tökéletesen vált
a sarat elég jól tűri.
a váltógörgők is nagyon jók a felső már csapágyazott.
én mellé egy sram pc890 es láncot használok mivel kiválóan működik:D
tökéletesen vált
a sarat elég jól tűri.
a váltógörgők is nagyon jók a felső már csapágyazott.
én mellé egy sram pc890 es láncot használok mivel kiválóan működik:D
Az van, jó sok :D
Nem szereti a sarat, de, nagyon!
Hát én 1x belementem a sárba és nem tudom mitől tiszta sár lett minden ami a váltóbal kapcsolatos és nyikorgott, nem váltott rendesen, cöcögött, szal ne menj bele a sárba vele :)
-Rövidkanalas (legalábbis az enyém) -Szép XD -nagyon pontosan, könnyen és gyorsan vált, egyszerkétszer már odavertem és semmi baja nem lett.Eddig 7 hónap alatt egyszer kellett utánaállítani. Időjárás abszolút nem hat rá. Mindig ugyanaz a precíz működés.
nincs, max az ,hogy terhelés alatt gecinagyot kattan váltskor, de hát nah...
meg az ,hogy amikor a bicó segge teljesen bemozog akkor nem tud olyan ütemben hátrahúzódni ,hogy renesen befeszítse a láncot.ezért az néha leeshet (mármint a lánc XD nem a váltó LOL)
Nahaki érti amit irtam az jelentkezzen XD
Nos kb az ami feljebb is van. Nálam eddig nagyon betalált. Totál csendes, nem leveri a láncot (mint pl a shimanok amik ilyenkor kattanak is egy nagyot) hanem leteszi finoman, de gyorsan (általában negyed/fél fordulat alatt ott terem a megfelelő fokozatban). Ez telibe taposva sem változik.
Kinézete is pont olyan amilyet szerettem volna. Én 8-as rendszerbe használom. Nálam ez egyértelműen 5 répa mind két kategóriába. Remek!
Vált, nem is akárhogy, pontosan ahogy azt egy váltóhoz illik.
Kíméli a láncvillát, ellentétben a simanokkal
Nem hangoskodik
Masszív konstrukció
Könnyű beállítani
néha azért csibészkedik...
Lehetne szebb. De komolyan, egy év alatt semmi komoly hiba...
Alapból simano váltásom volt. Nem azért cseréltem le mert nem szeretném a simanot vagy mert sram mániás lennék, csupán azért mert erröl több jót hallottam mint az ebbe a kategóriába tartozó LX-XT váltókról, és mert ez olcsóbb volt.
Nem bántam meg.
Ezidáig jó szolgálatot tett, s remélem még jó sokáig fogja bírni. Nem kímélem - már ami a rendeltetés szerű használatot illeti - de vigyázok rá.
Sárban nemigen használtam, így ebbéli tulajdonságairol csak közvetett információim vannak.
Ami megtetszett benne hogy, durva, rázós terepen való nagy sebességgel történő leejtőzés közben is szépen tartja a láncot és nem csapkodja a láncvillát. Igaz esett már le a lánc, de ez vagy a rossz váltástechnika vagy az első váltó (acera) gyenge teljesítménye okán történhetett meg.
A másik dolog pedig, hogy az erős mászásokat is bírja - azaz ha kissé elszámolnám magam vagy épp szétszaladt a ménes és rákényszerülök már masszívan az emelkedő közepén tartva egy váltásba, akkor is veszi az akadályt, bár néha nemtetszésének ad szó szerint hangot, de teszi a dolgát.
Lehetne halkabb, meg finomabb mozgású és könnyebb is, de aki hobbisportol és nem bőlére eresztett versenyző vagy épp grammániás vitrinspecialista az tökéletesen meg lesz vele elégedve.
Amit most használok az a 2. X-7 váltóm...
- Szépen váltott
- brutális megjelenés!
- bírta a terhelést
- rövidkanalas verzió
- Árban közepes sztem
- PC-870 el volt használva...
1 hónap alatt behalt!!! Nem hiszem el, ez a 2. x-7 váltóm és reménykedtem hogy ez sokáig fogja húzni de ez 2 hónapot sem élt meg. Nem vertem oda, nem terheltem agyon se föl se le... elferdült a kanál...összevissza dobálja és ugrál... wááááh
hát, SRAM... szépen vált, erős a rugó, kinézetre is jó, nem is olyan nehéz
pénzhiány miatt sx-4es karral használom (8seb) és teszi a dolgát
a lánc vmi shimano, nem én vettem, de működik, terhelés alatt pedig mintha észre se venné úgy vált (remélem a lánc is így bírja majd)
HELYESBÍTÉS: a lánc nem Shimano, hanem SRAM PC 10, nemrég kellett pár szemet berakni, mert az előző váltóm rövidkanalas Shimano Sora volt, a mostani meg hosszúkanalas és most találtam meg a többi szemet és akkor vettem észre, hogy a lánc is SRAM (pár éves és még mindig bírja!!)
váltógörgők gyengének tűnnek, de baj még nem volt vele
furcsa, hogy 3as-4es sebességre kissé késleltetve vált, de nemtom miért. állítgattam összevissza, most mintha jó lenne, de akkor se 100as...
nemrég kezdtem használni, szépen vált, semmi gond nincs vele a fent leírtakon kívül
hallottam máshol, hogy sramot nehéz beállítani, de semmi különbség nincs ilyen szempontból a shimano és a sram közt, max annyi, h a bowdenfeszességet a váltókarnál lehet állítani, nem a váltónál
a rugó rohadterős, emiatt nehéz a kerék ki-berakás, de belenehaljál, legalább rendesen vált
az árát nagyon nem tudom hasonlítani semmihez, nem olcsó, de elérhető ár... megéri a pénzét
erős rugó, pontos precíz váltás, jól feszít, halk, jól néz ki, könnyű is.
sram pc890 lánccal pg830 koszorún x7 váltókarral (8sebességen!) csodát művel.
az sx5 se volt szar (csak a rögzítő csavar görbült el), de ez rátesz 2 lapáttal:)
mindig odaverem valahova sajnos:S
de ez az én hátrányom:D
gyönyörű kivitelezés, erős precíz váltás és a váltó is maga erős na meg könnyű
ha a sarat megeszi akkor se lesz semmi baja
235 g
A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).
A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).
A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.
A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Sram X.7 rövid kanalas váltó működhet-e 11-34 vagy 11-36-al? |
3 válasz
utolsó: 2016. nov.
|
Sram X.7 váltókanál lóg!Mi lehet a baj? |
1 válasz
utolsó: 2015. jún.
|
Shimano Saint vs Sram x.7 9s hátsó váltó, melyik jobb DH/FR-ra? |
3 válasz
utolsó: 2012. aug.
|
Sram X.7 váltó DH-ra, 11-25 9s fogaskoszorúval működne-e? |
6 válasz
utolsó: 2016. nov.
|
Shimano Deore XT - shimano slx -sram x7 Szerintetek melyik a jobb? |
16 válasz
utolsó: 2013. jún.
|
Sram X.7 közepes vagy hosszú váltókanál? |
14 válasz
utolsó: 2011. júl.
|