Specialized BigHit FSR 3 DH/FR össztelós

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 588.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós TERMÉKEK




konaspecialized avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

ez egy Specialized ...sztem nem kell részletezni (my bikes: 2005 specialized bighit fsr)

nekem van rá garim 

Hátrány

én gyárit vettem használtan...azt szinte már mindent lecseréltem róla, de meg van a papírjai meg minden

fényezés nekem málik :/

volt már jobb bringám is

Ez is el tud törni, mint bármelyik más váz!!!!! :P

(egy haveromnak tört a fejcsőnél, megvolt a garija...de nem történt csere vagy vmi...ez gáz!)

Tapasztalat

a rúgozás nekem nem nagyon jött be :P

dh fr -re használom, teszi a dolgát

ha nincs belöve rendesen a tag hátul akk patog, nekem 203as tárcsa van hátul...lehet érezni h dolgozik kihat a rugozásra, bekeményedik

Nekem volt egy 2009 es kona stinky-m azt jobban szeretem, kicsit csalodtam benne, sok pénzt bele öltem, lehet vissza váltok a konára.(Ez az én véleményem nem akarom lehuzni, de ha az ember egy kisebb vagyont költ rá akk elkezd gondolkozni. Mindegyik váz törik, de van ami olcsobb és van amelyik drágább, az embernek nem kell drága bringa h tekerjen és élvezze a dolgot , szal lehet vissza váltok...még agyalok ezen)

ez egy régi gép...újjabat kellett volna venni XD  vagy olcsobbat

Erre ajánlom

dh fr

 

Ennyiért vettem
mindennel együtt 450 000 ft ami sok érte
Csatolt képek
Specialized BigHit FSR 3  2005 DH/FR össztelós
9 olvasó 44%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

méretek:
  • S

  • M

  • L


 
színválaszték:

piros-fehér


villa (teló):
Rock Shox Domain 318,

piros


 
hátsó rugóstag:
Fox DHX 4.0

Meghajtás

hajtókar:
FSA Moto X
hátsó váltó:
Sram X9
pedál:

Alu platform


Kerék

felni:

DT Swiss F 550


Irányítás

váltókar:
Sram X7 Trigger
kormány:

Alumínium, 6 fok felhajlás, 9 fok hátrahajlás, 750 mm széles


kormányszár:

Specialized Aggro


markolat:

Specialized waffle


nyereg:

Specialized Enduro, 8mm hollow Cr-Mo sínek


Fék

tárcsafék:
Avid Elixir R
 
féktárcsa:
  • 203 mm (első)

  • 185 mm (hátsó)


Geometria

váz geometria kép

Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized BigHit FSR 3 termékkel kapcsolatban: