Kellemes geometria.
Szép.
Ezért az árért jó felszereltség (váltó, váltókar, stb.).
Regisztrálva a hivatalos weboldalon 5 év vázgarancia
Nem zárható a teleszkóp.
A legnagyobb áttétel (42-14) eléggé kicsi. Csak hajtóműcserével vagy a kerék átfűzésével orvosolható, mert már nem gyártanak menetes agyhoz 13-14-esnél kisebb fogaskoszorút.
A markolat kicsit fura. Nem csúszik, nem töri a kezet, de az érzet nem a legjobb.
A köpenyek a mindenhol olvasható leírással ellentétben nem reflexcsíkosak. Szerintem nem is az járna hozzá, mert a képeken nem is olyan van, a gyárin sem.
Alapvetően elégedett voltam a bringával. Megbízhatóan működik, és szerintem nagyon szép a Kellys Alpina ECO C20. Megtettünk együtt pár ezer km-t. Csak aszfalton, de a legtöbbet hegyre fel-le, a Mecseken. Igazából egy-két éve kezdtem túrázni, ez volt az első normális kerékpárom.
A pedált cseréltem előszőr alumíniumra, Kellys Master, megérte, illetve a markolatot, az EXBONE 2Density is bevált.
A váz geometriája nekem is nagyon tetszik, a 180 cm-emhez pont jó a 19 colos.
A fékek jól fognak, de nyikorognak.
A nyereg és a köpenyek megfelelőek, egy defektem sem volt. :)
A teleszkóp tényleg puha.
A hátsó Acera váltó beállítás után szépen tette a dolgát, végül is az első Tourney is, de a Mecsek nem neki való.
A váltókarokkal is meg voltam elégedve.
Belépő szintű bringaként városban és kisebb túrákra tökéletes választás, megszerettem. KRESZ-esítve, a képeken látható felszereltséggel lett 70 ezer. Szerintem jó vétel. Komolyabb kerékpárra váltás miatt cseréltem le.