Btwin Rockrider FR 6 DH/FR össztelós
-
Modellév:
2011
- Listaár: 242.990 Ft
Nos meg kell mondanom, nem vok hardcore felhasználó. 52 évem, 85kilóm és sokéves motoros tapasztalatom nagyobb önkontrollt eredményez, így max hobbi szintű júzer lennék.
1 éve jutottam hozzá a Rockrider FR 6 vashoz, újonnan, bagatell féláron, és bőven több örömet és szabadságot nyújt ez a sokak által sztem kicsit alábecsült cucc, mint bármelyik eddigi mtb-ém. a lényegnél kezdem: a 160asrst storm, és gyárilag szerelt 200as marzo. rocco coil r- árában volt hozzáférhető a gép. Elég jó ár-érték arány ez, és erre még a nagymenő srácok a is hüppögnek a fogason, miközben hanyagul dobálják az 500ezres cuccokat apuka pénzén.
Komolyabb drop-offokat nem éltem át, de tempós erős,csapatós kanyargós lefeléket annál inkább, és mindig jól irányitható, pontosan fékezhethető maradt a Rockrider FR 6. igaz, a tektro-aurigához a durvább fékezéseknél kevés az egy újj. a 160as rst és a marzo, szépen kimozogja a nagyobb köveket, vízmosások vájuit és fadarabokat is, és a fékerő is kellően jól adagolható végig. Jó, mondjuk egy magas hőfok felett romlik, mint bármely másik.
Ami jót tett neki, hogy kapott egy sr- nyerget, meg 1 cnc-zett csapos pedált, megy egy shaman racinges láncfeszítőt, amitől azóta 0ra csökkent a láncleesés, és kevésbé csattog a lánc a villán lépcsőn, terepen meg alig.
1. Az én felhasználói szintemen nincs, max a sram x4, ami simán dolgozik, ott érzem, hogy adott esetben képes lennék letörni a műanyag váltókart.
2. Meg, ha a hátsó tengely is átütős lenne,mint elől, ez még fokozná a stabilitást.
3. A Kenda Nevegal elég stabil, de tényleg minden szart felszed
Az FR6 remek választás és kellemes élményt adhat a kevésbé brutál felhasználóknak a kiépitettebb bike parkokban, és a Normafa lejtőin egyaránt
lájtosabb dh-ra simán
Ilyen árban szerintem megéri,annak legalábbis aki nem fél milliót akar költeni arra, hogy hetente 2szer kihozza a levegőre.
Tökéletesen kielégiti a freeride-feelinget..........;)
Tény, hogy sok mindenben inkább a spórolásra ment a Multi-cég,amikor összehozta a gépet,mint pl:láncterelő,azért megérdemelt volna egyet!!!!!!(sokszor megviccelt a lánc leesés)
A rugóstag se valami világbajok,de teszi a golgát és kis ismerkedéssel be lehet patentul állitani.
Még használatban van :) és birja a kicsike :)
Lájtosabb hegyi virgonckodás,FR...
Az ára! 200 ezer körül meg lehet venni! Sram váltás van rajta! Váza nem túl bonyolult tervezés és masszív felépítésű. Szerintem szépen néz ki. Első ránézésre még drágábbnak is gondolnánk mint amennyibe ténylegsen kerül. Hidraulikus fékek vannak rajta.
Sajnos ez is van neki. Nem véletlenül ilyen olcsó, ez sok alkatrészen meg is látszik. 2 fő gond van vele. Az egyik a villa. Ez egy nem átütős Sr Duro 150mm úttal. Szerintem elég fos egy villa, nem is mozog szépen és a merevsége sem túl jó. A másik probléma a rugóstag. Hát ezen az alkatrészen köszön vissza leginkább a spórolás. Nem emlékszem már pontosan a nevére de arra igen, hogy nuku csillapítás és alig mozog. Egy botrányosan szar rugóstagról van szó. Azt azon nyomban cserélni kell mert szerintem klasszissal jobb mozgása lehet ennek a váznak egy korrektebb taggal! Aztán van még egy apróság, hogy ha netán a hátsó féket le szeretnénk szerelni, pl kicserélni egy másikra vagy szervíz miatt akkor bizony szét kell bontani a vázat. Vagy még felszerelt állapotban megbontjuk és leszedjük a fékcsövet. Hátrányok közt megemlíteném még azért azt is, hogy a hátulja sem átütős és az egész hátsó résznek van azért egy kis csavarodása, rugalmassága. Na hát nem egy profi váz de ennyiért végül is elmegy.
Csak kipróbáltam a bicajt és a fent leírt problémákat tapasztaltam. Ha olcsón tudunk szerzni hozzá egy jobb rugóstagot akkor esetleg megéri megvenni. Drága tagot nem érdemes bele venni mert az eléggé megdobja az árat és annyiért már jobb bicajt is vehetünk! De ha a rugóstag kérdés megoldódott egy 150mm-t mozgó all mountain bicajunk lesz. Szerintem bírja azért a zúzást, persze nem elvetemülten és nem nagy súlyú embereknek való. Ha a rugóstgot le is tudtuk ott van még a villa amit azért nem ártana egy átütősre cseréni. és esetleg a jobb csillapítás sem hátrány. Ezeket összemámolva már elég sokba kerülhet és rá is jöhetünk lehet mégsem olyan jó vétel. Mindenki döntse el maga megéri e neki a vétel avagy nem. Egy villa és tag cserével egész jó kis bicaj lehet!
Hobbi, túra, XC, lazább DH (nem nagy súlyú embereknek)
haveromnak van ilyene csak az olcsobb fajta, amin tektro fék van és fekete szinü
ennyi pénzért megéri
Lock-olható villa
jó gemetria
hosszu távon is kényelmes
jó villa :Dű
iparis forgás pont
truva hajtás és jó kerekek
nincs sok márka rajta de a elég jol birják
viszonylag kevés rugozás hátul
olcso pedál és tárcsa fék van rajta
kék
b'Twin - My cycling life
Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.
A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.
A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Btwin Rockrider FR 6-ba lehet duplaválláa villát tenni? |
9 válasz
utolsó: 2012. nov.
|