Csepel, Merida, HP-Velotechnik archivált kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


váz (trekking): Speeder-V-Single | villa (merevvilla): Speeder Carbon | hajtókar: FSA Omega 50-34 Mega | hátsó váltó: Shimano Ultegra, SS | fokozatok száma: 2×10 | féktest: Avid Single Digit 3 | fékkar: Avid FR 5 | tömeg: 9.30 kg
váz (mtb): Matts TFS-Comp-Disc | anyag: Alumínium | villa (teló): Suntour XCM-H-D-LO 100 Lockout | hajtókar: Shimano M311 42-32-22 CG | hátsó váltó: Shimano Alivio
váz (XC/AM össztelós): One-Twenty TFS-Disc | villa (teló): Suntour Raidon LOD Air | hátsó rugóstag: X-Fusion O2RC | hajtókar: Shimano M442 | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Hayes Stroker Ryde
anyag: Crossway TFS-D-Single | villa (teló): Rock Shox Paragon SA 65 poplock | hajtókar: Shimano Deore XT, 48-36-26 CG | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x10 | tárcsafék: Shimano T615
váz (országúti): Race Comp-Single | anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: FSA Gossamer 50-34 MegaExo | hátsó váltó: Shimano Tiagra, SS | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Merida Road Comp | fékváltó kar: Shimano Tiagra | tömeg: 9,1 kg (M/L)
váz (országúti): Scultura lite | hajtókar: Shimano R345 50-34 | hátsó váltó: Shimano Sora, SS | fokozatok száma: 2x9 | féktest: Road Dual Pivot | fékváltó kar: Shimano Sora | tömeg: 9,16 Kg
váz (országúti): Scultura Lite | anyag: Alumínium | hajtókar: FSA Tempo 50-34T | hátsó váltó: Shimano Sora, SS | fokozatok száma: 2x8 | féktest: Road Dual Pivot | fékkar: Shimano Claris | tömeg: 9,4 kg
váz (mtb): Big Nine TFS-D-Single | villa (teló): SR 29 XCM HLO 100 | hajtókar: Shimano Alivio, 44-32-22 CG | hátsó váltó: Shimano Deore XT | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Tektro Draco | tömeg: 13,8 kg (17")
váz (országúti): Race Comp-Single 1,5" Tapered fejcső, Smooth-welding hegesztési eljárás, HFS Technológia (folyadéknyomással formázott vázcsövek), Vázcsövekben elhelyezett bowdenek, Double Chamber technológia (vázcsövekbe integrált merevítőborda) | anyag: Triplán húzott 6061 Alumínium