háááát van neki néhány:) :váz qva erőss és jó geó,duplafalu acél felni amik ugyszint kinyirhahatlanok(legalábbis nekünk még nemsikerült) kormány erőss, tengelyek zsír, ülés minősége is jó, fékek aprócska házilagos karbantartással tökéletesen működnek, teleszkóp szentem szépen mozog(gyárilag kicsit kemény de az állítható)(van aki szidja a suntour durot pedig nem(olyan)rosz)
lényegében aminek jónak kell lenni rajta az jó
(kivétel a váltócuccok)
na azis van neki de nem sok: az alap váltócuccok a gépen egy nagy kalap wc töltelék ( szószerint darabjaira hullik) beleértve a váltókart is, a kenda gumik úgy kopnak mintha smirdlipapiron kerekeznél, aluminium váztol kisseb sulyt várnék(bár ez nemigazán nagy hátrány), a fékek párás időben néha csikorognak de ez mellékes és kb 3 hónap után agresszív kopásba kezdenek a fékbetétek,az alap hajtás monoblokkostol hajlik :S
a váltót és a hajtókart vegyétek komolyan ha nem divatbicósok vagytok
jha és a markolat egy picit csúszik de erőssebben kell megmarkolni vagy egy kesztyű és kész