Btwin Rockrider FR 6 DH/FR össztelós

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 242.990 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Krisztián89 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem egy jól össze rakott kerékpár a rockrider fr6 evo. Igaz nem rég ota van meg.sok tapasztalatom még nincs de az eddigiek alapján is elég pozitív.nem 100 ezer forintos alkatrészekből van de strapabíró. Lényegében ezért az árért amennyiért kapható bőven meg éri.csak ajánlani tudom.nagyon masszív és élmény vele hajtani. Remélem még sokáig bírni fogja a kiképzést :)szerencsére jó áron jó Állapotba sikerült vásárolni.
Hátrány
Nem is tudom mit irhatnék talán a váltó lehet szokatlan kicsit hangos meg nem a megszokott módon váltunk mutató újjal lefelé hanem a fel és le váltás ugyan abba az irányba történik.ez szokatlan.
Erre ajánlom
Freeride leginkább.. De aszfalton sem okoz csalódást jó gumival.
Ennyiért vettem
165000
Mért tömeg
17 g
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Joó György avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nos meg kell mondanom, nem vok hardcore felhasználó. 52 évem, 85kilóm és sokéves motoros tapasztalatom nagyobb önkontrollt eredményez, így  max hobbi szintű júzer lennék.

1 éve jutottam hozzá a Rockrider FR 6 vashoz, újonnan, bagatell féláron, és bőven több örömet és szabadságot nyújt ez a sokak által sztem kicsit alábecsült cucc, mint bármelyik eddigi mtb-ém. a lényegnél kezdem: a 160asrst storm, és gyárilag szerelt 200as marzo. rocco coil r- árában volt hozzáférhető a gép. Elég jó ár-érték  arány ez, és erre még a nagymenő srácok a is hüppögnek a fogason, miközben hanyagul dobálják az 500ezres cuccokat apuka pénzén.

Komolyabb drop-offokat nem éltem át, de tempós erős,csapatós kanyargós lefeléket annál inkább, és mindig jól irányitható, pontosan fékezhethető maradt a Rockrider FR 6. igaz, a tektro-aurigához a durvább fékezéseknél kevés az egy újj. a 160as rst  és a marzo, szépen kimozogja a nagyobb köveket, vízmosások vájuit és fadarabokat is, és a fékerő is kellően jól adagolható végig. Jó, mondjuk egy magas hőfok felett romlik, mint bármely másik. 

Ami jót tett neki, hogy kapott  egy sr- nyerget, meg 1 cnc-zett csapos pedált, megy egy shaman racinges láncfeszítőt, amitől azóta 0ra csökkent a láncleesés, és kevésbé csattog a lánc a villán lépcsőn, terepen meg alig. 

 

Hátrány

1. Az én felhasználói szintemen nincs, max a sram x4, ami simán dolgozik, ott érzem, hogy adott esetben képes lennék letörni a műanyag váltókart.

2. Meg, ha a hátsó tengely is átütős lenne,mint elől,  ez még fokozná a stabilitást.

3. A Kenda Nevegal elég stabil, de tényleg minden szart felszed

 

Tapasztalat

Az FR6 remek választás és kellemes élményt adhat a  kevésbé brutál felhasználóknak a kiépitettebb bike parkokban, és a Normafa lejtőin egyaránt

Erre ajánlom

lájtosabb dh-ra simán

Ennyiért vettem
119000
Csatolt képek
Btwin Rockrider FR 6  2011 DH/FR össztelós
Btwin Rockrider FR 6  2011 DH/FR össztelós
Btwin Rockrider FR 6  2011 DH/FR össztelós
23 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freedown avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ilyen árban szerintem megéri,annak legalábbis aki nem fél milliót akar költeni arra, hogy  hetente 2szer kihozza a levegőre.

Tökéletesen kielégiti a freeride-feelinget..........;)

Hátrány

Tény, hogy sok mindenben inkább a spórolásra ment a Multi-cég,amikor összehozta a gépet,mint pl:láncterelő,azért megérdemelt volna egyet!!!!!!(sokszor megviccelt a lánc leesés)

A rugóstag se valami világbajok,de teszi a golgát és kis ismerkedéssel be lehet patentul állitani.

 

Tapasztalat

Még használatban van :) és birja a kicsike :)

Erre ajánlom

Lájtosabb hegyi virgonckodás,FR...

Ennyiért vettem
130000
Mért tömeg
18000 g
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Runner avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Az ára! 200 ezer körül meg lehet venni! Sram váltás van rajta! Váza nem túl bonyolult tervezés és masszív felépítésű. Szerintem szépen néz ki. Első ránézésre még drágábbnak is gondolnánk mint amennyibe ténylegsen kerül. Hidraulikus fékek vannak rajta.

Hátrány

Sajnos ez is van neki. Nem véletlenül ilyen olcsó, ez sok alkatrészen meg is látszik. 2 fő gond van vele. Az egyik a villa. Ez egy nem átütős Sr Duro 150mm úttal. Szerintem elég fos egy villa, nem is mozog szépen és a merevsége sem túl jó. A másik probléma a rugóstag. Hát ezen az alkatrészen köszön vissza leginkább a spórolás. Nem emlékszem már pontosan a nevére de arra igen, hogy nuku csillapítás és alig mozog. Egy botrányosan szar rugóstagról van szó. Azt azon nyomban cserélni kell mert szerintem klasszissal jobb mozgása lehet ennek a váznak egy korrektebb taggal! Aztán van még egy apróság, hogy ha netán a hátsó féket le szeretnénk szerelni, pl kicserélni egy másikra vagy szervíz miatt akkor bizony szét kell bontani a vázat. Vagy még felszerelt állapotban megbontjuk és leszedjük a fékcsövet. Hátrányok közt megemlíteném még azért azt is, hogy a hátulja sem átütős és az egész hátsó résznek van azért egy kis csavarodása, rugalmassága. Na hát nem egy profi váz de ennyiért végül is elmegy.

Tapasztalat

Csak kipróbáltam a bicajt és a fent leírt problémákat tapasztaltam. Ha olcsón tudunk szerzni hozzá egy jobb rugóstagot akkor esetleg megéri megvenni. Drága tagot nem érdemes bele venni mert az eléggé megdobja az árat és annyiért már jobb bicajt is vehetünk! De ha a rugóstag kérdés megoldódott egy 150mm-t mozgó all mountain bicajunk lesz. Szerintem bírja azért a zúzást, persze nem elvetemülten és nem nagy súlyú embereknek való. Ha a rugóstgot le is tudtuk ott van még a villa amit azért nem ártana egy átütősre cseréni. és esetleg a jobb csillapítás sem hátrány. Ezeket összemámolva már elég sokba kerülhet és rá is jöhetünk lehet mégsem olyan jó vétel. Mindenki döntse el maga megéri e neki a vétel avagy nem. Egy villa és tag cserével egész jó kis bicaj lehet!

Erre ajánlom

Hobbi, túra, XC, lazább DH (nem nagy súlyú embereknek)

21 olvasó 38%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

salt avatar
64 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

haveromnak van ilyene csak az olcsobb fajta, amin tektro fék van  és fekete szinü

 

ennyi pénzért megéri

Lock-olható villa

jó gemetria

hosszu távon is kényelmes

jó villa :Dű

iparis forgás pont

truva hajtás és jó kerekek

nincs sok márka rajta de a elég jol birják

 

Hátrány

viszonylag kevés rugozás hátul

olcso pedál és tárcsa fék van rajta

 

Tapasztalat
jó kis bicó :) ne vár hogy hátul 200mm mozogjon, durvulni semmiképp
Erre ajánlom
hobbi, mtb, xc, városba és terepre egyaránt  jó
Ennyiért vettem
130e
16 olvasó 69%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • M

  • L

  • XL


 
színválaszték:

kék


villa (teló):
RST Storm
 
hátsó rugóstag:

Marzocchi Roco Coil R


Meghajtás

hajtókar:

Truvativ Ruktion


hátsó váltó:
Sram X.4
pedál:

Alu platform


Kerék

felni:

Duplafalú, 36L


hátsó agy:
Novatec D142SBT
külső gumi:
Kenda Nevegal

Irányítás

váltókar:
Sram X5 Trigger
kormány:

Rockrider OS


kormányszár:

Rockrider 50 mm


kormánycsapágy:

VPA75


nyereg:

FR6


nyeregcső:

Rockrider Sport 29,7


Fék

tárcsafék:
Tektro Auriga
 
féktárcsa:

203 mm


tömeg:

18.1


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Btwin Rockrider FR 6-ba lehet duplaválláa villát tenni?
9 válasz
utolsó: 2012. nov.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Rockrider FR 6 termékkel kapcsolatban: