Gepida Alboin 200 női trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 112.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Gepida Alboin 200 női terméket!
Légy TE az első!
A Gepida Alboin 200 női termékhez hasonló Gepida Alboin 200 véleményei:
1-15 (28 vélemény)
Rendezés

rcs2003 avatar
78 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Szép megjelenésű kerékpár (fehér alapszín/piros motívum/fekete alkatrészek)

-A váz erős, teherbírónak tűnik, de a felszereltség az összképet lerontja

-Mindennapi egyszerű használatra teljesen alkalmas, ha az illető 90kg alatti (lásd hátrányok)

-Hajtása a kategóriájának megfelelő merevségű

-Első agydinamó, komplett világítás, csomagtartó, sárvédő gyárilag van rajta

-Váltókarok meglepően jól működnek, határozottan kattan, könnyű billentésű

-Leggagyibb Promax V-fékek de teszik a dolgukat ahogy kell, elöl nagyon jó a fékerő, hátul elfogadható (talán bekopik még kicsit jobban)

Hátrány

-MENETES RACSNIVAL van szerelve... nem hiszem el hogy 150+ ezer Ft-nál még képesek az ember szemét kiszúrni ilyesmivel, 2022-ben. Ez a példány máris jól látható tengelyhajlást szenvedett, pedig alig volt hajtva. Ennek folyományaként a jobbra-balra táncoló racsnin művészet az egyébként is kotyogó, oldalra nyeklő-csukló tourney váltót normálisan beállítani.

-Menetes kormánycsapágy és ékes stucni. Ezt sem kell részletezni, 150ezres kategória és pontosan ugyanott tartunk mint a Tesco kerékpárok minősége.

-Csavaros kerékrögzítés, ez szubjektív de én utálom

-Hajtókar is hajlik mint a nád. Kb lehetetlen úgy beállítani az első váltót hogy ne súrolja az első átdobót valamelyik oldalról. A lánctányérok is járnak szépen jobbra-balra. Kövérebb embereknek meg fog gyűlni a baja ezzel a kerékpárral.

-A Zoom teleszkóp egy faék egyszerűségű cucc, borzalmasan mozog és ormótlanul rúg vissza, nincs semmiféle állítási lehetőség

-Pedál valószínűleg kuka lesz hamarosan de nem ítélkezem előre mert még új :D

Tapasztalat

Konkrétan erről a modellváltozatról van szó (női, fehér): https://gepida.hu/hu/webshop/bicycle/30220316-44a-alboin-200-28-l-21s

Rokon hozta hogy nézzem meg mert a váltó kerreg. Beállítottam, átnézegettem tetőtől talpig és mentem vele egy kört az utcában. Nem rossz kerékpár, de ennyiért azért nem teszkós minőségű hajtást és menetes racsnit várna el az ember 2022-ben, válság ide vagy oda, ez nem ezen múlott.

Erre ajánlom

Boltbajárás, "anyuka-bicikli" felhasználás, rövidebb túrák.

Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2022 trekking
A kép teljesen megfelel a valóságnak.
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

weanti avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

* jo felszereltseg: 3x7 sebesseg, teleszkop, csomagtarto, dinamo, sarvedo

* az agydinamo es a lassan halvanyulo hatso vilagitas remek (!), az elso lampa fenyereje is korrekt

* korrekt valto

* korrekt ules

* korrekt teleszkop

Hátrány

* "gyari" felszereltseg es osszeszereles minosege:

    * a hatso vilagitas konzolja kicsit ferden lett felhegesztve

    * gyenge gyari tamaszto, ami foleg akkor utkozik ki ha az ember bringas taskat cipel a hatso ulesen

    * a hatso vilagitas vezetekei nagyon vekonyak es szabadon lognak. Attol felek, hogy egy szep napon elszakadnak. (FRISSITES: evente 1 vagy 2 alkalommal megtorik a vezetek, ilyenkor egy kicsit visszavag, visszadug, mukodik)

    * a 2017es modell festeke konnyen kopik

    * gyarilag gyenge minosegu muanyag (!) pedalok par honap alatt szetmentek

    * gyenge minosegu gyari (KENDA) gumik: gyorsan koptak es 3x kaptam defektet rovid ido alatt

    * a kormanyon a gumi burkolat kenyelmetlen es kb 2 cm-el tullog a kormany szelen

    * gyenge minosegu gyari fekbetetek

    * nehez (kb 17kg)

Tapasztalat

En varosi hasznalatra hasznalom (heti kb 100-150 km). Eddig nagyjabol 3500 km-t mentem vele es elegedett vagyok, megerte az arat. (pl. Balaton megkerulest is jol birta, de 40-50 km utan azert jol jott, hogy van kiparnazott feneku bringas gatya.). Egyenesfutasban a legjobb, dombmaszasra jol jonne egy nagyobb fogaskerek.

Bar a hatranyok listaja hosszu, de ezek aprosagok, amik nem okoznak komoly kellemetlenseget illetve konnyen orvosolhatoak.

Amit lecsereltem illetve vettem ra: pedalok, kulacstarto, gumik (schwalbe road cruiser), tamaszto, fekbetetek tobbszor, lanc+fogaskerek (kopas miatt, kozepgeneral kereteben), lancvedo, markolat.

Az uj kulso gumikkal sokkal jobban gurul a bringa!

 

FRISSITES: 2019.04.05. Majdnem 2 ev es kb 8000 km utan.

Kb 8000 km utan sincs komolyabb problemam vele. Rendszeres karbantartas meghalalja a torodest.

Erre ajánlom

Varosi hasznalat, nehany 10 km-es turak.

Balaton tura sem gond vele.

Ennyiért vettem
110000
Mért tömeg
17000 g
32 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gémes avatar
1 vélemény
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon tetszik :D

Agydinamó

Nagyon kényelmes

Egy tapasztalt bringásnak vagy megfelelő folyamatos karbantartás mellett nagyon megbízható.

Hátrány

Vételkor egyértelmű hátrány a markolat és a pedál. 

Az alap felszerelés nem egy örök darab, szépen lassan új bicikli lesz egy erős alap vázon, de szerintem ez igaz az összesre ebben a kategóriában.

Tapasztalat

Egy év alatt 3200 km mentem és az alábbi nagyobb szervizekre volt szükség.

Elején volt 4 defekt de kiderült hogy nem fújtam elég keményre és a belső mozgása miatt lyukadt ki.

Lecseréltem a pedált mert eltört két hónap alatt.

Lecseréltem a markolatot mert az alap tényleg nagyon rossz fogású.

Lecseréltem a kormányt egy egyenesre mert így jobban tetszik az egész és kapott két szarvat is a jobb fogás érdekében így sportosabban néz ki és mégis jó hosszabb utakra is a fogása.

Hátsó fogaskerekeket  le kellett cserélni meg a láncot is és azt mondták a boltban hogy a hajtóművet is le kell lassan. ez részben az én hibám mert télen nem ápoltam rendesen pedig hassználtam és kicsit megette a sós hólé. Ez igaz a küllőkre is. Kettő tört egy év alatt normál használat mellett de elvileg lassan le kell cserélni mert a rozsdásodás miatt már nem nagyon lehet centírozni. Legalább újra kell fűzni. Másrészt az alap itt sem egy csúcskategória.

Most eltört a hátsó tengely. Ez nem tudom minek köszönhető. Feltételezem, hogy ez sem egy top darab ami alapból benne van.

Erre ajánlom

Városi mindennapi közlekedés és túrázgatás

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2018 trekking
17 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tootoo avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mesés a hátsó váltója! 

Városban ideális partner, kényelmesen lehet rajta utazni!

Hátrány

Nincs fehér színben, bár a gyári barna is csodálatos!

Még nagyon új, összességében jó kerékpár, de talán a markolatot cserélném le először, rugós nyeregcső lesz a második beszerzésem.

Az első váltó nem a legprecízebb, de egy beállítás sokat segített rajta!

A gyári festés már a kicsomagoláskor karcos volt egy helyen!

 

Tapasztalat

Régóta bajlódtam a megfelelő kerékpár megtalálásával, örültem, hogy ezt választottam egy hónapja!

Sok évig mountain bike-ot hajtottam és vásároltam, a legutolsó egy Gepida Sirmium 29er volt,  az után már valami kényelmesebb kerékpárt szerettem volna venni.

Nem akartam nagyon drága bicajt, ár érték tekintetében nekem megfelelő volt ez a változat.

Erre ajánlom

Városi tekerős,

Ennyiért vettem
90000
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

B. Péter Attila avatar
4 vélemény
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A dinamó szuper

Jó festés és matricázás

A pillangóváltó működik

Jó kiegészítők

Jó gumiköpeny

Stucni

Masszív hajtómű

4 furat a vázon (tehát pl 2 kulacstartónai is van hely)

Hátrány

MENETES A RACSNI (ha jól számoltam a fogakat)

Nehéz

Tapasztalat

Az első benyomásom: nagyon szép festés a matrica teljesen beleolvad a vázba. Kellemesen, könnyeden fut aszfalton. Masszívan illeszkedő kiegészítök. Minőségi alkatrészek. A nyeregben kellemesen csalódtam, nem kell feltétlenül egyből cserélni. Csodaszép bicikli. Az agydinamó nagyon jól működik, és kikapcsolható. Nem csupán látszódok tőle de látok is. Olvasgattam mások beszámolóit a terepen való közlekedésről ezzel a biciklivel és féltem, hogy nehezen bírja majd, de egyáltalán nem így van. Kifejezetten jól megy könnyű terepen. Nagyobbdarab kövekkel, 20 mély lukakkal tarkított homokos úton, nekem kifejezetten jól ment a gép! Ezt mondom, pedig én MTB-ról váltottak trekkingre.

új vélemény: észrevettem, hogy a racsni menetes. Ez nagyon elszomorított... az agydinamó továbbra is nagyon jó! A hátsó lámpa meglepően sokáig világít az első pedig nagyon erős. És MIND A KETTŐ LEKAPCSOLHATÓ.

Erre ajánlom

Minőségi aszfalton nagyon kellemes, lágy érzés menni vele, de jól megy a rosszabb betonon is, és a könnyű terepen is használható.

Ennyiért vettem
104900
Mért tömeg
18000 g
Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2018 trekking
A Rómain, az első napján.
22 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

miako74 avatar
2 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó ár-érték arány. Jó váltó, kényelmes teleszkóp. Nagyon megbízhatónak bizonyult! 

Hátrány

A műanyag pedálok kicsit nyöszörögnek, így azokat fémpedálokra cserélem. Ezen kívül még nem találtam hátrányt!

Tapasztalat

A mindennapokban kiválóan használható bringa. A fokozatok remekül állíthatóak az adott emelkedőhöz vagy lejtőhöz.  Az üzletben sok segítséget kaptam, remekül választottak vázméretet és nagyszerűen állították hozzám a biciklit, így nagyon kényelmes akár hosszabb úton is. 

Erre ajánlom

Városban van elemében, de nem riad meg az erdei utaktól sem.

Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2018 trekking
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kocsis Dávid avatar
1 vélemény
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon kényelmes a tekerés vele

Csodaszép kerékpár

Gyors, egy mountain bike-ot váltottam le, és ég és föld a különbség.

Hátrány

A váz nagyon könnyen karcolódik a 2018-as modellnél, konkrétan a cipőm összekarcolja, de ezt valamilyen matricával megpróbálom majd orvosolni.

Ennyiért vettem
104400
18 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szabolala avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szerintem csodaszép bringa. :) Az agydinamó nagyon jó, bár ezért is választottam ezt.  A fékek jól működnek. Kényelmes, jól hajtható, jól felszerelt, mégis gyors kerékpár. Jó ár-érték arány.

Hátrány

Az első teleszkóp egy kicsit talán kemény, nehezen és keveset mozog, bár mintha kezdene bejáratódni.
A markolatváltót nem csipázom, dehát ilyen felszereltséghez csak ez fért bele a keretbe. A bal oldali kicsit mintha "lötyögne" mikor max-ra kapcsolom.
A hajtómű nem a legjobb minőség, lehet hogy majd cserére szorul, mintha lenne a lánckerekekben egy 8as, az első váltóba ugyanis elég sokszor beleér a lánc, és nem csak "keresztbe váltásnál".

Tapasztalat

Augusztus végén vásároltam a bringát, eddig nem sokat mentem vele, meg amúgy sem vagyok egy nagy bringás, de mióta megvan egész aktív lettem. :) 
Nagyon kényelmes, jó futású bicikli, sokkal jobb tekerni, mint az előző régi montimat. :D
Egy rugós nyeregcső még jó kiegészítője lehet, én vásároltam is hozzá egyet.

UPDATE: Azóta hosszabb távon kiderült egy-két dolog. Egyrészt a nyereg nagyon hamar elkezd nyomni, nekem túl széles, csereérett. Másrészt a markolat katasztrófa, érdemes cserélni egy kényelmesebbre.
Hosszú távon persze kijön az olcsó váltórendszer olcsósága is, előfordul egy-két pontatlan váltás. 
A gyári külsők szinte kizárólag aszfalton vagy nagyon kemény földúton használhatók, kisebb sárban, mélyebb murvában/homokban elforog/elsüllyed.
Az agydinamó továbbra is király dolog. :)

Erre ajánlom

Városi és túrázós használatra tökéletes.

Ennyiért vettem
99900
Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2016 trekking
26 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Grada avatar
1 vélemény
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár érték arány megfelelő

Hátrány

nehéz, kétszer kellett cserélni a monoblokkot, a pedál 1 hónapot bírt, nehezen vált az első váltó felfelé.markolat kényelmetlen

Tapasztalat

fenti cseréket követően megbízhatóan működik.

 

Ennyiért vettem
90000
Mért tömeg
18000 g
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vjp1978 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Előnyei: agydinamó, fékek, kényelmes, igazi túrabringa, aszfaltra való.

Hátrány

Csak aszfaltra való, terepen csörög-csattog. Pedál, nyereg, markolat kuka.

Tapasztalat

Mindennapos használatra vettem, munkába járni, de néha kitekertem vele hosszabb távra, nem hagyott cserben soha. 

Erre ajánlom

Aszfalton bárhol.

Ennyiért vettem
128000
Mért tömeg
20000 g
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szantozole avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

A kerékpár teljes mértékben megbízható.Nagyjából 2 hétig használtam és ez idő alatt napi 40-50 km-t tekertem vele.Semmilyen fajta komoly problémát nem tapasztaltam vele 1-2 kisebb elhanyagolható hibát.Váltórendszere nagyobb sebességnél és szép finoman váltott.Az első teleszkópnak köszönhetően nem ráz a bicikli rosszabb utakon sem.

Hátrány

A pedál igencsak rossz minőségű illetve a a markolat fogása nem volt kényelmes.

22 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cinegember avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép ez a Gepida, de ez hátrány is lehet, pl. boltbajárásra jobb inkább egy tanyabájkot használni. Ezen kívül kényelmes, nagyon stabil, jó az úttartása, nehéz vele perecelni, viszont gyors az Alboin 200. Megbízható, nem hagyott cserben egyszer sem hosszabb úton. A váltókkal meg vagyok elégedve, eddig nem kellett túl gyakran állítgatni, a hátsó váltó csendes és gyors.  Nagy áttételtartománnyal rendelkezik, bár ezt nem használom ki teljesen. Az agydinamó és az alsócsőben áthúzott kábel megoldása jó dolog. A hátsó fémbetétes sárvédő a ledugózott kábelekkel praktikus, hely- és kábeltakarékos megoldás. A felniken hasznos a kopásjelző csík. Az agydinamós első lámpának brutál fényreje van, nem csak látszani, hanem látni is lehet vele. A nyereg kényelmes.

Hátrány

A gyári Innova gumikkal gyakran kaptam defektet, ezeket rég le is cseréltem. A gyári fékpofák gyengén fognak, és ha esős időben vizes lesz az első kerék, akkor úgy visít rajta a fékpofa, mint egy légkürt. Gyári kitámasztó gagyi, nem lehet a hosszát állítani, felpakolva eldől vele a bicikli. A hátsó sárvédőt úgy csavarozák fel, hogy megcsavarodott és nem fedi teljesen a kereket. A gyári nyeregszárat kellet lecserélni, az gyenge volt, gyakran meg kellett húzni, hogy ne lötyögjön a nyereg rajta. A teleszkóp kb. dísz.

Update, 2015.07.22.:

A kerékpárt gyárilag menetes hátsó aggyal szerelik fel, hétsoros fogaskoszórúval, ami azt jelenti hogy a kerékagy jobb oldali csapágya kb. a tengely jobb oldali harmadát terheli, ezért a tengely folyamatosan görbül, emiatt időnként(kb. 5000km v. 1 év) tengelycsere kell, különben eltörhet.

A hátsó sárvédőbe dugózott kis rövid kábelek leblankolt végei idővel elfáradnak és eltörnek. Megvágni, blankolni -ha pedig már túl rövid a kábel- cserélni kell.

Tapasztalat

Ez a Gepida Alboin 200 az első komolyabb biciklim, elégedett vagyok vele, szinte mindenhol lehet használni. Aszfalton jól jön a gyorsasága, a kavicsosba és a földútra is le lehet vele merészkedni, bár ott már nem olyan haladós, mint egy MTB. A sarat nagyon nem szereti. Érdről Pestre mentem vele sokat(kb. 500km másfél hónap alatt), ezalatt sem volt vele probléma. A felnikre(Beretta MT-240) nem árt vigyázni. Nekem a Budafoki út Karinthytól befele eső részén sikerült szerezni bele tojást, amikor elstartoltam egy lámpától. (A bringa hátsó fele lehet, hogy a hátsó tengely görbülése miatt pogózott inkább.)

Update, 2015.07.22.:

Nem működik az agydinamós világítás. Az első lámpával lehet valami, az agydinamó és a hátsó lámpa külön-külön tesztelve működött utána is.

Tavaly nyáron volt vele egy tengelytörés, kb. 5000km használat után.

Erre ajánlom

Túrázni. Városba, (jó)aszfaltra főként, a földutakra és kavicsos utakra módjával.

Ennyiért vettem
nyertem
32 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

OKdoki avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár/érték aránya.

Súlya a kategórián belül versenyképes.

Megjelenése, ha nem vizslatja az ember közelről.

Hátrány

Az teleszkópos villa.

A súlya abszolút értelemben.

 

Tapasztalat

A feleségem biciklije 2013 óta. Tán még 2000 kilométert sem ment vele összesen. Valójában a Gepida jól belőtte a várható felhasználói kör átlagos elvárásait. Azaz, számtalan versenytársa jobb nála, csak nem (akcióban) 78 ezer forintért. Feleségemnek tetszik is a kerékpár. Érthető, Őt egyáltalán nem érdekli a 200 ezer forintos kerékpárok hegesztési varrata és egyéb finomságai. Egyébként a vázmunka nem rossz. Láthatóan minden azon a helyen, geometria vonalon van ahol lennie kell. Előző biciklije egy Cheyenne MTB volt 26-os kerekekkel, merev villával. Lassabbnak és kényelmetlenebbnek érezte. Mindkettő érthető a terepesebb gumi és a sportosabb geo miatt. Legnagyobb hibája (nyilván az ára miatt) a Zoom 123E első teleszkópos villa. Egyetlen előnye, hogy csak 1840 gramm a súlya. Bár a képessége alapján nyugodtan lelehetne cserélni egy merev villára és máris egy kilót spórolunk. Képes ugyan valami mozgásra az én 110 kilóm alatt, de a feleségem 58 kilója szinte meg sem mozgatja. Többszöri kenés után sem. Azaz csak nagyon durva terepen, ill padkázásnál mozog valamennyit. Elméletileg előfeszítése állítható, de ez nem igaz. Megindítani szinte lehetetlen. A Selle Royal Rio nyereg elég kényelmes. Két vagy inkább három óra felett van a határ, amikor már megjegyzéseket tesz rá. Bár a Revoshiftes váltó bizonyos szempontból ügyetlenebb, a feleségem szereti, pedig az előző bicajáról ismer komolyabbat. Egyértelműbben berögzül a váltás és mivel elöl a középső tányért részesíti előnyben, így hátul lefele és felfele is tud kettő-hármat váltani egyszerre. A kerékpár súlya, ami meghaladja a 16 kilót, rendben van a felszereltség és az árkategória versenytársaival összehasonlítva. Viszont léteznek 14 kiló környéki női trekking kerékpárok is, ami a feleségem pehely súlyához mérten már érezhető lenne. Sajnos azonban legalább háromszor ennyibe kerülnek. Az Innova gumi (ami 850 gramm súlyával nem nehéz 42-es méretben) teljesen megfelel a feladatra. Még soha nem kapott defektet, még akkor sem amikor együtt biciklizve én összeszedtem egyet. A biciklinek semmilyen komoly hibája nem volt eddig, mindössze az első lámpa tartó konzol tört el a rögzítő csavarnál. Annyit azért még hozzá tennék, a kerékpár kezelése bumfordibb, érzéketlenebb, ügyetlenebb, még az én Alboin 300 CRS-mel összevetve is.          

Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2013 trekking
23 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsamo714 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- masszív váz - örök garival

- többnyire elég jó alkatrészek

- használói igények és előírások szerint is komplett felszerelés (sárvédő, világítás/agydinamó, csomagtartó)

- jó ár/érték arány

Hátrány

- pedál - műanyag

- hajtómű blokk - műanyag (tényleg!!!!)

- gyenge telo (ennyi pénzért ok)

- (hajtókarok és a telo nekem gyanúsak, de még nincs velük gond)

 

Tapasztalat

- a hajtómű blokkot 4500 huf ért cserélték, fém pedál 2500 huf - ért, hátulra kellett egy jobb fékbetét, de az is 1500 huf volt

- ülés kényelmes, váltók jók (terhelés alatt is), kormány markolata kényelmes, világítás jó (közvilágítás nélküli részen is)

- csomagtartó napi használathoz megfelelő

+ ha hajtómű és a telo cserélendő az is megvan 40E-ből, így a teljes ár (de csak ha tényleg tönkremennek) ~120E // így nagyjából áránál vagyunk, ha más nem jön elő - ezt venném-e? > nem tudom, de nem bántam meg

+ vásárlás után érdemes szakemberrel beállíttatni! (nem az ingyenes bolti beállításra gondolok)

Erre ajánlom

városba, munkába járni, vagy túrázni hosszabb távra is tökéletes (terepre nem igazán)

Ennyiért vettem
~75E
28 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Angi avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Megbízható és nem hagyott még ott az úton, bár nem sokat járok vele. Kényelemes, gyors és messzire is el lehet menni vele. Szép és nagyon jól felszerelt az árához képest. Élettartam garancia van a vázra és a villára (az első tulajnak). Ideális ár/érték arány.

Hátrány

A belső gumik rettentően rosszak! Cserélni kell őket! Fék lehetne erősebb, bár simán meg lehet állni, és blokkolni így is vele. Teleszkóp darabosan mozog, és nem lehet az előfeszítést állítani.

Erre ajánlom

Városi használatra és kisebb túrákra egyaránt ajánlom.

Ennyiért vettem
76000
Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2012 trekking
Gepida Alboin 200 női_01
Gepida Alboin 200  2012 trekking
Gepida Alboin 200 női_02
25 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (28 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 44 cm
  • 48 cm
  • 52 cm

 
színválaszték:

Fehér


villa (teló):

ZOOM ENJOY 123 E TRAVEL: 40MM


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel A541 28-38-48/170 mm


lánc:

KMC Z50


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

MF-TZ500 14-28T 7S


középrész:

PROWHEEL A541 48-38-28T 170MM


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY510 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TY300D


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

XERAMA SP872N PP


Kerék

felni:

BERETTA MT240E 28" 36H


első agy:

SHIMANO DH-C3000-3N 6V 3W 36H


hátsó agy:

FORMULA FM31 36H


külső gumi:

WTB/FREEDOM SCORCHER 700X38C


Irányítás

váltókar:
Shimano Revoshift,

SL-RS35


kormány:

GEPIDA STEEL 155TP W: 640MM RISE: 30MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-207 KRATON


kormányszár:

GEPIDA MQ-417 EXT: 80MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Alpine,

DRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

 
féktest:

Gepida alu TX-117 V-fék


 
fékváltó kar:

SHIMANO ST-EF 41


Kiegészítők

 
első lámpa:

Axa Echo15


 
hátsó lámpa:

Basta késleltetős


 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Csengő
  • Láncvédő

tömeg:

17,3 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 200 női termékkel kapcsolatban: