- szép, matt festés
- jó fékkarok
- jó a hajtás
- jók a felnik a Caprine Epik 50-en
- a váltó pontos, ha jól be van állítva, bár a láncfeszítő nagyon gyenge
- a gyári féktárcsák nem annyira jók
- a gyári trinity kerékagyak viszonylag hamar javításra szorultak
- kicsi a végáttétel
A gyári trinity kerékagyak viszonylag hamar javításra szorultak a Caprine Epik 50-ben, második javítás nem lesz, ha újra kikagylósodik és csörögni/ropogni kezd, akkor shimanot kap.
A láncfeszítő nagyon gyenge, érdemes azzal is kezdeni valamit, amint a szabadidőnk engedi.
- Teljesítmény: 5 (eddigi tapasztalataim alapján)
- Ár/Teljesítmény arány: 5 (a minősége és teljesítménye alapján az ára nem sok érte)
Tipp: A gyári féktárcsákat (lehetőség szerint a féknyergeket is) érdemes erősebbre cserélni. Persze városi közlekedésre elég a gyári is, de ha már túrázgatásról van szó és esetleg meg kellene állni vmi nagy lejtő végénél, akkor nem biztos, hogy elég lesz.
A magyar utakat tekintve (ami szerintem már önmagában is közepes terepnek számít :D) városi tekerésre, közepes és hosszú túrákra, főként aszfaltra, de murván is teszi a dolgát (bár a láncfeszítőt meg kell erősíteni!)