Trek 4300 2011 mtb

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.03.)
  • Listaár: 134.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



16-21 (21 vélemény)
Rendezés

Atti avatar
Atti
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Gyönyörű szép májerkék szín, kényelmes nyereg, patent fék (jól beállítva), jó gumi, jó váltó, szép varratok és erősítések a vázon, örök élet garancia!!!
Hátrány
Kicsit nehéz, műanyag pedál (de nem rossz annyira)
Tapasztalat
Jól csillapít a Judy, de egy Rebát jobban szeretnék benne látni. :-)
Erre ajánlom
Túrákra főleg, de egy kicsit tuningolva CC is lehet vele, de egyébként mindenkinek aki szeret bringázni.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Toth Balázs avatar
Toth Balázs
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
ár-érték arány
Hátrány
gyári telója
Tapasztalat
szeretem ezt a iciklit de asszem egy új telót veszek rá mindenképpen
Erre ajánlom
hétköznapi használatra
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sawa avatar
Sawa
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó váz, a legszebb, amit láttam eddig. A kerekek is rendben vannak. Ennyi jó van a bringán.
Hátrány
Vásárláskor cserélve lettek a fékek, hátsó váltó, kormány, stucni, pedál. Gyakorlatilag minden szar, ami gyári rajta, van vele szopás rendesen. Most épp a monoblokk és a hajtómű veszekszik egymással. Az InSync villa gagyi. A nyereg elmegy, de nem túl kényelmes.
Tapasztalat
Nem vagyok egy fanatikus bringás, újrakezdő vagyok, és egy megbízható cuccot akartam, ami nem esik szét alattam 100 km-re a lakástól. Nos, nem pont ilyet vettem. :) Azért annyira nem gáz, de ezért a pénzért (85 újonnan + tuning, én 2 hónaposan vettem jó áron) már van választék. Ha veszel egy ilyen vázat, és arra építesz, jobban jársz.
Erre ajánlom
Vitrinbringásnak, gazdag apuci fiának mindenképpen. Ha mutogatni akarod a bringád a haveroknak, akkor ez kell neked! Ha viszont tekerni is akarsz, akkor vagy vegyél egy szerényebb márkájú, jól összerakott cangát, vagy MINDENT cserélj le ezen, a vázon és keréken kívül. Na jó, a bowdenek maradhatnak. :)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mojzee avatar
mojzee
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Baromira tetszik a váz, bár ez személyes. Tárcsa felfogatás,jó név, alu váz.
Hátrány
gyárilag elég gyengusz alkatrészek,mindenképp csere:pedál,fékek(ha kicsit komolykodni akarsz),és talán 100 kiló felett a stucni is.
Tapasztalat
kicsit drága az alapfelszerelésekkel de amig nincs pénzed a tuningra addig királyul megfelel.jól mászott komoly köveken is de a JUDY kellett hozzá.Nem a gyári InSync.A váza nekem mindent megér.Köv csere: fékek,Promax V-ről,Deore mech.tárcsára.megérdemli a DRÁGASÁGOM.
Erre ajánlom
CC-re mindenféleképpen,de csak a tuninggal
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Batman avatar
Batman
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép, igényes kidolgozás. Jó név.
Hátrány
Gyenge lánc(nyúlik), váltó(recseg, ropog kuplungot ígényel), fék(emelkedőn kitűnő lassulást eredményez), kerekek(88), kormány és ülés.
Tapasztalat
Nagypapámnak volt egy 3/4-es férfi kerékpárja. Simán hazatekert minden nap 20 éven át a kiserdőn keresztül az a mai napig a fészerben áll, csak fel kell pumpálni a kerekeit.
Erre ajánlom
A vasárnapi, verőfényes délutánokon, sík terepen lehetőleg aszfalton. A lejtőket is jól bírja, ha már vettél hozzá fékeket.
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Franczy avatar
Franczy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Masszív és gyönyörű váz, hibátlan működés.
Hátrány
Elég olcsó váltó szett.
Tapasztalat
Merdia Matts Striker-hez hasonlítható leginkább, de nekem annál jobban bejön.
Erre ajánlom
Általános felhasználásra tökéletes, de némileg nem árt feltuningolni.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-21 (21 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 13
  • 16
  • 18
  • 19.5
  • 21
  • 22.5
  • 24

 
színválaszték:

Fekete


villa (teló):
Spinner 300

Meghajtás

hajtókar:

Shimano M311


fogaskoszorú:
Sram PG-820
első váltó:

Shimano M310


hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Wellgo fém taposó


Kerék

felni:

Bontrager Camino


első agy:

Formula FM21


hátsó agy:

Shimano RM30


külső gumi:

Bontrager LT3, 26x2.0


Irányítás

kormány:

Bontrager SSR, 25.4mm, 25mm emelkedés


kormányszár:

Bontrager SSR, 25.4mm


nyereg:

Bontrager Evoke 1


nyeregcső:

Bontrager SSR, 31.6mm, 20mm hátranyúlás


Fék

 
féktest:

Tektro V


 
fékváltó kar:
Shimano Altus
 
további információk:

Váz: Alpha fekete alumínium félig integrált fejcsapágy, formázott alsó cső belső erősítéssel, formázott felső cső, egycsöves támvilla, kovácsolt papucsok csomagtartó és sárvédő rögzítő szemekkel, cserélhető váltófül


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 4300 termékkel kapcsolatban: