Csepel, Neuzer, Trek országúti kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott országúti termékek
anyag: HiTen acél | hajtókar: Csepel Teta, 53/39T | hátsó váltó: Shimano Tourney A050, 7sp | fokozatok száma: 2x7 | féktest: Mini-V | fékkar: Csepel | tömeg: 13,1 kg
anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: Prowheel Ounce 520C 50/34T | hátsó váltó: Shimano Sora | fokozatok száma: 2x8 | féktest: Alhonga V-fék | fékkar: Alhonga
anyag: 6061 alumínium | hajtókar: Csepel Teta, 53/39T | hátsó váltó: Shimano Tourney A050, 7sp | fokozatok száma: 2x7 | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel | tömeg: 10,5 kg
anyag: 6061 alu | hajtókar: Prowheel Ounce 522c 34/50t | hátsó váltó: Shimano Claris, 8 seb. | fokozatok száma: 2x8 | féktest: Shimano Tiagra, v | tömeg: 11,7 kg
anyag: 100 sorozatú Alpha alumínium,, DuoTrap S kompatibilis, rejtett sárvédő rögzítési pontokkal | hajtókar: Vuelta Corsa, 50/34 (compact) | hátsó váltó: Shimano Claris | fokozatok száma: 2x8 | féktest: Alu cantilever fék | fékváltó kar: Shimano Claris
váz (országúti): Ultralight 300-as sorozatú Alpha alumínium, láthatatlan hegesztési technológiával, kúpos homlokcső, belső bowden vezetés, DuoTrap S kompatibilis, BB86.5, direct mount fék rögzítési pontokkal | anyag: Ultrakönnyű 300-as sorozatú Alpha alumínium | hajtókar: Shimano 105, 50/34 (compact)
váz (országúti): SingleSpeed / Fix, 4130 duplán húzott CroMo | anyag: Duplán húzott CroMo | hajtókar: Csepel Teta 44T | féktest: Csepel Stupor | fékkar: Csepel Piton | tömeg: 9,9 kg
anyag: Alumínium | hajtókar: Prowheel Pince522C 34/50T | hátsó váltó: Shimano Claris | féktest: Shimano BR-R317 | fékváltó kar: Shimano Claris
anyag: 6061 Alumínium | hajtókar: PROWHEEL A1 220 42/52T | hátsó váltó: SHIMANO A070 | fokozatok száma: 3x7 | féktest: Tektro
váz (országúti): Ultralight 700-as sorozatú OCLV karbon, továbbfejlesztett cső optimalizálással, kúpos homlokcső, BB90, belső bowden vezetés, DuoTrap S kompatibilis, Ride Tuned ráhúzós nyeregcső | anyag: Ultralight 700-as sorozatú OCLV karbon | hajtókar: Shimano Ultegra, 50/34 kompakt










