Sram Hidraulikus tárcsafék

33 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 27.000 Ft

ÚJ Sram Rival Flat Mount féktest Hidraulikus eladó
30.000 Ft
új árához képest: 11%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



16-30 (33 vélemény)
Rendezés

Márkus János avatar
Márkus János
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó(15-ért vettem), jól fog, nem kell utána állítgatni, mint a drótosoknál.
Hátrány
Majd lent.
Tapasztalat
Nekem 160-as van elöl, jól fog, de azért foghatna jobban is kipróbálom nagyobb tárcsával és jobb fékpofával. A hátránya az hogy légtelenítés után a újra be kellett állítani az egészet, mert a fékpofák helyzete megváltozott. Nagyon könnyű légteleníteni és viszonylag ritkán kell, mert ha kinyitod az olaj tartály fedelét, amikor levegős a rendszer, és meghúzod a fékkart akkor látod feljönni a buborékokat.
Erre ajánlom
160-assal könnyű cc, 180assal dúrva cc, light freeride, 200-assal dh, dúrva freeride
Szerinted hasznos?

T.balazs avatar
T.balazs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Hátrány
pár év után újra hozzászólnék. A szokásos évi atomokraszedés mellett azóta is tökéletes. A tárcsát azóta már megfordítottam,de esőben ugyanúgy vonyít mint eddig,úgyhogy ezt vagy elviseled vagy nem.Ha szarul van légtelenítve akkor tényleg rá tudod csukni a kart az ujjadra,de melyiknél nem? A légtelenítést évente egyszer,a komplett szétszedéskor és összerakáskor elég elvégezni,majd az első intenzív használatú nap után újra:ekkor lesz tökéletes(Mindennap mindenhová bringával megyek) Azért az új bringámra beújítok egy M6Ti-t mert ojjan szép!
Tapasztalat
Egyébként tényleg nehéz hozzá kapni mondjuk új fékkart,ha átment rajta egy dömper,de aki tud mondani ebben a szaros országban egy szaros kereskedőt akinek akárcsak egy darab nem-kopó alkatrésze(nem betét és nem tátcsa és nem hidraulikacső) van akármilyen hidraulikus Tf-hez,annak az egész bringás baráti körét meghívom annyi sörre amennyit meg tud inni.
Szerinted hasznos?

Tbiro! avatar
Tbiro!
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű, jól adagolható, nagyon jól fog, 4 dugattyú.
Hátrány
Talán az, hogy amíg nincs bekopva addig kicsit gyengén fog.
Tapasztalat
Nekem elől-hátul ez van. Eddig nagyon megvagyok vele elégedve.
Erre ajánlom
Bármire
Szerinted hasznos?

PsYcHo DH avatar
PsYcHo DH
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
már leírtam
Hátrány
ezt is
Tapasztalat
már korábban írtam azóta elkopott a gyári betét hátul ezért + tuningoltam 1 fordával:) iszonyat jó lett!!!! bár még így is üvölt vizesen. jobban adagolható ezzel mint az xt pofával elöl ajánlom minden vállalkozó kedvu figyelmébe érdemes azt a 1,5 2 orát rászánni és + csinálgatni nem kell hozzá semmi speckó cucc csak 1 furész, reszelo, pillanatragaszto, és némi turelem. az utobbi a vége fele elvész de + éri. a tobbi változatlan marha jo cucc
Erre ajánlom
cc tol DH ig minden
Szerinted hasznos?

smndvjnfs avatar
smndvjnfs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
faszául adagolható, szép a féktest
Hátrány
nekem a gyári fékkarnál egy kicsit távolvan és mesze kel elnyúlni a karért pedig az ujjaim 10centisek, szar hejen van a légtelenítője.
Tapasztalat
180 as tárcsával fogmint az atom és már ráfér szerintem hülye hejen van a légtelenítője vagy én vagyok hüje de légtelenítéskor kaptak a pofák a fékléből azóta is avval megy csak néha sipákol szóval jó
Erre ajánlom
fr és cc re én is ccre
Szerinted hasznos?

PsYcHo DH avatar
PsYcHo DH
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
jól néz ki iszonyat jól lehet adagolni! és nem törik le 1-1 visszapillatótól sem :DDD
Hátrány
nem árt néha szétszedni és jól áttakarítani esetleg a szimeringeket kicserélni, dugattyúkat felpolírozni
Tapasztalat
szerintem + éri az árát én használtan vettem szimeringeket cseréltem benne és a dugattyúkat políroztam fel és dot 3 as olajjal feltöltöttem még a gyári pofa van benne de már nem sokáig húzza ahogy elnézem. olcsón fel lehet újítani ha szükséges.
Erre ajánlom
FR/DH
Szerinted hasznos?

Bikerboi avatar
Bikerboi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kicsit tálán jobban fog a bowdenes Hayes-emnél...
Hátrány
Nincs már hozzá alkatrész. Nekem a hátsó fék alig fog olaj és fékpofa csere után is,a fékart,pedig kicsit nehezen lehet állítani...
Tapasztalat
Eladó nem kell senkinek,egy komplett fékszett első-hátsó!! 50 rugóért tárcsákkal?
Erre ajánlom
Végülis mindenkinek,xc-től,a nem túl durva dh-ig,mert fog,csak nem túl jól...
Szerinted hasznos?

Bill® avatar
Bill®
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem nagyon jól adagolható fék, és árban is jó.
Hátrány
Évente legalább egyszer légteleníteni kell.
Tapasztalat
Nekem nagyon bejön ez a fék, elől használom, és fog rendesen. A legjobb benne hogy nagyon jól adagolható!
Erre ajánlom
Freeride
Szerinted hasznos?

orosz lászló avatar
orosz lászló
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
már írtam korábban de azóta rátekertem3000km-t. 3.5 perc leereszteni, és légmentesen feltölteni. peugeot olajjal van feltöltve. Újra mag kellet vele tanulnom bringázni, ég és föld a széria önmagával szemben.
Hátrány
elfogult vagyok
Tapasztalat
Aki fikázza, csináljon mindent körültekintőbben, akik kipróbálták nem hitték el.
Erre ajánlom
lásd korábban
Szerinted hasznos?

T.balazs avatar
T.balazs
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jó a kábel,műgyantás pofával nagyon jól fog, jól adagolható*,XT-,grimeca-kompatibilitás,valamint sokan mások is gyártanak hozzá cuccokat.Széles pofaválaszték. még valami: a fékkarral a három év alatt kb.:20 visszapillantótükröt törtem le pl.az Andrássy úton és még mindig egyenes.
Hátrány
Most már nehéznek számít,de amikor én vettem akkor még csak XT-t lehetett kapni.Ha injekciós fecskendővel alulról tőltöd fel olajjal(ahogy kell) akkor a fékkarnál levett fedélnél felfelé kispriccel a folyadék,mert kispórolták belőle azt a rugóacél lemezkét ami az XT-nél megvan(nekem 10 percbe kerűlt legyártani két ilyet).Évente egyszer atomokra kell szedni,és ellenőrizni a dugattyúkat,mert idővel némelyik beragad,és ilyenkor fikázzák az elöttem író dilettáns segfejek,hogy rosszul adagolható.(igazából az fájt amikor az egyik azt írta,hogy nem kell légteleníteni:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!) Szóval ekkor van vele egy kis meló: kivenni a dugókat,és 1500-as papírral lecsiszolni a koszt az oldalpalástról,majd visszarakni. JA elfelejtettem,hogy vizesen vonyít,mint állat.Bár a kolléga elöttem ajánlja a tárcsa megfordítását.Lehet benne valami,mert egyedűl a grimecánál néz erre a tárcsa.
Tapasztalat
igazából a center a villával nem tudom felmérni az igazi képességeit (kb 3centit hátrahajlik a villa satuféknél,nemtom mikor fog eltörni)
Erre ajánlom
Bárkinek.elől 200-as tárcsával
Szerinted hasznos?

freeride69 avatar
freeride69
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hazai viszonylatban olcsó,lehet kapni!!! és mivel megegyezik a Grimeca system 8-al így lehet hozzá szerezni tuning cuccokat.A fékkábel nem karcolja a váz fényezését a tuti bevonatnak köszönhetően.
Hátrány
Nagy lejtmenetben hamar felmelegszik,elveszti a fékerejét,utána kell pumpálni.
Tapasztalat
Nekem nem volt nagyobb gondom vele,bár dh-ra ez már kevés de ha tuningolod(fékpofa,tárcsa)akkor ki lehet hozni belőle a maximumot ami akár freeride felhasználásra is jó.
Erre ajánlom
Cc-seknek kis tárcsával,freeridereknek 200-as tárcsával és puha xt fékpofával!!!!
Szerinted hasznos?

onecarlo avatar
onecarlo
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Miután felpoliroztam pöpecűl néz ki,mezei fékolaj(én dot5-öt használok),jól adagolható
Hátrány
Sajnos semmi alkatrész nincs hozzá, nyomáspont nem állitható
Tapasztalat
jagwire, vagy simano gyantás pofával állatul fog,2-éve használom a villám miatt talán nem 100%-os
Erre ajánlom
Bárkinek, bármire
Szerinted hasznos?

Márk avatar
Márk
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Komoly kinézet jól fog legalábbis 200as tárcsával és jagwire fékbetéttel
Hátrány
Hátul elösször 160as tárcsával volt de nem sokat ért esőbe hóba hülye hangja van
Tapasztalat
Ez az első tárcsa fékem eddig avid 2.0ás v fék volt de annál ezerszer jobb!
Erre ajánlom
Ds,Fr,DH
Szerinted hasznos?

orosz lászló avatar
orosz lászló
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól átgondolt, 4 dugattyú gyorsasági motoroknál bevált nálam se lehet rossz.
Hátrány
gyári fékbetétet cseréld jagwire-re méghozzá műgyantásra, az eredmény ég és föld. Odaadóan légteleníts.
Tapasztalat
jól állítsd be a féktartály visszintesét, és legyen benne elég olaj különben elázkozod a fejlesztőket. fejjel lefelé nem muszáj a bringát szállítani.
Erre ajánlom
aki nem fél pár gramm plussztól, és imádja a betonfal fékerőt
Szerinted hasznos?

joo-e avatar
joo-e
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
szep kidolgozas,jol adagolhato fekero,+allithato fekkar a 90 fokos becsatlakozas es az acelszovetes600 bar nyomast kibiro olajvezetek!
Hátrány
az eredeti fekpofa eleg gyengecskere sikeredett.
Tapasztalat
freeride ra megerdemel egy 200 as tarcsat/xt/.no meg a tarcsa akinek ijen fekje van forditsa meg a tarcsat a megadott menetirannyal szembe sokkal jobb a fekero nem rezonal be a tarcsa,probaljatok ki!
Erre ajánlom
xc,fr
Szerinted hasznos?

16-30 (33 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.