Specialized BigHit FSR 3 DH/FR össztelós

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 588.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK




Taylor avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A Speckók minden előnye (precíz átgondolt tervezés, igényes megoldás a kábelek vezetésére, láncvilla védelemre, stb.), könnyű, progresszív mozgás, erős, jó geo

Fényévekkel múlja felül az előző Big Hit konstrukciókat, csak a neve maradt ugyanaz.

Hátrány

kicsit lehetne előrrébb a középrész és a gyári kormány nem valami jó.

A villát gyárilag nem töltötték fel eléggé olajjal, a nyeregcső átmérője is speciális és a 7mm-es pálcák miatt a nyereg sem könnyen cseréhető. (de nem is kell mindennap nyerget cserélni.)

Idióta presta szelepes felni - nagyobb lyukat kell bele fúrni, mielőtt kapsz egy defót és kiderül, hogy nincs hozzá pumpád.

Tapasztalat

2011-es (utolsó) széria. Kompletten

A kormányt Atlasra cseréltem,

DT felnik bírják, de érdemes Presta szeleplyukakat nagyobbra fúrni, hogy autószelepes belső mehessen bele.

az Avid Elixir fékeket jó lenne Saint-re cserélni,

a domain RC villát Boxxer RC-re kéne cserélni (mert az könnyebb majdnem egy kilóval és az orránál az számít)

Elől megteszi a gyári Specialized Butcher 2.3 külső, de hátra kell valami masszívabb

Van RC tag, FSA Moto X hajtás, X9 váltó tökéletes.

Összességében egy zseniális park gép a BigHit FSR 3, falja a freeride pályák minden elemét, de ha tényleg gondtalanul szeretne bringázni vele az ember, akkor a fékeket mindenképp cserélni kell.

Erre ajánlom

Freeride. Ha DH-zni szeretnél DH gépet vegyél

Ennyiért vettem
580000
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

méretek:
  • S

  • M

  • L


 
színválaszték:

piros-fehér


villa (teló):
Rock Shox Domain 318,

piros


 
hátsó rugóstag:
Fox DHX 4.0

Meghajtás

hajtókar:
FSA Moto X
hátsó váltó:
Sram X9
pedál:

Alu platform


Kerék

felni:

DT Swiss F 550


Irányítás

váltókar:
Sram X7 Trigger
kormány:

Alumínium, 6 fok felhajlás, 9 fok hátrahajlás, 750 mm széles


kormányszár:

Specialized Aggro


markolat:

Specialized waffle


nyereg:

Specialized Enduro, 8mm hollow Cr-Mo sínek


Fék

tárcsafék:
Avid Elixir R
 
féktárcsa:
  • 203 mm (első)

  • 185 mm (hátsó)


Geometria

váz geometria kép

Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized BigHit FSR 3 termékkel kapcsolatban: