Schwinn-Csepel Woodlands Pro mtb

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 115.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




davidalex avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

GYÖNYÖRŰ!Nem túl csicsás-egyszerűen szép.Csendesen fut.

Hátrány

Összeszerelés?

Tapasztalat

Nálam is elszakadt a lánc, hátsó váltó akadás-"szalajtás" miatt visszamentem a szervízbe, a szervízes fiatalember kipróbálta, s lánccal a kezében tért vissza. Megjavította, azóta tökéletes!Még új, nincs egy hetes, de remélem más probléma nem lesz Vele...

Erre ajánlom

Túrázni!

Ennyiért vettem
135000
Mért tömeg
14500 g
19 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Csepel Woodlands Pro 29”


anyag:

7005 Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"

 
színválaszték:

fekete


villa (teló):
Society 4XR,

Suntour XCT 100mm


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Woodlands

  • 175mm
  • 24/34/42
  • Négyszögtengelyes
  • Alu

lánc:
KMC Z51
fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

14-34


középrész:

Csepel Woodlands

  • Zártcsapágyas
  • Négyszögtengelyes
  • 118 mm

hátsó váltó:
Shimano Altus
 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

alu test, acél keret


Kerék

felni:

Csepel Woodlands 29”

  • Duplafalú
  • Tárcsafékes
  • Gyorszáras

külső gumi:
Schwalbe Rapid Rob,

29x2,25”


Irányítás

kormány:

Csepel Woodlands

  • 31,8/680mm
  • Double-butted Alu

markolat:

Csepel Woodlands 130mm


kormányszár:

Csepel Woodlands

  • 31,8mm
  • Alu

kormánycsapágy:

Csepel Woodlands 1-1/8” félintegrált


nyeregcső:

Csepel Woodlands

  • 27,2x350mm
  • alu

Fék

tárcsafék:

Promax Dsk-320

  • Mechanikus

 
féktárcsa:
  • 180mm elől
  • 160mm hátul

 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Woodlands Pro termékkel kapcsolatban: