Eleinte kicsit elégedetlen voltam a bringával itt-ott, úgyhogy az enyém hamar megélt egy pár alkatrészcserét, de így már nagyon megbízható a gép úgy érzem. Egy kicsit egyedibb lett
Először is a gyári fék nem nyűgözött le elöl, úgyhogy azt cseréltem BB7-re 10k-ért (ez legalább biztos nem fog cserben hagyni lejtőn lefelé). A Promax tárcsák is repültek, felraktam egy 185-ös és egy 160-as G2-t (7k). A kormányt lecseréltem egy hajlított Funnra 2500-ért, mert elég magas vagyok és nem outizni akarok vele. Meguntam a teszkógazdaságos markolatot is, a gyári terepkülsőket pedig cseréltem slick-re, révén 90%-ban aszfalton megyek (így már nem kicsit könnyebben).
A váltó szépen vált, csak nehéz jól beállítani.
Jók a gyári pedálok, a hajtókar. Az ülés is kényelmes szerintem. Felnik nagyon jók. Teleszkóp is rendben van ebben az árban.
Könnyű, masszív váz (nekem még a 2008-as szériából van, szerintem kb. utolsó új darab volt)
Gyári féktárcsák gagyik.
Teleszkóp kicsit csörög.
Krómozottnál érzékeny a váz festése, a bovdeneknél sajnos kopik (lehet vmit rá kéne rakni).
A kiegészítőkkel, cserékkel együtt belekerült egy 110 Mátyásba már, de szerintem megérte rákölteni, ennyiért tuti nem rakok össze jobb bringát. Szépen szeli az aszfaltot, és terepen is büntet. Így nyáron naponta kb. 30-40 km-t megyek vele, remélem sokáig jó szolgálatot tesz majd.
XC, streetflash, akár DH is