A Speckók minden előnye (precíz átgondolt tervezés, igényes megoldás a kábelek vezetésére, láncvilla védelemre, stb.), könnyű, progresszív mozgás, erős, jó geo
Fényévekkel múlja felül az előző Big Hit konstrukciókat, csak a neve maradt ugyanaz.
kicsit lehetne előrrébb a középrész és a gyári kormány nem valami jó.
A villát gyárilag nem töltötték fel eléggé olajjal, a nyeregcső átmérője is speciális és a 7mm-es pálcák miatt a nyereg sem könnyen cseréhető. (de nem is kell mindennap nyerget cserélni.)
Idióta presta szelepes felni - nagyobb lyukat kell bele fúrni, mielőtt kapsz egy defót és kiderül, hogy nincs hozzá pumpád.
2011-es (utolsó) széria. Kompletten
A kormányt Atlasra cseréltem,
DT felnik bírják, de érdemes Presta szeleplyukakat nagyobbra fúrni, hogy autószelepes belső mehessen bele.
az Avid Elixir fékeket jó lenne Saint-re cserélni,
a domain RC villát Boxxer RC-re kéne cserélni (mert az könnyebb majdnem egy kilóval és az orránál az számít)
Elől megteszi a gyári Specialized Butcher 2.3 külső, de hátra kell valami masszívabb
Van RC tag, FSA Moto X hajtás, X9 váltó tökéletes.
Összességében egy zseniális park gép a BigHit FSR 3, falja a freeride pályák minden elemét, de ha tényleg gondtalanul szeretne bringázni vele az ember, akkor a fékeket mindenképp cserélni kell.
Freeride. Ha DH-zni szeretnél DH gépet vegyél