcsövek elvezetése az első villa környékén teljesen rossz, a festéket több helyen kidörzsölte, leszedte a vázról, hajtásnál lévő csapágyaknál létezik már tartósabb (=néhány gagyi, olcsó megoldás sajnos)

Tapasztalat

Városba, napi ingázásra (kb. 25-30 km) ideális, könnyebb terepet jól bírja, váltója, fékje szuper, nem kell állítgatni, a kormányról lezárható első villa nagy előny, hosszabb távon (100 km) sem kényelmetlen.

Erre ajánlom

Városba, napi ingázásra, közepes országúti túrákra.

Ennyiért vettem
320000
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
Trek 8.6 DS  2015 trekking
Trek DS 8.6_1
Trek 8.6 DS  2015 trekking
Trek DS 8.6_2
Trek 8.6 DS  2015 trekking
Trek DS 8.6_3
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Alpha Gold Alumínium, DuoTrap S kompatibilis, sárvédő és csomagtartó rögzítési lehetőséggel


anyag:

Alpha Gold Alumínium


méretek:
  • 15.5"
  • 17.5"
  • 19"
  • 21"
  • 22.5"

 
színválaszték:

Ezüst


villa (teló):

SR Suntour NRX, ATB rated, tekercs rugós, előfeszítési lehetőség, kormányról vezérelhető hidraulikus lockout, 63 mm kerékmozgás


Meghajtás

hajtókar:
Shimano FC-T551,

48/36/26 láncvédő gyűrűvel


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Shimano CS-HG50 (Deore, Sora, Claris),

11-36, 10 sebességes


hátsó váltó:
Shimano SLX,

Shadow Plus


 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

Wellgo Alu keretes műanyag taposó


Kerék

felni:

Bontrager TLR disc, 32 küllős


első agy:

Shimano RM66 centerlock alu


hátsó agy:

Shimano RM66 centerlock alu


külső gumi:
Bontrager LT3,

Expert, aramid szalagos, 700x38c


Irányítás

kormány:

Bontrager Low Riser, 31,8 mm, 15 mm-es emelkedéssel


markolat:

Bontrager Satellite Elite, csavarral rögzíthető


kormányszár:

Bontrager Blendr Elite, 31,8 mm, 7°


nyereg:

Bontrager Evoke 1


nyeregcső:
Bontrager SSR,

27,2 mm, 12 mm hátranyúlás


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M445,

Hidraulikus tárcsafék


fékkar:

Shimano M445


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 8.6 DS termékkel kapcsolatban: