- Azt hiszem, a legnagyobb előnye az ára. 1.500 euróért igen komoly cuccot adnak.
- Gondosan van összerakva a Canyon Nerve XC 6.0, minden apró részletre figyeltek
- Csak neten lehet megvenni, ezért nincs lehetőség vétel előtt kipróbálni, megtapogatni, körbeszaglászni ezt a Canyon XC/AM össztelós
Nem akarom ide felsorolni a felszerelését, elolvasható a gyártó weboldalán. A lényeg az, hogy komoly cuccok vannak rajtva, egy hobbikerékpárosnak több mint elég. Jól lehet villogni vele.
Egy régi Merida Matts-ról ültem át egy próba erejéig. Annak nincs hátsó rugója, de ezen kivül is voltak tapasztalható különbségek.
Elsősorban a széles kormány. Engem zavart, mert mászásnál nem tudtam igazán jól belekapaszkodni. Másrészt a geometriája is más és a széles kormánnyal együtt teljesen más stílusban kell rajta tekerni, mint ahogy én szoktam. Kevésbé agresszívan, darálósabban. A 10 darab hátsó tányér is ezt támogatja. Hosszú távokon végül is ez a nyerő stílus. Viszont meg kell szokni.
A szélessége miatt vagy sem, de a kormány nagyon fickándozik. Úgy éreztem magam, mint amikor átültem az apám Zsigulijából egy szerzvós autóba. Ezt könnyebb megszokni.
A gyári gumi nagyon tökös, legalábbis száraz időben, nem csúszik ki. Erős féknél viszont fordul el a bringa, sokkal jobban, mint a Meridám, bárhova is helyeztem a súlyomat.
A felhasználói élményről ennyit tudok írni.
Vannak viszont egyéb apróságok. A bowdenházak pontosan méretre vannak vágva és be vannak vezetve a vázba. Ez szép és csendes megoldás, viszont ha az ember hozzá akar piszkálni (például betesz egy hosszabb pipát), akkor már lehetnek vele gondok.
Minden olyan pontjára a váznak, ahhol valami hozzáérhet (főleg a bowdenházak), fóliát tettek, hogy ne menjen le a festék. Ez kedves.
Hobbi birngázásra mindenképpen.