KTM Ultra Sport mtb

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 303.050 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

keleman avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Geometria nagyon alakalmas amatőrként versenyzésre is! Az első teleszkóp tökéletes look-olható kormányról is!

A váltók úgy működnek ahogy kell! Lassan másfél éves és állítani nem kellett rajta. A váz kellően merev, stabil.

 

Hátrány

A markolat hamar szétment, elmozdul. cserélni kell egy jobb minőségű csavaros kivitelre!

Tapasztalat

kategóriában az egyik legjobb amit eddig próbáltam.

Az előző egy kelly's magnus 2010 volt és annál is jobban tetszik!

Erre ajánlom

XC, túra, amatőr maratonokra,

5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pzol avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Első teló nagyon bejön, egyszerű, és jól működik. Lockoutos, kormányon, nagyon hasznos.  A 2010-es egy RST Solo Air, félig olajos, félig levegős. Nem csavar. Hidegben és melegben nem érzek különbséget, azon kívül, hogy én fázom-e. 

Fékek nagyon jók, gyakorlatilag egy ujj a féken elég hosszabb, meredek lefelén is. 

Váltó pontos, nem állítódik el. 

Az Ultra Sport váz elég jól csillapítja a rázkódást, jól lehet vele haladni terepen is. 

A kategóriájában lehet, hogy nem a legkönnyebb ez a KTM mtb, de én elég olcsón szereztem, és egy barátom, amikor meghallotta a súlyát, nem hitte el. Majdem annyi, mint az övé, amin nincs se váltó se semmi, mégis 160 ezer volt újonnan. 

Hátrány

Egyetlen egy apró dolog, ami egyébként engem annyira nem zavar; elöl a középső tárcsán nem tudom úgy állítani a váltót, hogy közben a hátsón, fönt is és lent is tökéletes legyen. Vagyis, a középsőn kicsit hozzáér a lánchoz miközben a hátsón valamelyik végponton van.

Felni talán nem a legerősebb, amire én használom így is tökéletes.

Tapasztalat

Nyáron vettem ezt a KTM mtb-t, és azóta egyfolytában tekernék vele.  Használtan, elég olcsón vettem. Eleinte szinte együtt aludtunk. De az biztos, hogy egy szobában. Beruházhatnék egyszer egy jobb telső telóra, ha már ezt a jóságot is megszoktam, de szerintem azért nem fogom, mert amíg ez nem ereszti az olajat, ill. levegőt, addig fene akar drága, kényes jószágot. (Talán, egyszer egy Fox féleség, auto lockouttal, talán...)

A merev váz a 72 kg-os súlyomhoz pont jó, ami számomra azt jelenti, hogy stabilan végigmegy azon a földúton, amin eddig nem annyira éreztem jól magam, és ha kiállok a nyeregből emelkedőn, akkor nyugodtan húzhatom izomból a kormányt, miközben taposom a pedált, semmi nyekergés.

Egyelőre emmit se cserélek, amire használom, tökéletes a KTM Ultra Sport mtb.

Élmény az is, ha csak arra gondolok, hogy tekerek vele. Élmény, ahogy gurul, mászik, a racsni hangja gurulás közben, és kormány is nagyon rendben van.

A mérete 17", 172cm-es magasságomhoz pont jó ez a KTM mtb. Igaz, arányaiban nincsenek hosszú futóműveim, így nem kell nagyon magasra állítani az ülést. Ha hosszabb lábaim lennének, vagy magasabb lennék, már nem biztos, hogy jól érezném magam.

Később még lemérem a súlyát!

 

A súlyát azóta se mértem, de azóta még tettem vele néhány kört a hegyekben, és munkába is időnként vele járok. Azóta is hibátlan.

Erre ajánlom

Városban használta az előző tulaj, slick gumikkal!!! Oda is jó, de a legjobb könnyű XC-re. Nehezebbet is elbír, de oda már dupla telóst vinnék, erősebb felnikkel.

Ennyiért vettem
majdnem az új (nem akciós) ár feléért
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jordan97 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyü és erős, turázásra tökéletes ez a KTM mtb. Fékek nagyon erösek, a váltó is jó.

Nekem is ilyen van és imádom! :)

Hátrány

nekem három negyed év után már is elkezdett a szimereingje ereszteni.

Erre ajánlom

turázásra, versenyekre!

Ennyiért vettem
280000
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Varga Róbert avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • kiegyensúlyozott technika
  • vonzó design
  • ár/érték: versenytechnika elérhető áron
  • hidraulikus tárcsafék, de egyszerű
  • kíváló fékhatás
  • nagyon jó vázgeometria
  • teló lockout
  • egy XC örömbringa
  • levegős teló, pumpával szabályozható (nem olajpatron)
Hátrány
  • gyenge pont a teló, mint tudásban + leereszt néha
Tapasztalat
és épp van nekem egy használt eladó (félár alatt)
Erre ajánlom
hobby, de a dolgokat komolyan vevő XC és marathon MTB-seknek
Ennyiért vettem
1000 EUR
Csatolt képek
KTM Ultra Sport  2005 mtb
11 olvasó 55%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs737 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hát ez egy középkategóriás gép véleményem szerint, nagyon megbízható kis bicaj, XT váltó, M486 fékek, harapnak, és természetesen a KTM-től megszokott vázminőség, és alkatrészválogatás. Minden OK vele, ebben nem fogsz csalódni.
Hátrány
nem tudok, esetleg a teló, nem annyira csípem a dart 3-at. köpi az olajat.
Tapasztalat
Érdekes a tárcsafék helye, a megszokotthoz képest máshol van:P
Erre ajánlom
akinek kell egy jó bicaj túrázásra, ilyesmikre. jó vétel.
Ennyiért vettem
próbáltam
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PParker avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nagyon szép canga, kemény, de könnyű váz, viszonylag jó felszereltség.
Hátrány
Ennyi pénzért ,sovány felszereltség, van minden, de alja, belépő szint.
Tapasztalat

 XC, túra, város, arra sok is, de a váz képességei nincsenek arányban a felszereltséggel, a 2006-os deore XT könnyen elállítodik, az újabbak már jók. Teljesítmény nekem 5-ös, de aki vércangás annak ez kevés lenne.

Azóta hibátlan.

Erre ajánlom
XC, túra, a váz bír többet is...
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

újonc avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Túl sok tapasztalat még nincs,egyenlõre jónak tûnik
Hátrány
170-es magassághoz kicsit hosszúnak tûnik,meg akadt némi gond a hajtómûvel,meg a fékkel,de gyorsan orvosolható.
Tapasztalat
nemrossz
Erre ajánlom
xc,cc
Ennyiért vettem
óccsón,jó kedvezménnyel
10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ungár István avatar
Ungár István
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon jó!!sárban kiválóan működik!!aszfalton a gyári gumi nagyon szól!!jól mászik!!könnyű!!
Hátrány
Nem lehet monmdani!!!
Tapasztalat
Nagyon jó király f*sz*!!!!!!!!
Erre ajánlom
XCR,CC,oz,maraton,
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

steve1435 avatar
steve1435
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Erős, jól megtervezett váz. Jó fékek. Jó gumik. Széria SPD pedál. Nem Taiwan szülötte, MADE IN AUSTRIA. RITCHEY cuccok.
Hátrány
A gyári teló nem jött be, szük határok között állítható, talán inkább vadulásra való. A gyári markolat nem valami jó (De KTM-mintás :-)) )! A színválasztékban lehetne "KTM"-es sárga-fekete verzió is. Kicsit nehéz 13kg körül. 250 000-ért "csak" Deore, XT váltóval.
Tapasztalat
Eddíg 13 évíg egy WHEELER 6600-ast (Full LX) nyúztam. Ehhez gyorsan hozzászoktam, telócsere után 1-1 centi a két geometria között a kölönbség. A fékek kb 50km után bekopnak és iszonyatosan fognak. Jó bicó de a KTM-nevet és a "MADE IN AUSTRIA"-t meg kell fizetni.
Erre ajánlom
Olyanoknak akik használják, de nem gyepálják a bicójukat, bár a váz azt is bírja vélhetően. XC-re tökéletes. Lakótelepi cirkálással ne alázzunk meg egy ilyen gépet.
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NightFly avatar
NightFly
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hihetetlenül gyönyörű! :) Nem egy tucatbringa, megnézik rendesen.
Hátrány
A villát meg kell szokni, nekem néha leragadt a villa amikor a Lockout-ot használtam.
Tapasztalat
Nem éppen olcsóságért mérik....
Erre ajánlom
Hobby kerékpározás, aszfalt, föld, domb, sík mindenhol megáűllja a helyét. Nem fog cserben hagyni..
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Man avatar
Man
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
nagyon süti a kinézete, és viszonylag jó cuccok vannak rajta annak aki nem brutális turás. A fékek nagyon jók
Hátrány
A gyári telója, és a lánc volt az amit le kellet cserélni rajta, amúgy jól bírja a strapát, ja és a kormányt se bírtam rajta sokáig nézni
Tapasztalat
Amikor megvettem a kecót még nem gondoltam olyan komolyan a kerékpársportra, de használatával egyre jobban belezugtam, manapság ha időm engedi alig lehet lerángatni róla.
Erre ajánlom
CC-re kivállóan alkalmas, de durva terepen a lefelé száguldást nem nagyon szereti, kirázza az emberből a lelket. Aki a versenyzést még nem veszi véresen komolyan hanem el-el megy egy két futamra annak teljesen tökéletes
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium triplán húzott


méretek:
  • 38
  • 43
  • 48
  • 53
  • 57

 
színválaszték:
  • antracit-fekete-zöld
  • fekete-antracit-narancssárga

Meghajtás

hajtókar:
Shimano FC-M552
 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

Wellgo C128


Kerék

felni:

Ryde Taurus


Irányítás

kormány:

Ritchey flat


kormányszár:

Ritchey OS 4-axis


kormánycsapágy:
Ritchey Logic,

Ritchey OE Logic Zero Press-Fit


nyereg:

KTM VL-1205


nyeregcső:

Ritchey


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M445
 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

tömeg:

11,9


Geometria

váz geometria kép
KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
KTM Ultra Sport vagy Trek 6300 Disc?
2 válasz
utolsó: 2012. ápr.
KTM Ultra Sport és Ultra Flite között mi a különbség?
1 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Ultra Sport termékkel kapcsolatban: