2011 januárjában vettem, egy Schwinn-Csepel Landridert cseréltem erre. Ég és föld a különbség. Azóta 1800 Km ment bele a Kellys Quartz-ba.
A hátsó belső (Kenda) 100 Km után megadta magát. Igaz 110 Kg terheltem, de ezt még talán bírnia kellett volna, a külsőnek semmi baja nemvolt csak kipukkadt a belső. Akkor került bele Cannondale azóta nincs bajom vele. Kb 1600 Km-nél kellett olajozni a láncot, lehet előbb is kellett volna :):):) de már nagyon nyögdécselt. Napi 40 Km-t teszek bele, eddig semmi bajom evvel a Kellys mtb-vel.
A Quartz kereke lehetne vékonyabb , hogy a rakparton jobban hasíthassak. De eddig mindig "Lábon" maradtam vele még nedves úton is.
5500 km után
Ennyi idő alatt, a két belsőt (elsőt, hátsót ) cserélni kellett, vagy defekt vagy nem tudom.
A hátsó kerékbe 3 küllö megadta magát, vagy a városi lét, vagy a csomagtartó táska terhét nem bírta.
Ezen kivül semmilyen baja nincs ,nagyon igénytelen a Kellys Quartz, minden nap ezzel járok munkába , nem egy tipikus városi bringa mert elég nehéz és széles a kormány ,de szívós , és ez itt Budapesten hasznos tud lenni.
6500 Km után
Ismét egy küllő megadta magát a hátsó kerékbe , lassan lehet ideje lenne újra fűzetni, mert a cserék ára már kitesz egy újrafűzést :):). A külsők is lassan elkopnak, gondolkodom egy vékonyabb külsőn, hogy a városban gyorsabban tudjak aszfalton suhanni :):)
És a lényeg a Kellys Quartz bringa még mindig király !!!
A nyereg azt sajnos cserélni kell, nagyon gyilkos, most egy selle-royal van rajta, az simogat.
Városba szerintem tökéletes elég igénytelennek tűnik igy alattam, ha néha kimész sima erdei utakra azt is szeretni fogja, és Te is. Római part, Normafa ilyesmi.
Amire nem ajánlom az az amire nem is készült. Sziklás meredek eredei utak , gyökeres nehéz terep, ez nem erre való, se a rugók se a kerék nem nagyon bírják..