Specialized BigHit FSR 3 DH/FR össztelós

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 588.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Oliver0416 avatar
1 vélemény
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Átgondolt tervezés, precíz mozgás, mindent kibír..

Hátrány

Gyári kormány csere, fék gyenge.

Tapasztalat

1 éve használom, csak DH-ra, 10 méteres ugratókat, gyökeres részeket simán mozogja, a fékek mindenképp cserére szorulnak mert a gyári gyenge rá, eddig csak kötelező szervízre költöttem :) 

2008 bighit fsr3

Erre ajánlom

Dh

Ennyiért vettem
200000
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gerzson6875 avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Én dh-ra használom, néha ugrálgatok is vele, de ugye erre való..

nagyon szerethető, átgondolt és erős váz,

3. tulaja vagyok, és mindenki nyúzta előttem is, bírja. 

városban is jól használható, tempósan haladva sem fullad ki az ember, persze ez biztos beállítás kérdése is.

Hátrány

lehetne átütős a hátulja.

Erre ajánlom

Dh, freeride. 

Ennyiért vettem
130
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

konaspecialized avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

ez egy Specialized ...sztem nem kell részletezni (my bikes: 2005 specialized bighit fsr)

nekem van rá garim 

Hátrány

én gyárit vettem használtan...azt szinte már mindent lecseréltem róla, de meg van a papírjai meg minden

fényezés nekem málik :/

volt már jobb bringám is

Ez is el tud törni, mint bármelyik más váz!!!!! :P

(egy haveromnak tört a fejcsőnél, megvolt a garija...de nem történt csere vagy vmi...ez gáz!)

Tapasztalat

a rúgozás nekem nem nagyon jött be :P

dh fr -re használom, teszi a dolgát

ha nincs belöve rendesen a tag hátul akk patog, nekem 203as tárcsa van hátul...lehet érezni h dolgozik kihat a rugozásra, bekeményedik

Nekem volt egy 2009 es kona stinky-m azt jobban szeretem, kicsit csalodtam benne, sok pénzt bele öltem, lehet vissza váltok a konára.(Ez az én véleményem nem akarom lehuzni, de ha az ember egy kisebb vagyont költ rá akk elkezd gondolkozni. Mindegyik váz törik, de van ami olcsobb és van amelyik drágább, az embernek nem kell drága bringa h tekerjen és élvezze a dolgot , szal lehet vissza váltok...még agyalok ezen)

ez egy régi gép...újjabat kellett volna venni XD  vagy olcsobbat

Erre ajánlom

dh fr

 

Ennyiért vettem
mindennel együtt 450 000 ft ami sok érte
Csatolt képek
Specialized BigHit FSR 3  2005 DH/FR össztelós
9 olvasó 44%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Taylor avatar
17 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A Speckók minden előnye (precíz átgondolt tervezés, igényes megoldás a kábelek vezetésére, láncvilla védelemre, stb.), könnyű, progresszív mozgás, erős, jó geo

Fényévekkel múlja felül az előző Big Hit konstrukciókat, csak a neve maradt ugyanaz.

Hátrány

kicsit lehetne előrrébb a középrész és a gyári kormány nem valami jó.

A villát gyárilag nem töltötték fel eléggé olajjal, a nyeregcső átmérője is speciális és a 7mm-es pálcák miatt a nyereg sem könnyen cseréhető. (de nem is kell mindennap nyerget cserélni.)

Idióta presta szelepes felni - nagyobb lyukat kell bele fúrni, mielőtt kapsz egy defót és kiderül, hogy nincs hozzá pumpád.

Tapasztalat

2011-es (utolsó) széria. Kompletten

A kormányt Atlasra cseréltem,

DT felnik bírják, de érdemes Presta szeleplyukakat nagyobbra fúrni, hogy autószelepes belső mehessen bele.

az Avid Elixir fékeket jó lenne Saint-re cserélni,

a domain RC villát Boxxer RC-re kéne cserélni (mert az könnyebb majdnem egy kilóval és az orránál az számít)

Elől megteszi a gyári Specialized Butcher 2.3 külső, de hátra kell valami masszívabb

Van RC tag, FSA Moto X hajtás, X9 váltó tökéletes.

Összességében egy zseniális park gép a BigHit FSR 3, falja a freeride pályák minden elemét, de ha tényleg gondtalanul szeretne bringázni vele az ember, akkor a fékeket mindenképp cserélni kell.

Erre ajánlom

Freeride. Ha DH-zni szeretnél DH gépet vegyél

Ennyiért vettem
580000
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xenium avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

FSR, robosztus, gyárilag jó cuccok

Hátrány

szerintem picit magas

Tapasztalat

jó kis gép, talán annak ajánlom aki elérhető áron akar bombabiztos vázat, ezt lehet ütni vágni bírni fogja

Erre ajánlom

kezdőknek itthonra DH FR, külföldre bikeparkba 

Ennyiért vettem
475E
Csatolt képek
Specialized BigHit FSR 3  2008 DH/FR össztelós
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kövér avatar
kövér
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Hátrány
pedál, üléscső, kicsit cc-s áttétel de ez a legkevesebb
Tapasztalat
még nem sokat használtam mivel max 1 hónapos, mindent szó nélkül elnyel mindösszesen annyi dolgod van hogy kanyarodj ha kell, a többit a bicaj elintézi.
Erre ajánlom
bárkinek hazai dh-ra freeride-ra
23 olvasó 65%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

méretek:
  • S

  • M

  • L


 
színválaszték:

piros-fehér


villa (teló):
Rock Shox Domain 318,

piros


 
hátsó rugóstag:
Fox DHX 4.0

Meghajtás

hajtókar:
FSA Moto X
hátsó váltó:
Sram X9
pedál:

Alu platform


Kerék

felni:

DT Swiss F 550


Irányítás

váltókar:
Sram X7 Trigger
kormány:

Alumínium, 6 fok felhajlás, 9 fok hátrahajlás, 750 mm széles


kormányszár:

Specialized Aggro


markolat:

Specialized waffle


nyereg:

Specialized Enduro, 8mm hollow Cr-Mo sínek


Fék

tárcsafék:
Avid Elixir R
 
féktárcsa:
  • 203 mm (első)

  • 185 mm (hátsó)


Geometria

váz geometria kép

Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized BigHit FSR 3 termékkel kapcsolatban: