Csepel, Mali, Trek, Baddog kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


váz (mtb): OCLV Mountain Carbon, IsoSpeed, E2 kúpos homlokcső, belső váltóbowden vezetés, balanced post mount rögzítésű fékek, PF92, Boost148 & G2 geometria | anyag: OCLV Mountain carbon
váz (trekking): Csepel Woodlands Cross, 700C | anyag: alu | villa (teló): Suntour NEX 60mm | hajtókar: Csepel 48/38/28T szegecselt alu, négyszögt., 175mm karhossz | hátsó váltó: Shimano Acera, RD-M360 | fokozatok száma: 3x8 | tárcsafék: Shimano TX-805 tárcsafék, SM-RT20 | tömeg: 13,5 kg
anyag: 6061 alu | villa (teló): Suntour XCT-DS | hajtókar: Shimano Fc-ty701 | hátsó váltó: Shimano Altus, RDM310 | fokozatok száma: 3x8 | tárcsafék: Alhonga Hj Md11 | tömeg: 15,5 kg
váz (mtb): OCLV Mountain Carbon váz és támvillák, ABP, Boost148, Knock Block kormányfordulás gátló, Full Floater, EVO link, kúpos homlokcső, Mino Link, Control Freak bowden és kábel vezető rendszer, Carbon Armor, PF92, ISCG 05, G2 geometria, 130mm-es kerékmozgás | anyag: Karbon
anyag: 6061 alu | villa (teló): Suntour NEX | hajtókar: Shimano Fcm171 Tx | hátsó váltó: Shimano Acera, RD-M360 | fokozatok száma: 3x8 | tömeg: 15 kg
váz (mtb): Super Light OCLV Mountain Carbon, IsoSpeed, E2 kúpos homlokcső, MicroTruss, Control Freak bowden vezető rendszer, balanced post mount rögzítésű fékek, PF92, Boost148 & G2 geometria | anyag: Szuper könnyű OCLV Mountain karbon
váz (országúti): SingleSpeed / Fix, 4130 duplán húzott CroMo | anyag: Duplán húzott CroMo | hajtókar: Csepel Teta 44T | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel Piton | tömeg: 9,9 kg
váz (országúti): 500-as sorozatú OCLV karbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) vázforma, BB90, Speed Fin, DuoTrap kompatibilis, SC Draft Box 2 és SC Speed Box kompatibilis | anyag: 500-as sorozatú OCLV karbon | hajtókar: Shimano Ultegra, 50/34 (kompakt) | hátsó váltó: Shimano Ultegra | fokozatok száma: 2x11
váz (trekking): SingleSpeed / Fix | anyag: HiTen acél | villa (merevvilla): 1 1/8", HiTen Acél | hajtókar: Csepel Teta, 42T | fokozatok száma: 1 | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel Piton | tömeg: 10,8 kg
váz (mtb): Alpha Platinum alumínium, Removable Integrated Battery (RIB), kúpos homlokcső, belső váltó és dropper vezérlő bowden vezetés, G2 geometria, Boost148 | anyag: Alpha Platinum Alumínium
váz (mtb): OCLV Mountain Carbon váz és támvilla, alu láncvilla, ABP, Full Floater, EVO link, E2 kúpos homlokcs?, Mino Link, MicroTruss, Control Freak bowden vezet? rendszer, Carbon Armor, PF92, Boost148 & G2 geometria, 100mm kerék mozgással | anyag: Karbon
váz (országúti): 200-as Alpha alumínium csomagtartó és sárvédő rögzítő pontokkal, belső kábelvezetés, inboard tárcsfék rögzítéssel | anyag: 200-as Alpha alumínium | hajtókar: Shimano 105, 50/34 (compact) | hátsó váltó: Shimano 105 | fokozatok száma: 2x11