Nekem nagyon tetszik a megjelenése, szép igényes a festése.
Könnyen és csendben gurul, a széles kormány miatt nagyon jól lehet irányítani.
A váltók jól működnek kisebb finomhangolás után.
A Tektro hidraulikus fékek nagyon jól fognak.
Összességében jól felszerelt az árához képest.
Pár apróság cserére szorul, de nem vészes.
A gyári markolat nagyon kemény volt nekem, ki is cseréltem egy Ritchey Truegrip-re.
Az ülést is keménynek érzem, de tetszik és ezért várok a cserével hátha sikerül megszoknom.
Hiányoltam a kulacstartót, belefért volna szerintem az árba, pótoltam is egy fehér Kross-ra.
A prizmák nagyon gagyik voltak mind a kerekeken és a vázon is, ezeket kukáztam.
Az első teló jól csillapít, viszont kiemelésnél koppan sajnos, jövőre cserés lesz valami komolyabbra.
Hobbi szinten biciklizek, ezért túl drágát nem akartam venni, de nagyon gagyit se.
Sokáig kerestem ebben az árkategóriában és végül is erre esett a választásom a felszereltsége és a kinézete véget.
Eddig csak kb 300 km-ert volt időm tekerni vele, de pozitív benyomásom van szinte csak a bicóval.
A hajtómű áttételét (22/32/42) kevésnek érzem, valószínűleg idővel cserélem egy nagyobbra.
Nemsokára készülök egy nagyobb túrára, ott kiderül mennyire állja meg a helyét aszfalton és könnyű terepen hosszabb távon.
Ahogy több élményem lesz bővíteni fogom a véleményem.
2015.09.23. Több mint egy év használat után nagyon pozitív a véleményem pár apróságot leszámítva. A gyári ülést nem tudtam megszokni, így cserére szorult. A külső gumik nagyon tapadtak aszfalton és hangosak is voltak, tettem fel helyettük 1.9-es kenda slick gumikat így már csendben és könnyebben gurul a sík terepen. A pedál is DH-sítva lett hogy ne csússzon le a lábam róla. Egyéb apróságok kerültek még rá mint piros váltóbowden külsők és ledes lámpák. Nos, ennyi idő elteltével egyeltalán nem bánom hogy ezt a márkát választottam, a festés jól bírja, mai napi karcmentes. Javítani eddig semmit nem kellet rajt.