Csepel, Neuzer, Trek, Lapierre kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott kerékpár termékek


váz (trekking): Budapest “A” acél | anyag: acél | villa (merevvilla): Budapest “A” acél | hajtókar: Acél 170 mm 44T 6/7S négyszög | féktest: “V” alu Saccon | tömeg: 16.3 kg
anyag: 6061 alumínium | hajtókar: Csepel Teta, 53/39T | hátsó váltó: Shimano Tourney A050, 7sp | fokozatok száma: 2x7 | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel | tömeg: 10,5 kg
anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: PROWHEEL A1 220 42/52T | hátsó váltó: SHIMANO A070 | fokozatok száma: 3x7 | féktest: Tektro
váz (mtb): OCLV Mountain Carbon váz és támvilla, alu láncvilla, ABP, Full Floater, EVO link, E2 kúpos homlokcs?, Mino Link, MicroTruss, Control Freak bowden vezet? rendszer, Carbon Armor, PF92, Boost148 & G2 geometria, 100mm kerék mozgással | anyag: Karbon
váz (mtb): Csepel Woodlands Pro 29 | anyag: 7005 alu | villa (teló): Suntour XCT MLO Lock-Out, 100mm | hajtókar: Csepel WAK Alu, négyszögtengelyes, 175mm, 42/32/22T | hátsó váltó: Shimano Alivio Shadow RD-M4000 | tárcsafék: Shimano BR-M355 tárcsafék | tömeg: 14,5 kg
váz (mtb): Hi-Ten | anyag: Acél | kerékméret: 12"
anyag: Hi-Ten acél | hátsó váltó: Shimano Tourney, TY18 | kerékméret: 20"
anyag: HiTen acél | villa (merevvilla): 1 1/8", HiTen Acél | hajtókar: Csepel Teta, 53/39T | hátsó váltó: Shimano RD-A050, 7sp | fokozatok száma: 2x7 | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel | tömeg: 12,8 kg
váz (mtb): Alpha Silver alumínium, belső bowdenvezetés, fék rögzítés a láncvillán, kitámasztó rögzítési pontokkal, G2 geometria | anyag: Alpha Silver aluminum
váz (mtb): Alpha Silver alumínium, félig integrált homlokcső, csomagtartó és sárvédő rögzítő pontokkal, G2 geometria a 29-es kerékhez igazítva | anyag: Alpha Silver alumínium | villa (teló): SR Suntour M-3030, tekercs rugós, előfeszítés állítással, 75mm-es kerék mozgás
váz (mtb): Alpha Platinum alumínium, Removable Integrated Battery (RIB), kúpos homlokcső, belső váltó és dropper vezérlő bowden vezetés, G2 geometria, Boost148 | anyag: Alpha Platinum Alumínium