A 29 - es kerék - már a 26 - oshoz képest. Nekem olyan ézésem volt, mintha eg népautóból átülnék egy sportkocsiba
Vázszerkezet - eddig megmásztam vele minden emelkedőt, amit a kellys viper - emmel em tudtam ( persze ez nem biztos, hogy csak a vázon múlt)
váltó - teszi a dolgát, semmi baj incs vele
telo - ugyancsak teszi a dolgát, bár csak a 2014 - es évben fogom kivinni először Xc - pályára, akkor majd kiderül, aminek ki kell derülnie.
nyereg - nekem iszonyúan kényelmetlen még bringás naciban is.
fékek - hát elég gyatán fognak (különösen a hátsó) , de ez lehet azért van, mert még nem koptak be rendesen
K. 2 hete vettem a 2013 - as modellt. ( Ez idő szerint a 2014 - es modellt még nem lehetett kapni)
Kezdőként olyan kerot kerestem, ami bírja a maratonokat és egy XC - versenyen sem hagy cserben.
Tudni kell, hog ez belépő szintű gép, így nagyon nagy csodát nem szabad várni tőle, de arra tökéletesen elég, hogy valaki vagy megszereti vele a versenyzést vagy megutálja.
Ami az árat illeti:
Ha valaki komolyan gondolja a versenyzést, akkor - szerintem - ennyit ki kell fizetnie egy belépő "versenygépért". Ami ettől többet tud, pl. a big nine 300, az érezetően többe is kerül. De azt kezdő szinten még feleslegesnek érzem.
Ár - érék arány tekintetében szerintem reális az összeg.
Ha valakinek mákja van, ki tud fogni így év vége felé valamilyen akciót a 2013 - as modellekre valamelyik kereskedőnél, akkor "baráti"baráti áron lehet hozzájutni.
Maraton, XC, vagy legalábbis nehéz terep
( ha valaki csak közlekedni szeretne, természetesen arra is jó, de oda túl sok - nem arra készült)