KTM Ultra Fun 29 mtb

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2014.11.)
  • Listaár: 229.990 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Prinyo avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Volt szerencsém kipróbálni, 2 hétig volt nálam haverom KTM Ultra Fun bringája és nagyon megkedveltem. Gyári beállításokkal használta, nem nyúlt hozzá. Túráztam vele, meggyötörtem erdőben és városban is és kiállta a sarat. A fék nagyon minimálisan keményen fogott, de hamar érezni lehet. A hajtás erős, a váltórendszer érzékeny, de nagyon jó! A teleszkóp erős és energikus.
Egyedül a nyereggel voltak gondjaim, de az a legkisebb probléma. Kiváló bringa, csak ajánlani tudom!

Hátrány

Számomra kényelmetlen nyereg, egy kicsit kemény fék.

Erre ajánlom

Városban kiváló és enyhe erdei túrára is alkalmas.

Csatolt képek
KTM Ultra Fun 29  2015 mtb
10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BenoKTM avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • KTM -> minőségi váz, amire a gyártó évenként egyszeri kötelező szervizelés mellett 5 év, a Hervis pedig tizenöt évet garanciát vállal
  • Full Shimano hajtás és fékrendszer
  • KTM által gyártott minőségi irányítás (kormány, kormányszár, nyeregcső)
  • Ritchey kormánycsapágy
  • Velo nyereg és markolat
  • Dizájnos matt festés
  • 29"-os kerekek -> egyenletesebb és jobb menettulajdonságok
  • A teleszkóp lock outos és finoman jár
Hátrány
  • A teleszkóp visszaút csillapítás szabályzója kb díszként funkcionál, nem használható semmire
  • A külsőket és a pedálokat érdemes jobb minőségűekre cserélni. 
  • A 29"-os kerekek miatt kicsivel nagyobb ívben fordul, de nem zavaró és gyorsan meg lehet szokni
Tapasztalat

A bringa leggyengébb pontjának a teleszkópot mondanám, mivel a visszaút csillapítás szabályzója semmit nem csinál. Ettől függetlenül szépen jár, nem koppan, nem nyikorog és a 180 mm-es tárcsa sem csavarja. A külsőket és a pedálokat írtam még gyengének, amikről az a véleményem, hogy végkimerülésig lehet őket amortizálni, aztán cserélni jobbakra. Viszont ezt nem igazán nevezném hátránynak, mivel a gyártó ebben az árkategóriában nem tudja a jövendőbeli tulajdonos mire akarja használni (városi bringázás, bevásárlás, túra, XC, stb.) a gépet, ezért nekik is érdemesebb az alkatrészekből olcsóbb szériát felrakni, hogy kedvező ára legyen.

 

Összességében elmondhatom, hogy a vételáron egy korrekt bringát kaptam, ami jó tunning alapnak számít.

 

2014.06.25.

A gumiköpenyeket kicseréltem 2,25"-os Schwalbe Smart Sam-ekre.

 

2014.08.10.

A Wellgo C127-es pedálokat lecseréltem Shimano Saint PD-MX80-ra.

 

2014.10.13.

Az első hajtómű nem arra a terhelésre lett kitalálva, mint amit én adok neki, ezért kicseréltem. A cseredarab egy Shimano Deore FC-M590. Ezzel egy időben cserélve lett az első váltó (Shimano Altus FD-M311) is egy Shimano Deore FD-M591-re.

 

2014.11.06.

A hajtást átalakítottam 8-ról 10-es rendszerre a következő alkatrészekkel:

  • Shimano Deore CS-HG62-10 (11-34) fogaskoszorú
  • Shimano Deore SL-M610 (10-2/3) váltókarok
  • Shimano SLX CN-HG75 lánc

 

2014.12.12.

A hátsóváltó cserélve lett egy Shimano Deore RD-M615 SGS-re.

 

2015.04.02.

Az abroncsokat lecseréltem Rubena V85 Ocelot típusú külsőkre.

Erre ajánlom

Ha valakinek nem jelent hátrányt a súlya, akkor szinte(!!!) mindenre használható. Csak alkatrész kérdése, hogy milyen stílusra készítik fel a gépet 

Ennyiért vettem
175999
Mért tömeg
14300 g
Csatolt képek
KTM Ultra Fun 29  2013 mtb
On board
KTM Ultra Fun 29  2013 mtb
Váltórendszer cseréje után
KTM Ultra Fun 29  2013 mtb
Bergziege
53 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Epres Oscar avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

  Mondhat akárki akármit...jobb a nagy kerék...próbáltam, használom...érzem.Nem rajta...szinte benne ülök.Aszfalton is lehet azért haladni vele.Gyorsabbnak érzem ezt a KTM 29er-t, mint a 26-osomat anno.Ugyanazokon az utakon,kevesebb a perc...Az olajos nagy tárcsa...hely a csomagtartónak...finom imbusz csavarok...szerszám nélkül belsőcsere ...

Hátrány

Ár és felszereltség,nem arányos annyira.Hangoskodik a fékbetét néha.És a monoblokk sem az igazi.Végtelenített lánc.

Tapasztalat

 Más mint 26.os...de nagyon király.Én kifizettem a feliratot a vázon és nem bántam meg egy pillanatra sem.A második KTM a családban.Szeretem.

Erre ajánlom

Mindenre jó, ha lehet ilyet mondani.

Ennyiért vettem
189 000
Mért tömeg
1270 g
Csatolt képek
KTM Ultra Fun 29  2012 mtb
Alkonyatban...
KTM Ultra Fun 29  2012 mtb
Nagypapa-nagykerék...
KTM Ultra Fun 29  2012 mtb
Küllőprizma?Vagy virágok?
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Ultra 29" M:1442


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17" (43 cm)
  • 19" (48 cm)
  • 21" (53 cm)

 
színválaszték:

Fekete-fehér


villa (teló):

Suntour SF15 XCM-HLO/29", Coil-100


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Deore,

M523 40-30-22


középrész:
Shimano BB-ES25,

BSA-Oktalink


első váltó:
Shimano Deore,

M611


hátsó váltó:
Shimano Deore,

M610 shadow


 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

Wellgo C127


Kerék

felni:

Ryde Taurus 622x21


első agy:
Shimano HB-RM35,

100/5 QR CL


hátsó agy:
Shimano FH-RM35,

135/5 QR CL


külső gumi:
Continental X-King,

29x2.2" 55-622


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore,

M610


kormány:

KTM Line egyenes, 700 mm


kormányszár:

KTM Line 7°


kormánycsapágy:

Ritchey OE Logic Zero


nyereg:

KTM VL-3315


nyeregcső:

KTM Line 2D forged head, lateral clamp, 400 mm, 27.2 mm


Fék

tárcsafék:

Shimano M355, hidraulikus


 
féktárcsa:
Shimano SM-RT54,

180 mm


fékkar:

Shimano M355


tömeg:

14,3 kg


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Ultra Fun 29 termékkel kapcsolatban: