- Igényes és szép alumínium váz, ívben hajlított támvillák, amik a komfortot valamilyen szinten fokozzák.
- Szép vastag alsócső és tömeges középcsapágyház gondoskodik arról, hogy ne legyen probléma a merevségével, ugyanakkor nem kelti bumpszli sörösdoboz hatását. Értenek a széphez.
- Mivel távol-keleten készül, így relatíve olcsó, és jó ár-érték arányú itthon (itt a wiggle-ös árakkal nem foglalkozom. Angliában ezek a gépek nagoyn komolyan TÚL VANNAK ÁRAZVA.)
- Megbízható alkatrészlista. Korábban Ritchey, mostanság FSA kiegészítők, igaz, azokból az "alja", de legalább tudni fogod, honnan származik a gép tömege. :)
- Az FSA teljesen pofás kiegészítőket készít, Wilier feliratos stucni, kormány, hajtókar, bandázs-kormányvégdugó, a hajtókart mégegyszer kiemelem! Sőt, egyes Wiliereken olyan FSA fékeket is találsz, amik szintén wilier feliratosak.
- Szép és megragadja a tekintet a La Triestina.
- Nincs élettartam garancia a vázra? Kár.
- Nagyon nehéz kiegészítőkkel szerelik ezt az országúti gépet.
- Elfogyott a Wilier feliratos Look Kéo pedál :@
- Az a ChengShin gumi, ami rajta van, na, az hátrány. Nekem hátul már kezdi a végét járni. :)
Frissítsek?
Egyre jobban szeretem. Ha odalépek, nyúlik, mint a rágógumi. Na de nem a váz, meg nem a kerék nyeklődik, hanem a távolság köztem és az épp' elhagyott oszlop közt. Pillanatok alatt gyorsul fel, a tempót tartani meg magától tudja, így én már fölösleges vagyok.
Fordulékony, kezes, gyorsan reagál. Aztán így nem félsz vele sehol, tudod, hogy nem fog visszafogni a váz-gépezet.
Jelen állás szerint a felni gumírozását fogom majd kukázni lassan, mert elég gyors ütemben kopik hátulról. Még gondolkozom, hogy GP4000S vagy sima Grand Prix legyen, esetleg UltremoZX. ^^
Nagyon sokat kell hajtani, mert csak akkor fogod szeretni : )


