Wilier La Triestina országúti

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 302.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

bam76 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Fehéret és Campa Veloce-vel szereltet szerettem volna venni, de ahol rendeltem, már nem volt:-( Így lett fekete és Shimano 105... A matt fekete színt egyáltalán nem bánom,sőt!! A váltás is megteszi, és nem mellesleg nem került több pénzbe a bringa.

  • Igényes festés, hajlított felsőcső, karbon első villa
  • kellően merev váz, belső bovdenvezetés
  • kiváló ár-érték arány
  • FSA custom Wilier kiegészítők 
  • custom Wilier fehér nyereg
  • jól gyorsítható és kezelhető
  • meglepően jól bírják a strapát a Maxxis Detonator gumik
  • kényelmes kormánybandázs

Nagyon szép bicikli!!!

Hátrány

Sajnos elfogyott a custom Wilier stucni és nyeregcső (persze ez csak esztétikai). Kb. 2000 km után sikerült leharcolnom a jobb oldalon a bandázst a kormányvégről, fogalmam sincs, hogy sikerült... letekertem és visszaraktam, azóta már mentem legalább ugyanannyit, semmi baja sincs (betekerő felrakását vállalom:D).

Hát a Shimano wh501 kerékszett nekem nem vált be, meglehetősen gyorsan sikerült felütnöm a hátsót, igaz azóta is azt használom. Most vettem egy Fulcrum Racing 5-öt, az klasszisokkal jobb. Hétköznapokra viszont maradok a shimano kerekeknél.

 

Erre ajánlom

országúti edzés, versenyzés, vagy csak úgy suhanni és fogadni az elismerő pillantásokat

Ennyiért vettem
234000
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Igényes és szép alumínium váz, ívben hajlított támvillák, amik a komfortot valamilyen szinten fokozzák.
  • Szép vastag alsócső és tömeges középcsapágyház gondoskodik arról, hogy ne legyen probléma a merevségével, ugyanakkor nem kelti bumpszli sörösdoboz hatását. Értenek a széphez.
  • Mivel távol-keleten készül, így relatíve olcsó, és jó ár-érték arányú itthon (itt a wiggle-ös árakkal nem foglalkozom. Angliában ezek a gépek nagoyn komolyan TÚL VANNAK ÁRAZVA.)
  • Megbízható alkatrészlista. Korábban Ritchey, mostanság FSA kiegészítők, igaz, azokból az "alja", de legalább tudni fogod, honnan származik a gép tömege. :)
  • Az FSA teljesen pofás kiegészítőket készít, Wilier feliratos stucni, kormány, hajtókar, bandázs-kormányvégdugó, a hajtókart mégegyszer kiemelem! Sőt, egyes Wiliereken olyan FSA fékeket is találsz, amik szintén wilier feliratosak.
  • Szép és megragadja a tekintet a La Triestina. 
Hátrány
  • Nincs élettartam garancia a vázra? Kár.
  • Nagyon nehéz kiegészítőkkel szerelik ezt az országúti gépet.
  • Elfogyott a Wilier feliratos Look Kéo pedál :@
  • Az a ChengShin gumi, ami rajta van, na, az hátrány. Nekem hátul már kezdi a végét járni. :)

 

Tapasztalat

Frissítsek?

Egyre jobban szeretem. Ha odalépek, nyúlik, mint a rágógumi. Na de nem a váz, meg nem a kerék nyeklődik, hanem a távolság köztem és az épp' elhagyott oszlop közt. Pillanatok alatt gyorsul fel, a tempót tartani meg magától tudja, így én már fölösleges vagyok.

Fordulékony, kezes, gyorsan reagál. Aztán így nem félsz vele sehol, tudod, hogy nem fog visszafogni a váz-gépezet.

Jelen állás szerint a felni gumírozását fogom majd kukázni lassan, mert elég gyors ütemben kopik hátulról. Még gondolkozom, hogy GP4000S vagy sima Grand Prix legyen, esetleg UltremoZX. ^^

Erre ajánlom

Nagyon sokat kell hajtani, mert csak akkor fogod szeretni : )

Csatolt képek
Wilier La Triestina  2011 országúti
Wilier La Triestina  2011 országúti
Wilier La Triestina  2011 országúti
59 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Az alap alu modellen is érződik, hogy a Wilier nem véletlenül szállít a profi csapatoknak. Jól eltalált a geometria, nagyon szép a váz, a rejtett bowdenvezetés pedig szerintem extrának számít ebben a kategóriában. Nagyon jól gyorsítható, merev és fordulékony.

Veloce hajtáslánccal szerelték ezt a Wilier országútit, ami kicsit vegyesre sikeredett, mert különböző évjáratú alkatrészek kerültek rá, a lánc és a fogaskeréksor pedig Miche. Kifejezetten örültem, hogy a fékváltókar még az a régebbi kiadás, amelyik felfelé 3-at, lefelé 5-öt tud egyszerre váltani, mert az újabbakból ezt már lebutították. Eredetileg 52-39 hajtókarral lett volna, de én 50-34-et kértem helyette. Pozitív, hogy a boltban némi felárért cserébe simán lecserélték.

A kiegészítők is vegyesre sikeredtek, Ritchey stucni, kormánycsapágy és kormány került a bringára és FSA nyeregcső. Mindegyik kiegészítő az elfogadható kategóriába tartozik, és nekem nincs is szükségem ennél jobbra. Ha valaki faragni akar a La Triestina súlyán, akkor érdemes ezeket lecserélgetni, de a funkcióját mindegyik tökéletesen ellátja.

Hátrány

A Miche sor és lánc meglepetés volt, csak otthon vettem észre, és szerintem még a boltban sem tűnt fel senkinek, hogy ezzel szerelték a gyárban. Ezzel azóta sem barátkoztam meg, mert hangosan fut a lánc és nem is tökéletes a váltás. Ha a lánc és a sor csereéretté válik, biztosan Campa cuccok kerülnek a helyükre. A sor 12-27-es, aminél túl nagyok az ugrások, ezért legközelebb a 12-25-öt fogom választani, habár néha nem jön rosszul a 27-es fogaskerék.

A kerekek eredetileg Ambrosio Evolution felni, Campa Xenon első agy és Miche Racing Box hátsó agy volt, 32 db 2,0 mm-es küllővel. Szépek voltak a felnik, és nagyon tetszett a hátsó agy, de a 65 kg-os súlyomhoz képest brutálisan nehezek voltak ezek a kerekek, ezért most Fulcrum 5 forog helyettük.

CST Ultraspeed gumik voltak rajta, amelyekkel kapcsolatban vegyesek az érzelmeim. 3000 km után szálszakadás miatt kellett cserélni a hátsót. Ez nagyon gyenge futásteljesítmény, viszont 3000 Ft körül van az ára, így a Ft/km arány már kifejezetten jó, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy 216 grammosak ezek a külsők. Elég gyenge a tapadása, és kényelmetlen is, szóval az új gumi Vittoria Zaffiro Pro lett.

Tapasztalat

Egy év használat után nagyon elégedett vagyok a Wilier La Triestina bringával, tényleg élmény vele menni. A felszereltségén látszik, hogy igyekeztek jóárasítani a bicajt. Számomra ez teljesen rendben is van, mert pénzkidobásnak éreztem volna többet kiadni pl. egy szuperkönnyű karbon nyeregcsőre, amire semmi szükségem, amin pedig fejleszteni akartam rajta, azt apránként megtettem.

Erre ajánlom

Országúti edzés, versenyzés.

Ennyiért vettem
215000
Csatolt képek
Wilier La Triestina  2011 országúti
41 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zooki14 avatar
47 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Ez egy nagyon jó olasz versenybringa nagy multal rendelkezik igaz hogy magyarországon még nem nagyon ismerik, de azért nagyon jó és olcsó hihetetlenül össze van rakva a bicikli eddig semmit nem kellett rajta cserélni és egy darabig nem hiszem hogy kell. A következő amit cserélek az a gumi lessz egy 5000 kilóméter mulva. Nagyon megbízható bicikli ez a Wilier országúti, az alkatrészei is el vannak találva én nekem Campagnolo szett van rajta(hajtókar, lánc, kazetta, féktest, fékváltókar, monoblok). Ambrosio evolution felnikkel használom és nagyon jól megy. a magyar aszfaltokra is jó nem érezni nagyon rajta, hogy milyen az aszfalt minősége.

Hátrány

nincs

Tapasztalat

Szerintem nagyon megéri ezt választani ez és a szintén wilier montegrappában gondolkoztam de annak a felszereltsége nem volt ennyire jó. Az ára nem olyan sok ahoz képest hogy milyen jó a La Triestina. Visznylag ólcsó is én kezdőbringának használom, de elötte mtb vel mentem vele aszfalton. Lookos pedállal használom az is nagyon bevált.

Erre ajánlom

országuti

Csatolt képek
Wilier La Triestina  2012 országúti
36 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):
Wilier Triestina,

2012


anyag:

Triplán húzott alumínium


méretek:
  • XS (43 cm)
  • S (45 cm)
  • M (48 cm)
  • L (50 cm)
  • XL (52 cm)
  • XXL (54 cm)

 
színválaszték:

Fekete - fehér - piros


villa (merevvilla):

Karbon


Meghajtás

hajtókar:
FSA Gossamer Megaexo,

50/34T


középrész:

FSA Gossamer


első váltó:
Shimano 105
hátsó váltó:
Shimano 105
 
fokozatok száma:

2x10


pedál:

Nem tartozék


Kerék

külső gumi:
Maxxis Detonator
 
komplett kerék:
Shimano WH-R501

Irányítás

 
bandázs:

Velo Cork


kormányszár:
FSA OS 190
kormánycsapágy:

FSA Orbit IS


nyereg:

Prologo Phorma


nyeregcső:
FSA SL-280

Fék

 
féktest:

FSA Gossamer


 
fékváltó kar:
Shimano 105
tömeg:

9 kg


Geometria

váz geometria kép
1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Első Országútinak Wilier Montegrappa vs. Trek 1.2 vs. Giant Defy 2
4 válasz
utolsó: 2014. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Wilier La Triestina termékkel kapcsolatban: