- hajtás merevsége
- fékerő és adagolhatóság
- fényezés
- a nyereg túl kemény
- a markolat vékony és kemény
- egy kulacstartó hely
Egy pár tesztkörön vagyok túl, így a véleményem is ennek függvényében értendő.
Az előző bringám 26-os volt. Ez 27,5. Érezni a különbséget. Egy picit nehezebben indul meg, de tempósabban halad és sokkal stabilabbnak érzem. Az AGR tényleg jelenthet valamit. Szűk ösvényeken is nagyon könnyen fordul. Érzésre könnyebb vele manőverezni, mint a régi 26-os bringámmal. Természetesen a hátsó kerék és a nyeregcső közt nem túl sok a sárférőhely, de valamit valamiért. Érdekes, hogy a rövidebb láncvilla hossz ellenére nem ideges a bringa, teljesen jó az egyenes futása.
Az új XT váltó (2x) és hajtás már az első kilómétereken meggyőzött. A váltó gyors és pontos, a hajtás szikla szilárd. A Magura MT2 adagolhatósága hibátlan. A fékerő több, mint elegendő. Ezt egy-két bütyök bánja is. :) 75kg vagyok, de métereken belül megállít 50km/h-ról is. Hosszabb lejtőzésnél intenzívebb fékezésnél sem tapasztaltam, hogy vándorolna a fogáspont. A teleszkóp is teszi a dolgát. Köves, gyökeres meredek részeken is magabiztos, jól csillapít.
A nyereg számomra túl kemény. A formája jó, de a szivacs nem valami vastag benne, így szinte semmit nem csillapít. A markolat szintén kemény. A cube sajtófotókkal ellentétben csak egy kulacstartó hely van rajta.
XC, maraton, túra