A bringa leggyengébb pontjának a teleszkópot mondanám, mivel a visszaút csillapítás szabályzója semmit nem csinál. Ettől függetlenül szépen jár, nem koppan, nem nyikorog és a 180 mm-es tárcsa sem csavarja. A külsőket és a pedálokat írtam még gyengének, amikről az a véleményem, hogy végkimerülésig lehet őket amortizálni, aztán cserélni jobbakra. Viszont ezt nem igazán nevezném hátránynak, mivel a gyártó ebben az árkategóriában nem tudja a jövendőbeli tulajdonos mire akarja használni (városi bringázás, bevásárlás, túra, XC, stb.) a gépet, ezért nekik is érdemesebb az alkatrészekből olcsóbb szériát felrakni, hogy kedvező ára legyen.
Összességében elmondhatom, hogy a vételáron egy korrekt bringát kaptam, ami jó tunning alapnak számít.
2014.06.25.
A gumiköpenyeket kicseréltem 2,25"-os Schwalbe Smart Sam-ekre.
2014.08.10.
A Wellgo C127-es pedálokat lecseréltem Shimano Saint PD-MX80-ra.
2014.10.13.
Az első hajtómű nem arra a terhelésre lett kitalálva, mint amit én adok neki, ezért kicseréltem. A cseredarab egy Shimano Deore FC-M590. Ezzel egy időben cserélve lett az első váltó (Shimano Altus FD-M311) is egy Shimano Deore FD-M591-re.
2014.11.06.
A hajtást átalakítottam 8-ról 10-es rendszerre a következő alkatrészekkel:
-
Shimano Deore CS-HG62-10 (11-34) fogaskoszorú
-
Shimano Deore SL-M610 (10-2/3) váltókarok
-
Shimano SLX CN-HG75 lánc
2014.12.12.
A hátsóváltó cserélve lett egy Shimano Deore RD-M615 SGS-re.
2015.04.02.
Az abroncsokat lecseréltem Rubena V85 Ocelot típusú külsőkre.