Használtan vettem ezt a bicajt, ám még egyenlöre minden kifogásolhatatlan állapotban van pedig én napmint-nap meggyötröm szegény jószágot. Elől, hátul Deore fék-váltó. Az első fék bowdenes tárcsafék ( a pofákat felferodoloztattam 750 Ft-ért), ami tökéletesen fog. A hátsó szintén bowdenes, ám patkófék. Ennél erősebb fékkel nehezen lehet találkozni, jobb mint a tárcsa. A váltó 3x9 sebességes, nagyon precíz, időben vált. Az első teló 120-as, amiből kb 90-100-at ki is mozog. Legközelebb az első kerék csapágyat kell lecserélni rajta, de ez nem aj, ennyi km után már megérdemli. A hátsó kereket kétszer kellellett centíroztatni. Egyszer egy küllőt eltörtem bene.
Könnyen kezelhető bicaj a Kellys Magnus Green, a gumi rajta félig terep, félig aszfalt, így minden körülményk között jól mozog.
A kavicsfelverődéstől a festék néhol megpattog rajta, így aláoxidálódik és tovább is repedezne, de körömlakkal ki szoktam javítani, ezzel megelőzve a későbbi nagy volumenű festést.
Nagyon jó bicaj a Magnus Green, minden gyötrelmet kibír.
Határba, terepre, hegyre, de akár aszfaltra is.