Wilier La Triestina országúti

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 302.000 Ft

Használt Wilier La Triestina eladó
99.000 Ft
új árához képest: -67%

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Igényes és szép alumínium váz, ívben hajlított támvillák, amik a komfortot valamilyen szinten fokozzák.
  • Szép vastag alsócső és tömeges középcsapágyház gondoskodik arról, hogy ne legyen probléma a merevségével, ugyanakkor nem kelti bumpszli sörösdoboz hatását. Értenek a széphez.
  • Mivel távol-keleten készül, így relatíve olcsó, és jó ár-érték arányú itthon (itt a wiggle-ös árakkal nem foglalkozom. Angliában ezek a gépek nagoyn komolyan TÚL VANNAK ÁRAZVA.)
  • Megbízható alkatrészlista. Korábban Ritchey, mostanság FSA kiegészítők, igaz, azokból az "alja", de legalább tudni fogod, honnan származik a gép tömege. :)
  • Az FSA teljesen pofás kiegészítőket készít, Wilier feliratos stucni, kormány, hajtókar, bandázs-kormányvégdugó, a hajtókart mégegyszer kiemelem! Sőt, egyes Wiliereken olyan FSA fékeket is találsz, amik szintén wilier feliratosak.
  • Szép és megragadja a tekintet a La Triestina. 
Hátrány
  • Nincs élettartam garancia a vázra? Kár.
  • Nagyon nehéz kiegészítőkkel szerelik ezt az országúti gépet.
  • Elfogyott a Wilier feliratos Look Kéo pedál :@
  • Az a ChengShin gumi, ami rajta van, na, az hátrány. Nekem hátul már kezdi a végét járni. :)

 

Tapasztalat

Frissítsek?

Egyre jobban szeretem. Ha odalépek, nyúlik, mint a rágógumi. Na de nem a váz, meg nem a kerék nyeklődik, hanem a távolság köztem és az épp' elhagyott oszlop közt. Pillanatok alatt gyorsul fel, a tempót tartani meg magától tudja, így én már fölösleges vagyok.

Fordulékony, kezes, gyorsan reagál. Aztán így nem félsz vele sehol, tudod, hogy nem fog visszafogni a váz-gépezet.

Jelen állás szerint a felni gumírozását fogom majd kukázni lassan, mert elég gyors ütemben kopik hátulról. Még gondolkozom, hogy GP4000S vagy sima Grand Prix legyen, esetleg UltremoZX. ^^

Erre ajánlom

Nagyon sokat kell hajtani, mert csak akkor fogod szeretni : )

Csatolt képek
Wilier La Triestina  2011 országúti
Wilier La Triestina  2011 országúti
Wilier La Triestina  2011 országúti
59 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):
Wilier Triestina,

2012


anyag:

Triplán húzott alumínium


méretek:
  • XS (43 cm)
  • S (45 cm)
  • M (48 cm)
  • L (50 cm)
  • XL (52 cm)
  • XXL (54 cm)

 
színválaszték:

Fekete - fehér - piros


villa (merevvilla):

Karbon


Meghajtás

hajtókar:
FSA Gossamer Megaexo,

50/34T


középrész:

FSA Gossamer


első váltó:
Shimano 105
hátsó váltó:
Shimano 105
 
fokozatok száma:

2x10


pedál:

Nem tartozék


Kerék

külső gumi:
Maxxis Detonator
 
komplett kerék:
Shimano WH-R501

Irányítás

 
bandázs:

Velo Cork


kormányszár:
FSA OS 190
kormánycsapágy:

FSA Orbit IS


nyereg:

Prologo Phorma


nyeregcső:
FSA SL-280

Fék

 
féktest:

FSA Gossamer


 
fékváltó kar:
Shimano 105
tömeg:

9 kg


Geometria

váz geometria kép
1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Első Országútinak Wilier Montegrappa vs. Trek 1.2 vs. Giant Defy 2
4 válasz
utolsó: 2014. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Wilier La Triestina termékkel kapcsolatban: