A bicikli egyik legkiválóbb része a 8 fogaskerékkel ellátott simano alivio váltó, ami nálam eddig hibátlanul üzemelt. A teleszkópja is jó (XCT V2) ha állítunk rajta. A simano tárcsafék kiválóan fog a promax 160 as tárcsáival karöltve. A dupla falu felni még nem hagyott cserben és rajta a maxxis terepgumik is megteszik a maguk dolgát. A váza kissé Street-es, de mentem már vele eléggé húzós terepen is de nem hagyott cserben, és a gumi is csak egyszer lyukadt ki az oldalánál.
Meglehetősen jól néz ki a bicikli a dulpafalu felnival a maxxis gumikkal és a 160-as féktárcsákkal.
Az első váltó eléggé rosszul volt beállítva amit csak a szerelő tudott orvosolni, mondjuk néha még mindig érintkezik a láncal.
Egyszer az erdőben több ízben is átkeltünk egy kiszáradt patakon, és csak otthon vettem észre hogy egy bizonyos ponton érintkezik a hátsó féktárcsa a fékkel. Volt, hogy nagyokat koppant a bicikli, és valószínűleg bevertem a féktárcsát úgyhogy, lehet újjat kell venni. (10000 ft) Elvileg egy ilyen masszív féktárcsa elgörbítéséhez nagy erő kell úgyhogy kizárólag az én hibám volt a gigantikus koppanás.
A pedál múanyag cserére való. Még a bicikli vételekor újat vettem hozzá.
Fura módon a fenn látható képpel ellentétben, a biciklin tárcsafék van és 27 helyett csak 24 sebességes a váltó és a váznak is mintha élesebb lenne a törésszöge a nyeregnél szóval streetesebb. Nem tudom, hogy mi volt még kicserélve rajta, de így is tökéletes a bicikli.
Egy napon le akartam cserélni az altrix atx 100-at és akartam helyette egy scott ot. Bementem egy bicikliboltba és láttam, hogy 94000-ről van leárazva 65000-re. Mivel ez volt az utolsó darab úgy döntöttem, hogy megveszem. Tökéletes vétel volt, mindenkinek ajánlom!