Nos meg kell mondanom, nem vok hardcore felhasználó. 52 évem, 85kilóm és sokéves motoros tapasztalatom nagyobb önkontrollt eredményez, így max hobbi szintű júzer lennék.
1 éve jutottam hozzá a Rockrider FR 6 vashoz, újonnan, bagatell féláron, és bőven több örömet és szabadságot nyújt ez a sokak által sztem kicsit alábecsült cucc, mint bármelyik eddigi mtb-ém. a lényegnél kezdem: a 160asrst storm, és gyárilag szerelt 200as marzo. rocco coil r- árában volt hozzáférhető a gép. Elég jó ár-érték arány ez, és erre még a nagymenő srácok a is hüppögnek a fogason, miközben hanyagul dobálják az 500ezres cuccokat apuka pénzén.
Komolyabb drop-offokat nem éltem át, de tempós erős,csapatós kanyargós lefeléket annál inkább, és mindig jól irányitható, pontosan fékezhethető maradt a Rockrider FR 6. igaz, a tektro-aurigához a durvább fékezéseknél kevés az egy újj. a 160as rst és a marzo, szépen kimozogja a nagyobb köveket, vízmosások vájuit és fadarabokat is, és a fékerő is kellően jól adagolható végig. Jó, mondjuk egy magas hőfok felett romlik, mint bármely másik.
Ami jót tett neki, hogy kapott egy sr- nyerget, meg 1 cnc-zett csapos pedált, megy egy shaman racinges láncfeszítőt, amitől azóta 0ra csökkent a láncleesés, és kevésbé csattog a lánc a villán lépcsőn, terepen meg alig.
1. Az én felhasználói szintemen nincs, max a sram x4, ami simán dolgozik, ott érzem, hogy adott esetben képes lennék letörni a műanyag váltókart.
2. Meg, ha a hátsó tengely is átütős lenne,mint elől, ez még fokozná a stabilitást.
3. A Kenda Nevegal elég stabil, de tényleg minden szart felszed
Az FR6 remek választás és kellemes élményt adhat a kevésbé brutál felhasználóknak a kiépitettebb bike parkokban, és a Normafa lejtőin egyaránt
lájtosabb dh-ra simán


