Marha jó canga, de vannak apróságok, amik sajnos hibaként jelentek meg. Első teló kicsit kemény, bár melegben kicsit puhább. Olaj??
Fékekkel voltak beállítási nehézségeim, de sikerült azért helyre rázni. Mondjuk a fék betétek olyanok, mintha lötyögnénak a nyeregben. Nem olyan, mint az autóknál, hogy 2 irányból kibiztosított csúszka van.
Féktárcsa rögzítése a kerékagyhoz hagy maga után kívánni valót. Jobb lett volna, ha egybe öntik a féktárcsa rögzítő füleket az aggyal, mert sajnos elsőkerekes fékezés-orrabillentés után kis holtjátéka lesz a cuccnak, bár lehetz egyedi probléma. Már húztam rá, hogy ne lötyögjön.
Alivio első váltó kicsit elállítódott, rá kellett húzni. Hátsó Deore váltó rázós terepen felüt, és kotyogó hangot hallat.
Fékcső csörgő hangot hallat a vázon, amikor rázkódik.
Gyári nyerget cseréltem Author nyeregre. Zselés meg minden, és kényelmesebb, mint a habcsókos valami.
Kormány rúd sem optikailag, sem testtartás miatt nem jött be, így repült, helyette egy tök egyenes alu Bike Pozitive kormány lett rendszeresítve. Author kormányszarak csinosítják a látványt.
Gumik kopósak, markolat szintén. Nyeregcső ropogós hangot tud hallatni.
Nekem kicsi a pedál. A benga lábam túl közel van a hajtó karhoz, és így már meg is kopott a festése.
Hátsó kitámasztót alig bírtam ráküzdeni! Azért sikerült! :)
Alapjában véve viszont qrva jó a bringa, csak az apróságokat kell megszokni, javítani, és egy masszív, erős szerkezettel tud az ember szórakozni. Ára miatt tényleg jobban megérte, mint bármely más bringa. Hasonlót nem nagyon kaptam volna ennyi pénzért.