- Nagyon jól összerakot kerékpár, nagyon szép matt festés és dizájn,
- Felszereltségből jeles (Deore integrált hajtómű, első váltó, váltókarok, első-hátsó agy, XT hátsó váltó),
- Kényelmes nyereg,
- Rockshox XC 32 levegős teleszkóp, nagyon kellemesen teszi a dolgát,
- Shimano hidraulikus tárcsafékek (nekem elöl BR M395 hátul BR M355),
- Schwalbe smart sam külsők, kellően jó teljesítmény terepen és városban is,
- Gyári pedálok felejtősek, (ez az a kategória ahol adnak még hozzá, efölött már nem a gyártók) én cseréltem egy VP szegecses ipari csapágyas platform pedálra,
- Gyári markolat nem volt elég stabil, elforgott állandóan, így cseréltem egy imbuszos rögzíthető fajtára. (nem volt nedves)
- Magas alap ár
Egyelőre mást nem tudok mondani.
Eddig egy kb. 100km van benne főleg erdei vegyes terepen, murva, földút, homokos laza talaj. Nagyon meg vagyok elégedve, elég nagy darab vagyok, közel két méter és 120kg. A váltó rendszer szépen dolgozik, megfelelő beállítás után, mint egy álom, Nagyon alkalmi vétel volt, így számomra maximálisan megérte.
Update 1.: 200km után is elmondhatom, hogy a Cube Attention SL nagyon jó választás volt. Masszív kerékpár, nagyon jó menetstabilitása van terepen és aszfalton is. Már itthon a személyre szabás közben vettem észre, hogy a két tárcsafékem nem egyforma, egy kis nyomozás után kiderült, hogy a gyári első Shimano BR M355 hibás volt, ezért a boltban lecserélték egy BR M395-re. Aminek én persze nagyon örülök, a két fék első-hátsó között nagyságrendi különbség van teljesítményben. A következő fejlesztás valószínűleg egy erősebb fékrendszer lesz nagyobb tárcsákkal (XT, 180-as elöl) valamint külső csere a nyári XC versenyekre (Schwalbe Racing Ralp)
Update 2.: Bőven túl 600km-en és az első XC versenyen (Miskolc Kondenzgyík mtb maraton) még mindig áll a véleményem, hogy egy igen jól összerakott kiváló kerékpár. Hamarosan megtörténik a fékek fejlesztése, első körben XT tárcsákat kap, előre 180-ast mert szükségét érzem (főleg a verseny után, nagyon jól bírta a fék, de több erő kellett volna hogy a kis 120kg-mat megfogja rendesen)
Update 3.: Új féktárcsákat kapott a bicaj, előre egy 180-as Shimano Deore XT '12 (SM-RT81) hátra pedig ugyanebből egy 160-ast. Következő verseny után jönnek is a tapasztalataim.
Városban is megállja a helyét, de a terep az igazi otthona, XC-re nagyon komolyan.
Felszereltsége miatt akár kezdő versenyekre is, maximum erősebb fékekkel.